Animada per una companya de cicle, vaig començar a arraconar les antigues llibretes d'anotacions i les meves graelles per una aplicació que (ben utilitzada) ho agrupa tot.
En sóc conscient que encara em falta molt camí i moltes hores per tal d'entendre el programa, però n'estic molt contenta.
Aquí hi veieu el quadern de notes. les 6 primeres columes corresponen a activitats puntuals. Totes tenen el nom de l'activitat (a la primera fila), i el criteri d'avaluacació i la icona que representa la dimensió o dimensions que es treballen)
Les columnes que tenen colors corresponen al buidatge de les rúbriques. El funcionament dins del quadern és el mateix: estan agrupades sota el nom de la rúbrica que he utilitzat (en negreta), es veu el nom de l'activitat i a sota els ítems i les icones de les dimensions.
Tal com he comentat al títol, aquest gadget m'agrupa totes les activitats que corresponen a, CO comunicació oral, CL comprensió lectora.... A la imatge es veuen desplegades totes les activitats avaluades amb ítems corresponents a la dimensió de LIT (literatura). Es pot veure també la qualificació que va tenir l'alumne en cadascuna.