'pezqueñines ¡no, gracias!'

pequena descripción

Pendentes duns 6 cm de largo aproximadamente compostos cada un por unha cadea e un colgante de peixe, un azul e outro vermello.

inspiración

A inspiración para estos pendentes volve ser o mar, pois unha gran parte de Galiza está rodeada de mar, polo Atlántico e un pouco polo Cantábrico tamén. Nesa marabillosa sensación de bañarse na praia nun caluroso día de verán e deixar de sentir os pés polo fría que está a auga. Pero estes pendentes tamén son polos habitantes do mar, os peixes, crustáceos e demáis familias mariñas. Un bo recordo que teño de máis nova é ir ao mercado mercar peixe coa miña avoa, así que un pouco tamén son polo bo recordo que gardo diso.

O nome dos pendentes ven dun anuncio dos anos oitenta que dicía iso, "pezquenines ¡no, gracias!, debes dejarlos crecer" (anuncio), para fomentar que non se pescasen nin mercasen peixes pequenos, e así deixalos medrar. Eu sei deste anuncio porque miña avoa ten un mandil que pon iso, contáronme a historia, e agora parecéume un bo nome para estes pendentes.

pequeña descripción

Pendientes de unos 6 cm de largo aproximadamente compuestos cada uno por una cadena y un abalorio de pez, uno azul y el otro rojo.

inspiración

La inspiración para estos pendientes vuelve a ser el mar, pues una gran parte de Galicia está rodeada de mar, por el Atlántico y un poco por el Cantábrico también. En esa maravillosa sensación de bañarse en la playa en un caluroso día de verano y dejar de sentir los pies por lo fría que está el auga. Pero estes pendientes también son por los habitantes del mar, los peces, crustáceos y demás familias marinas. Un buen recuerdo que tengo de pequeña es ir al mercado a comprar pescado con mi abuela, así que un poco también son por el buen recuerdo que guardo de eso.

El nombre de los pendientes viene de un anuncio de los años ochenta que decía eso, "pezquenines ¡no, gracias!, debes dejarlos crecer" (anuncio), y era para fomentar que non se pescasen ni comprasen peces pequeños, y así dejarlos crecer. Conozco este anuncio porque mi abuela tiene un delantal que pone eso, me contaron la historia y ahora me parec un buen nombre para estes pendientes.