Melodia on usein se kappaleen osa joka jää kuulijalle parhaiten mieleen. Melodia on se mitä solisti kappaleessa laulaa tai soittaa.
Minkälainen on hyvä melodia?
Missä kappaleessa on hyvä melodia? Mikä tekee siitä hyvän?