Tabor 2019

22. PLANINSKI TABOR ZA MLADE PLANINCE - Planina Razor, od nedelje 14.7. do sobote 20.7

1. Dan

Na planini Lom smo pomahali našim staršem in se odpravili na pot, novim dogodivščinam naproti. Dežnih kapelj se nismo prestrašili, saj so nam krošnje dreves nudile naravno streho. Ko smo prispeli do Koče na planini Razor smo se namestili v sobe in se igrali različne družabne igre. Po večerji smo izpolnili še dnevnike Cici in Mladi planinec, narisali risbice, se spoznali in se pripravili na zaslužen počitek.

2. Dan

Nežka je poskrbela, da smo se ob 7 uri vsi zbrali pri zajtrku in se podprli za pohod od planine Razor do planine Kal. V vetrovno hladno jutro smo se pokriti s kapami in rokavicami odpravili ob 8 uri na pot. Četica 24-ih planincev je zakorakala po nezahtevni poti skozi razprostrani zeleni gozd. Spoznavali cvetlice, metuljčke, gosenice, mravljice in še mnoge druge prebivalce tolminskih planin. Najbolj smo se razveselili belih žametnih planik, še bolj pa hlevskih stanov na planini Kal. Veter se je medtem umiril, sonce pa je poskrbelo, da smo se lahko na toplem okrepčali s slastno malico. Spočiti in okrepljeni smo se s starejšimi povzpeli še na bližnji 1570m visoki vrh Grušnico. Povratek h koči, skozi gozd, v senci in najboljši družbi je minil hitreje kot smo predvidevali. Nekoliko utrujeni smo si veseli sezuli čevlje in ravno prav lačni počakali najboljše kosilo. Pire krompir in piščančje zrezke. Po kosilu smo si privoščili zaslužen počitek. Vendar ne dolg. Na popoldanski delavnici smo ustvarjali planinske razglednice in postavili najlepše in najbolj izvirne bivake. Komaj čakamo, da prespimo v njih. Večerja je bila zakon. Gres s kakavom. Najbolj lačni so dobili tudi 4 krat dodatek. Izpolnili dnevnike, dobili žige, se spravili v postelje in ob pravljici za lahko noč zazibali v sladke sanje.

3. DAN

Zjutraj smo zopet obuli gojzarje in se odpravili na pot, ki se je za kočo začela vzpenjati, vse dokler nismo prišli do ruševja, ki nas je nato spremljalo ob poti. Pogled nam je med potjo uhajal na čudovito gorsko cvetje, polno mravljišč in mogočne gore. Kmalu smo se razveselili Škrbinske plošče, kjer je bilo že vse pripravljeno za plezanje. Imeli smo možnost, da ploščo preplezamo kar po treh različnih smereh. Ko smo se vrnili do koče, smo z velikim užitkom sezuli gojzarje in spočili naše utrujene noge. Ker smo včeraj naredili bivake, so bili ti danes kot nalašč za igranje, pri katerem smo neizmerno uživali. Zvečer smo se preizkusili še v zanimivi skupinski igrici, pri kateri smo morali iz špagetov, lepilnega traku in vrvice postaviti čim višji stolp, na katerem bo obstal slastni »marshmellow«. Kot vidite, se imamo super in na svežem zraku zelooooooooooo uživamo 😊

4. Dan

Ta dan je bil poseben. Spali smo lahko do 8 ure, za zajtrk čokolino, za tem pa vesele igrice. Damijan nam je pripravil pravi zipline in vsi smo lahko leteli kot slonček Dumbo, ki nas je noč pred tem uspaval. Skozi dan smo bili precej ustvarjalni in pri tem mislili tudi na vas, ki nas pogrešate. Mogoče vas sem pa tja tudi mi, tako, samo malo 😊. Skozi razne igrice in delavnice smo se prebili do večerje. Večerja pa sploh še ni bila zaključek dneva. Takrat so nam končno dovolili, da se malo spočijemo, kajti pred nami je bil vrhunec dneva. Nočni pohod. HOooooo…

5. Dan

Zaradi slabe vremenske napovedi smo sklenili, da še en dan posvetimo spoznavanju planine. Takoj po zajtrku smo se spustili v sosednjo planino Razor. Prijazni gospodarji so nas poučili in pokazali od kod priteče mleko in kako iz njega nastaneta sir in skuta. Sami pa smo v pinji zmedli slastno mehko maslo. Tako dobrega domačega kruha z domačim maslom še nismo jedli. Ko ne hodimo pač ustvarjamo in se pri tem zabavamo. Pa naj vam ob tem, še nekaj zaupamo. Radi se imamo in si pomagamo, sodelujemo in upoštevamo vsa pravila ter navodila. Zato si zaslužimo tudi proste urice, ko se lahko igramo kar si sami želimo. Ob 21 uri smo bili že vsi v pižamah. Pravljica za lahko noč je bila ta večer še bolj čarobna. Lampijončki, ki smo jih sami naredili so nam pričarali pravljično vzdušje. Zvezdica zaspanka, tokrat malo drugače pa nas je povabila na nočni potep med njene prijateljice zvezdice. Lahko noč.