L’ASSOCIACIÓ DE FAMÍLIES DE L’ESCOLA ÉS L’ÒRGAN QUE AGRUPA I FA POSSIBLE LA RELACIÓ i LA PARTICIPACIÓ ACTIVA I VOLUNTÀRIA, DE LES FAMÍLIES DE L’ESCOLA, AMB L’OBJECTIU:
1. INCREMENTAR LA PARTICIPACIÓ DE LES FAMÍLIES EN EL PROCÉS EDUCATIU DELS SEUS FILLS/ES A L’ÀMBIT ESCOLAR.
2. RECOLLIR LES INQUIETUDS ACTUALS DE LES FAMÍLIES.
3. ORGANITZAR LES ACTIVITATS QUE ES PORTEN A TERME DES DE LA COMISSIÓ DE PARES I MARES.
SÓN MEMBRES DE L’AFA TOTS ELS TUTORS I TUTORES DELS ALUMNES D’AQUESTA ESCOLA QUE PAGUEN UNA QUOTA ANUAL PER FAMÍLIA.
L'AFA gestiona diferents aspectes relacionats amb l'escola:
● Organitza algunes activitats fora de l’horari escolar:
- Servei d’acollida matinal de 8 a 9.
- Servei d’acollida de tarda durant la jornada intensiva al juny.
- Activitats extraescolars.
- Casal per Setmana Santa i estiu.
- Festes.
● Avantatges:
- Agenda escolar gratuïta
- Descompte al preu de les colònies escolars
- Accés a les activitats extraescolars: Anglès, Street Dance, Piscina, etc.
- Descompte en alguns comerços del barri.
- Accés a les festes organitzades per la Comissió de Festes: Castaween, Visita dels Patges Reials, Jornada per La Marató de TV3, Carnestoltes, Jornades Esportives, Festa de Fi de Curs i Sopar de Germanor.
- Accés a participar en els concursos i activitats promogudes per les Comissions de Coeducació i Bullying.
- Accés a tallers formatius o xerrades per a les famílies.
Existeixen diverses Comissions formades per famílies que participen activa i voluntàriament en l’organització de diverses activitats:
Comissió de Coeducació i Comissió de Bullying, des d’on es treballa conjuntament amb l'escola per fer un entorn inclusiu i respectuós, promovent activitats pels infants i per les famílies.
coeducaciopompeufabra@gmail.com, comissiobullyingpompeufabra@gmail.com
Comissió de festes, la qual s’encarrega d’organitzar les festes de Castaween, Carnestoltes, la Jornada solidària per La Marató, etc.
comissiodefestespompeufabralh@gmail.com
Comissió de Millores de Centre, creada per ajudar a l’escola en la detecció d’alguns problemes estructurals del centre.
* Per fer-vos família sòcia pel curs 2026-27 heu de seguir les següents instruccions:
Descarregat l'App Gratuïta de l’AFA: APP AMPAS (per a Android o per a iPhone) i busca "AFA ESCOLA POMPEU FABRA".
Clica la icona verda “Inscripcions 26/27”.
Ompliu les dades demanades (tots els membres de la unitat familiar tenen dret a accedir al les activitats organitzades per l’Afa, inclosos germans/es i avis/es de l’alumnat)
Podràs demanar les carpetes per a l’alumnat a partir de 3r de primària (preu 5€/carpeta)
*L’agenda escolar és gratuïta i ja està inclosa amb la quota de l’Afa.
Feu el pagament (tarjeta, Google Pay o Apple pay)
Si torneu a entrar al formulari us sortirà el justificant de la inscripció i l’estat del pagament.
3. Carnet digital: Sol·licita el teu carnet digital dins de l'App (apartat CARNET SOCI).
Quota actual de 20 € anuals les famílies amb 1 infant a l’escola + 5 € per cada infant addicional.
Per accedir a tota la informació, descarrega't l'APP POMPEU FABRA (aplicació gratuïta) a les botigues ANDROID i APPLE fent servir aquest codi QR:
ADREÇA DE CORREU ELECTRÒNIC DE L'AFA: afapompeufabralh@gmail.com