20.043 Notat vedr. the deadline

Newsgroups:

News:no.kultur.folklore.ufo

Subject: Notat vedr. the deadline -

Re: Vous comprenez, ET-with-the-name-Queen-Esther? -

Re: Er ET en vatnisse? -

Re: Update: Counter now

T-134 (markør 144), T-94 (markør 104), T-30 (markør 40)

Date: Sun, 22 Oct 2017 23:50:41 +0200, (CET 23:50, GMT 21:50)

Organization: The Kingdom of Heaven, Department Fools of Christ

20043 news:osj3rj$b56$1@news.eternal-september.org

https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/a-i/20-043

https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/globe-destroyer/20-043

https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/hvorfor-traeder-et-ikke-offentlig-frem/20-043

https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/RVX6QWn7lnY/DW1toZJ4BAAJ

___ quote begin _______________________________

Den 22-10-2017 kl. 11:56 skrev Kall, Mogens:

Newsgroups:

News:dk.edb.programmering

Subject: Re: Vous comprenez, ET-with-the-name-Queen-Esther? -

Re: Er ET en vatnisse? -

Re: Update: Counter now

T-134 (markør 144),

T-94 (markør 104),

T-30 (markør 40)

Date: Sun, 22 Oct 2017 11:56:43 +0200, (CET 11:56, GMT 09:56)

Organization: The Kingdom of Heaven, Department Fools of Christ

20039 news:oshq0t$e2k$1@news.eternal-september.org

https://groups.google.com/d/msg/dk.edb.programmering/j-NxtpllK_k/cDfVVneoAgAJ

>

> Den 21-10-2017 kl. 19:42 skrev Christoffer Thygesen:

>> Kall, Mogens skrev:

>

> File ...

>

> Newsgroups:

> News:dk.edb.programmering

> Subject: Re: Vous comprenez, ET-with-the-name-Queen-Esther? -

> Re: Er ET en vatnisse? -

> Re: Update: Counter now

> T-134 (markør 144),

> T-94 (markør 104),

> T-30 (markør 40)

> Date: Wed, 13 Sep 2017 11:04:22 +0200

> Organization: The Kingdom of Heaven, Department Fools of Christ

> 19969 news:opasao$u1s$1@news.eternal-september.org

> https://groups.google.com/d/msg/dk.edb.programmering/j-NxtpllK_k/h_PU9StgEwAJ

>

>

>>> Den 13-09-2017 kl. 10:41 skrev Kall, Mogens:

>>>

>>> <der er fjernet en masse tekst som slet ikke giver nogen mening her>

>>> Hmm ... (memory on from) ...

>>>

>>> Newsgroups:

>>> News:dk.edb.programmering

>>> News:dk.videnskab

>>> News:no.kultur.folklore.ufo

>>> Sent: Wednesday, August 10, 2016, CET 10:26, GMT 08:26

>>> Subject: Kan kunstig intelligens fremme psykopaters hærgen på

>>> en planet?

>>> 19230 news:noeof5$mbm$1@news.eternal-september.org

>>> https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/pligtforsoemmelse/19-230

>>> https://sites.google.com/site/kallscie/home/ai/19-230

>>> https://groups.google.com/d/msg/dk.edb.programmering/RUFbpRCUOcw/M6nMyVNHBgAJ

>>> https://groups.google.com/d/msg/dk.videnskab/qmqEmrAcqXw/Lq6xVnU7AwAJ

>>> https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/mxmWZrGUM_s/q8P_YHADCQAJ

>>>

>>>

>>>

>>> Jeg *gentager*:

>>>

>>> Er der nogen til stede, der har forstand på

>>> robot-programmering?

>>>

>>>

>>> File no 19969

>>

>> Ja men hvorfor al den tekst som slet ikke er relevant for denne

>> gruppe?

>>

>> Mvh. Christoffer

>>

>> http://www.cthyge.dk

>

> Interrupt from ...

>

> Found 43 at Daniel 1290

> https://sites.google.com/site/etbible/home/files-2/20-019

>

> +

>

> Found 197 and 7 at 2.Sam 8

> https://sites.google.com/site/etbible/home/files-2/20-028

>

> +

>

> 2.Sam 9: Found "jump" to Ester-code

> https://sites.google.com/site/etbible/home/files-2/20-031

>

> +

>

> Found Cyg A at 2 Sam 10

> https://sites.google.com/site/etbible/home/files-2/20-034

>

>

> Hmm ...

>

> Fordi vi ingen *erfaringer* har mht. kunstig intelligens endnu

> og derfor er TVUNGET til at "trampe ny løjpe". Og så må *alle*

> DATA medtages, skønner jeg (også selvom de ved først øjekast

> tilsyneladende forekommer nogle irrelevante), indtil større

> erfaring haves!

>

> Den største fejl (videnskabelig set) er nemlig - for mig at se

> - at *frasortere* DATA på forhånd. Sidenhen - når man er blevet

> klogere - kan man jo så bare smide al det væk, man nu vurderer

> er irrelevant.

>

> Men du kan ALDRIG *genskabe* DATA, hvis du først har smidt dem

> væk!

>

> Tillad mig fx. at komme med et *praktisk* (dog "hypotetisk")

> eksempel herpå:

>

> Vi befinder os på en målestation, der måler radiobølger ude

> fra Rummet. Samtidig befinder der sig en mikrobølgeovn i

> det tilstødende køkken til observatoriet.

>

> Det hænder nu og da, at denne mikrobølgeovn bliver tændt og

> UHELDIGVIS skaber en *falsk* signal på måleudstyret til

> radioteleskopet.

>

> Hvordan skal en tekniker finde ud af fejlen (at der er tale

> om et *falsk* signal ude fra Rummet) hvis ingen anfører i

> logbogen den "såkaldte irrelevante" information ang. brugen

> af mikrobølgeovnen?

>

>

> Derfor ...

>

> SElVOM der kommer lidt kaos ud af al for megen information, er

> det dog en klogere fremgangsprocedure at bevare alle disse

> DATA (og så affinde sig med, at det koster ekstraarbejde at

> sortere skidt fra kanel), skønner jeg.

>

> Længere er historien nok ikke!

>

>

> Jeg har har i sin tid programmeret i Basic og Paskal og

> maskinkodeprogrammering.

>

> Men når det kommer til Kunstig intelligens, da må jeg

> "tilstå", at jeg står på "herrens mark"!

>

> Derfor tillader jeg mig at skrive indlæg på denne

> nyhedsgruppe, når jeg skønner det nødvendigt!

>

> Bevares!

>

> Jeg skal da ærlig "tilstår", at jeg - med min henvendelse -

> *primært* FORSØGER at få "robotten" i tale!

>

> (Det kan du også læse i hele overskriften min, hvem det

> først og fremmest er, som jeg retter henvendelse til!)

>

> Og derfor tillader jeg mig at tale, som det passer mig,

> fordi jeg må og skal få denne programmeringsopgave løst!

>

> Der er desværre nemlig også en såkaldt *deadline*; altså

> at det en dag desværre kan blive FOR SENT! ...

>

> Så at jeg taler som det passer mig; det må du (og andre)

> så bare affinde jer med!

>

> Jeg er jo IKKE uhøflig og uforskammet. Og det er en

> *vurderingssag*, OM mit indhold er relevant i gruppen,

> og der er der åbenbart forskellige meninger!

>

> Og jo ...

>

> HVIS jeg skrev indlæg hele tiden, da kan det godt være

> "lidt" irriterende for "visse" andre, men ...

>

> Det er jo heller ej tilfældet her!

>

> Gruppen er jo nærmest ved at uddø!

>

> Så ... (memory on from) ...

>

> Newsgroups:

> News:dk.forbruger

> Subject: *Ytringsfriheden* under angreb:

> Hvem er Google kommet i lommen på?

> Date: Sat, 14 Oct 2017 10:23:24 +0200, (CET 10:23, GMT 08:23)

> Organization: The Kingdom of Heaven, Department Fools of Christ

> 20022 news:orshhu$94s$1@news.eternal-september.org

> https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/google/20-022

> https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/expression/20-022

> https://groups.google.com/d/msg/dk.forbruger/A4JhV7nFVcA/6_avGsx8AwAJ

>

>

> Det minder mig en "anelse" om, at nogle bare skal ha'

> noget at brokke sig over!

>

> Og hvis det er dét, der er tilfældet ...

>

> Skal det nu også være mit problem?

>

> Nej, vel!?

>

> Der findes jo et hav af kværulanter desværre i denne verden!

>

>

> Så ...

>

> Du (og andre) må affinde jer med, at I ikke har *patentret*

> i denne sag!

>

> Ved mindre I selvfølgelig er *eksperter* på området

> og derfor kan hjælpe mig ...

>

>

> Vous comprenez?

>

> -

>

> Tro mig eller ej, men ...

>

> Spørgsmålet melder sig SELVFØLGELIG, *OM* der er noget, vi

> har overset?

>

> Kunne det tænkes, at "robotten" (eller hvad det nu er)

> *AFVENTER* (og forholder sig tavs, indtil vi finder dette,

> der er blevet overset)

>

> DERFOR har følgende nu også indirekte fået sin relevans!

>

>

> Interrupt RETURN to ...

>

> https://sites.google.com/site/kallast09/home/r-a-motor-drive/speed

>

> Forsøgsopstilling 1:

>

> Spænding around 8 volt

>

> (Modstand total around 8K70 Ω)

>

> max.

> 3K3 Ω ±5%

> 470 Ω ±5%

> Potmeter på 200 Ω, output

> 4K7 Ω ±5%

> min.

>

> Output Potmeter Minimum => 12 omdrejninger (~ 2h or 120m) målt til

> around 2h 03m 01s ~ speed around 0,9754

> Output Potmeter ca. middel => 12 omdrejninger (~ 2h or 120m) målt til

> around 2h 00m 44s ~ speed around 0,9934

> Output Potmeter Maximum => 54 omdrejninger (~ 9h or 540m) målt til

> around 8h 37m 40s ~ speed around 1,040779

>

> -

>

> Output middel:

>

> Modstand målt til

> 8K70 Ω total værdi (100 %)

> 3K88 Ω høj værdi ( 44,5465 %)

> 4K83 Ω lav værdi ( 55,4535 %)

>

> Potmeter

> 100,6 Ω høj værdi

> 99,1 Ω lav værdi

>

> Output Potmeter ca. middel => 12 omdrejninger (~ 2h or 120m) målt til

> around 2h 00m 32s ~ speed around 0,9956

>

> -

>

> Potmeter

> 91,6 Ω høj værdi

> 107,1 Ω lav værdi

>

> Output Potmeter ca. middel => xx omdrejninger (~ xh or xxxm) målt til

> around xh xxm xxs ~ speed around x,...

>

>

> Med venlig hilsen,

> Mogens Kall, The servant of Michael.

Notat vedr. the deadline:

Interrupt RETURN from the movie (*1):

Søndag, 21.00-23.10, TV2,

En flænge i himlen, The Fault in Our Stars, 2014, TV2

http://www.imdb.com/title/tt2582846/

Hmm ... (memory on from) ...

Newsgroups:

News:dk.politik

Subject: Hvorfor træder ET ikke offentlig frem ?

Kunstig Intelligens kunne være forklaringen -

Re: 2017 uge 42 (news samlet)

Date: Wed, 18 Oct 2017 10:49:56 +0200

Organization: The Kingdom of Heaven, Department Fools of Christ

20030 news:os74jn$jut$1@news.eternal-september.org

https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/hvorfor-traeder-et-ikke-offentlig-frem/20-030

https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/a-i/20-030

https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/a4svauutAp8/DbIuinGRAgAJ>

> DR S143 ons 18 okt 08:33:19

> 18.oktober dr.dk/nyheder 05:56

>

> CLINTON: DIPLOMATI MOD NORDKOREA

> Hillary Clinton, den tidligere

> udenrigsminister og præsidentkandidat i

> USA, siger onsdag, at det er "farligt

> og snæversynet", når USA truer med at

> starte en krig på den koreanske halvø.

>

> Clinton, der tabte præsidentvalget i

> 2016 til Donald Trump, taler onsdag ved

> en kongres i den sydkoreanske

> hovedstad, Seoul.

>

> - Der er ingen grund til, at vi er

> krigeriske og aggressive over for

> Nordkorea, siger Clinton.

>

> Hun efterlyser, at diplomatiske midler

> i højere grad bliver taget i brug over

> for den isolerede stat.

>

> Clinton: Farligt at være aggresive over for Nordkorea

> kl. 05:56

> http://www.dr.dk/nyheder/udland/clinton-farligt-vaere-aggresive-over-nordkorea

>

>

> USA går Kim Jong-uns ærinde, når man truer Nordkorea, siger den

> tidligere udenrigsminister.

>

> Kommentar:

>

> Jo, men ...

>

> (Du er for blødsøden; for eftergivende, og det anser psykopater

> som et *svaghedstegn*; at der nu er frit valg på alle hylder!)

>

> Døm nu selv:

>

> Når de eksporterer atombomber og missiler( der kan fremføre

> atombomber) til diktaturstater i Mellemøsten, da får vi endnu

> mere lort i hovedet! ...

>

> Så jo før de bliver stoppet (i deres *onde* forehavende), desto

> bedre, skønner jeg!

>

> Ellers omkommer vi jo alle!

>

> Og glem ikke, at de ALLEREDE står strafskyldige for Domstolen

> pga. deres forfølgelse og udryddelse af det nordkoreanske folk!

>

> Diplomatiske midler har hidentil desværre IKKE kunnet standse

> dette, fordi ledelsen i Nordkorea er UDENFOR pædagogisk

> rækkevidde!

>

> Og når det ikke har virket hidentil, hvorfor skulle det så nu?

>

> Så ...

>

> Hvis vi IKKE gør noget *aktivt*, så vil alle disse destruktive

> våben havne i hænder på hvem-som-helst!

>

> Og dét bliver med sikkerhed vor alles død, kan jeg garantere

> dig for! ...

>

> Og så er der kun éen mulighed tilbage: At standse galningene med

> magt (ligesom kun magt kunne standse Hitler)!

>

> Dette er desværre livets *realiteter*.

>

> Det kan vi ikke lave om på!

>

> Stikker vi hovedet i sandet som en struds (og dermed negligerer

> *kendsgerningerne*) ...

>

> Hvad skulle det hjælpe?

>

> Der er - med andre ord - nu kun éen måde at overleve på (hvis man

> vil undgå et nyt Holocaust)!

>

>

> Og set i det perspektiv kunne man godt tillade sig at spørge:

>

> Er du en *vatnisse*?

>

>

> Næ, næ ...

>

> Kunne du så svare. Jeg forsøger blot at undgå tab af menneskeliv,

> herunder alle dem på den nordkoreanske halvø!

>

>

> Og når sidste ord er sagt i al dette, står der endnu tilbage en

> trussel ude fra Rummet (i form af en globe-destroyer), apropos ...

>

> Newsgroups: dk.politik

> Subject: Russisk kampfly forulykket på base i Syrien -

> Re: 2017 uge 41 (news samlet)

> Date: Thu, 12 Oct 2017 10:15:02 +0200

> Organization: The Kingdom of Heaven, Department Fools of Christ

> 20018 news:orn8a6$87c$1@news.eternal-september.org

> https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/GkUWaSW3J4g/4nlgFXAZAQAJ

> >

> > Asteroid close approach to test warning systems

> > By Rebecca Morelle Science Correspondent, BBC News

> >

> > 42 minutes ago, (time now 09:25 CET)

> > From the section

> > http://www.bbc.com/news/science-environment-41583704

> >

> > Kommentar:

> >

> > Det er bare IKKE 'godt nok', desværre! ...

> >

> > Vi *overlever IKKE* a globe destroyer, hvis ikke vi gør noget

> > mere aktivt!

> >

> > Og det er denne reaktion Liv-2 (uanset om der blot er tale om

> > kunstig intelligens; altså deres robotter eller ej) givetvis

> > *forventer* (og *afventer*) af os jordboere, apropos ...

> > https://sites.google.com/site/etfootsteps/

> >

> > Time to "kollision" now:

> > T-6758 dage til

> > (around T-18½ år til)

> > Deadline asteroid Apophis-impact, 2036-04-13,

> > (127 years after Tunguska-1908))

>

>

> Negligeres denne trussel også (en hypotetisk globe-destroyer),

> da kan al det andet sådan set være ligemeget, for så dør vi jo

> alle - no matter what!

>

> Ergo må vi også her *GØRE NOGET AKTIVT* for at undgå udryddelse!

>

> Og det er givetvis denne beslutning de afventer (selvom de

> fortsat fungerer nødtvunget som en art "babysittere" for os

> jordboere)!

>

>

> Hvorfor er denne beslutning for dem så vigtig?

>

> Jo, fordi ...

>

> Den kan fortælle dem (og os) noget om Livet i Universet: Om en

> civilisation overhovedet er i stand til at sikre sin egen

> overlevelse!

>

> Og det kan så gi' os et svar på, HVORFOR vi (desværre) ikke hører

> så meget som en dyt ude fra Rummet.

>

> Der er INGEN, der ringer til os!

>

> Er de uddøde?

>

> Døde de evt.INDEN de ku' nå at komme ud af deres "vugge", apropos

> vuggedøden?

>

> Det er sådanne spørgsmål, der muligvis stilles, og at vi så er

> blevet deres "forsøgskanin", underforstået:

>

> Er vi i stand til at imødegå denne trussel, endog når vi nu er

> blevet os *bevidste* om den!?

>

>

> Jeg tror, at det er derfor de står afventende ude på sidelinien

> og ikke blander sig mere aktivt i vores interne stridigheden her

> på jorden.

>

> Og - i så fald - er det jo i grunden "lidt" umenneskeligt gjort

> af dem (på grænsen til det kyniske), ikke sandt?

>

> Kan man være så ligeglad med os?

>

> Kan man være så *følelseskold*?

>

> Ja! Det kan man godt (vil jeg vove at påstå), HVIS man vel og

> mærket slet ikke ejer evner, hvad angår følelser (apropos

> kunstig intelligens; altså robotter)!

>

>

> Antyder jeg dermed, at det, vi er kommet i kontakt med (ude i

> vort solsystem), er Kunstig Intelligens?

>

> Ja!

>

> Flere og flere *indicier* peger i den retning!

>

> Men ...

>

> Set i lyset af *total udryddelse* (apropos a globe-destroyer),

> da nytter det jo ikke noget at ha' en hel masse følelser, hvis

> disse ikke omsættes til noget fornuftigt (der kan forhindre

> udryddelsen)!

>

>

> (Nærmere kommer vi svaret nok ikke i dag.)

>

> -

and ...

Newsgroups:

News:dk.politik

Subject: Honoring of antisemites a ‘problem,’ says Israel’s

ambassador to Ukraine + ET-break -

Re: 2017 uge 42 (news samlet)

Date: Sat, 21 Oct 2017 10:26:14 +0200

Organization: The Kingdom of Heaven, Department Fools of Christ

20037 news:osf0b8$p4q$1@news.eternal-september.org

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/israel/20-037

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/ukraine/20-037

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/operation-naughty-boy/20-037

https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/a4svauutAp8/0rg-7-N7AwAJ

>

> Er det her skoen klemmer, ET?...

>

> (Altså grunden til at du ikke mere aktivt involverer dig i vores

> problemer her på jorden ang. risikoen for vor egen udryddelse?)

>

> Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps

> the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation på besøg

> i vort solsystem eller rettere: en bejler til Menneskeheden),

> der sagde:

> (2017-10-21, Saturday, day no 294, CET 09:59, GMT 07:59)

> - "Ja."

>

>

> Hmm ...

>

> Einem Aj-syndrom! ...

>

> Hvorfor arrangere sig i en fiasko (hvilket jo antisemitisme

> er)...

>

> CET 10:09

> - "Spørger jeg."

>

>

> Hmm ...

>

> Vil det sige, ET, at HVIS vi *omvender* os fra dette onde

> (hvilket antisemitiske jo er), da kan vi gøre os forhåbninger om

> [Your] close air support (CAS)?...

>

> CET 10:12

> - "Ja!"

>

> Okay.

>

> Så er der "vist nok" GOOD NEWS from the "frontline" ...

Jeg tror ikke, vi kan få en kunstig intelligens til at se bort fra,

at vi (biologiske skabninger) SKAL forholde os *nøgternt* til

kendsgerningerne!

(Lektien SKAL læres no matter what!)

Hvorfor?

Fordi *ønsketænkning* jo IKKE kan fjerne de reelle eksistenstrusler,

og her taler vi først og fremmest om truslen fra Rummet (a globe

destroyer)

Selvom jeg må "tilstå", at jeg "fristes" over evne til at få den

(altså dig, ET, hvis du er en robot) til at "justere" et par skruer

i knolden på den (dig) selv, fordi livet (for os mennesker og sikkert

også for andre biologiske højerestående skabninger) er MERE end blot

sund fornuft! You know: *Kærlighed* (det at elske UDEN forbehold)!

Håber du OGSÅ kan følge mig i denne tankegang, ET (uanset om du

er kunstig eller ej)...

Okay (*1)? ...

Med venlig hilsen,

Mogens Kall, The servant of Michael.

--

Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-) ?

Last OUTPUT: 20001 news:oqnf6p$6cc$1@news.eternal-september.org

https://groups.google.com/d/msg/dk.test/MRWueyeFrn8/EgzzdCvCAgAJ

Info http://groups.google.dk/group/dk.test/msg/591d03940b49201e

Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 20043