ruta 1: Pla de Martís

Itinerari:

• Institut- Parc de la draga - Usall- St. Cristòfol d'Usall - Pla de Martís - St. Galderic - Casa dels Enginyers - Pla de Martís - Clot d'espolla - Carril bici - Parc de la draga - Institut

Durada Aproximada: 1h 21 min en moviment.

Distància recorreguda: 21km 300m

Desnivell acumulat positiu: 158m

Tripologia del terreny: Ha sigut força planer per esfalç i carril bici ( amb alguna baixada i pujada petita)

Porcentatge sobre la bicicleta: 100%

Grau de dificultat: Baix

Descripció de l'itinerari:

Hem sortit de l'institut i hem agafat el carril bici direcció cap al parc de la draga. Seguidament em travessat la carretera direcció Usall i al final d'una pujada hem tingut de parar ja que he punxat la roda de davant.

Al cap de 5 minuts em arribat a L'esglèsia de st. Cristòfol Usall i allà hem parat perquè ens han ensenyat el campanar de doble cadireta. No haviem fet 500 m que hem hagut de tornar a parar perquè un company també a reventat roda i l'hem hagut de cambiar i un cop arreglada la roda em arribat fins a la casa dels enginyers.

Un cop haviem arribat a la casa dels enginyers em decidit girar cua perquè s'havia fet tard ja que havíem punxat i aixó a fet perdre temps, pero abans de tornar a l'institut hem passat a veure st. Golderic que es una escultura, dedicada al patró dels pagessos i un punt on concideixen 4 municipis.

I l'últim lloc que hem passat a estat el clot d'espolla que és un estany sec que només s'ompla quan plou molt i l'estany de banyoles no soporta tanta aigua, un curiositat d'aquest clot es que quan hi ha aigua apareixen crustacis mil·lenaris anomenats Triops.

Finalment hem agafat el carril bici de tornada cap a l'insitut.

Diari de ruta:

Hem tingut dos punxades de rodes de diferents companys i una petita caiguda amb un petit tall al dit gros de la mà.

He tingut unes bones sensacions però quan he punxat roda tenia una sensació estranya.