Ruta 7 : Aiguabarreig

Itinerari:

Institut - Estanyol del Vilar - Usall - Pla de Martís - Serinyà - Aiguabarreig - Martís - Centenys - Melianta - Carril Bici - La Draga - Institut

Durada màxima: 2:05:23

Distància recorreguda: 29,3 km

Desnivell acomulat positiu: 316m

Tipologia del terreny: Pista amb alguna pujada de poca dificultat

Grau de dificultat: Fàcil

Percentatge sobre la bicicleta: 100%

Descripció:

Vàrem sortir de l'institut i vam passar per l'estanyol del Vilar seguint el carril bici que dona la volta a l'estany, seguidament vam creuar la carretera i vam anar direcció a Usall.

Un cop allà vam anar direcció a Pla de Martís i rapidament varem arribar a Serinyà, un cop varem passar Serinyà vam baixar una trialera no amb molta dificultat fins arribar a Aiguabarreig que és un punt on es troben el riu Ser i el Fluvià i després el Fluvià segueix el seu curs. Varem pujar una pujada que vam anar a petar al mig de la pujada del km i seguidament vam arribar a la casa dels Enginyers ( Martís ).

Vam seguir tota una recta fins arribar a Centenys i seguidament arribem a Melianta, baixem una baixada i arribem al carril bici de l'estany i d'allà arribem a l'institut.

Diari de ruta: hem tingut una punxada, trencada de desviador i una caiguda d'un nen.

Avui hem après: hem fet l'exàmen trimestral.