Estos pendentes son unha interpretación a miña maneira dos sapos, os pendentes do traxe tradicional galego. Están feitos con arcilla polimérica e compostos de tres pezas, unha pequeniña triangular, nun pendente azul e no outro branca; unha peza con forma de trapezoide vermella en ambos; e outra máis grande e redondeada por abaixo, nun pendente branca e no outro azul. Miden aproximadamente 6 cm.
A inspiración para estos pendentes son dúas. Por un lado, os sapos, os pendentes do traxe tradicional galego, dos que está sacada a forma. E por outro lado, Sargadelos, a fábrica de cerámica máis importante de Galiza, da que saen as cores destes pendentes, os tres máis usados e emblemáticos da súa cerámica.
Estos pendientes son una interpretación "a miña maneira" de los sapos, los pendientes del traje tradicional gallego. Están hechos con arcilla polimérica y se componen de tres piezas: una pequeña triangular, en un pendiente azul y en el otro blanca; una pieza con forma de trapezoide roja en ambos; y otra más grande y redondeada por abajo, en un pendiente blanca y en el otro azul. Miden aproximadamente 6 cm.
La inspiración para estos pendientes son dos. Por un lado, los sapos, los pendentes del traje tradicional gallego, de lo que está sacada la forma. Y por otro lado, Sargadelos, la fábrica de cerámica más importante de Galicia, de la que salen los colores de estos pendientes, los tres más usados y emblemáticos de su cerámica.