Càpsula formativa de la maleta pedagògica "Ser Pescador al segle XXI" a càrrec de Conxi Rodríguez-Prieto Professora de la Universitat de Girona especialista en algues i biologia marina
Càpsula formativa de la maleta pedagògica "Ser Pescador al segle XXI" a càrrec de Conxi Rodríguez-Prieto Professora de la Universitat de Girona especialista en algues i biologia marina
Imatges dels diferents tipus de fons de la Mediterrània amb les espècies que hi habiten
Treballeu l'anglès mentre apreneu tot sobre els 5 oceans del món! Aquest vídeo, dissenyat per a nens i alumnes de primària, recorre les ubicacions geogràfiques de cada oceà i explica alguns fets únics sobre cada zona.
Com són els peixos que viuen a la Mediterrània? Per què tenen tantes formes i colors diferents? Tots viuen allà mateix? Un recurs audiovisual per entendre la diversitat marina de la nostra mar Mediterrània.
Audiovisual realitzat per l’il·lustrador Magí Marcé, autor de la col·lecció de llibres de l’Anna i els peixos. Adreçat a nivells de P5-Cicle Inicial de Primària.
Recurs pedagògic audiovisual per conèixer la vida marina de la mar Mediterrània de la mà d'il·lustracions de Magí Marcé. Un viatge a les profunditats amb els nostres amics els peixos, els mol·luscs i els crustacis.
COM SON ELS PEIXOS?
Les parts externes d'una orada. Il·lustració de Magí Marcé
Les aletes d'una orada. Il·lustració de Magí Marcé
Els òrgans interns d'una orada. Il·lustració de Magí Marcé
L'esquelet d'una orada. Il·lustració de Magí Marcé
Càpsula formativa de la maleta pedagògica "Ser Pescador al segle XXI" a càrrec de Margarida Casadevall Professora de la Universitat de Girona. Ciències Ambientals.
A tarvés de tot un seguit de vídeos, podràs descobrir les espècies d'interés pesquer més comunes a nivell Mediterrani. Encara no en tens cap de preferida? Anima't i investiga els secrets i les característiques que amaguen totes elles!
Tot un seguit d'espècies de gran interés a la cofraria Palamós, a càrrec del Museu de la Pesca i Xarxa Brava. T'animes a descobrir més sobre la seva biologia?
Base de dades amb informació i imatges de centenars d'espècies comercials de la Mediterrània Occidental.