HORARIS TALLER - AULA DE MÚSICA
1A: Dijous 9/10 a les 9.15h
1B: Dijous 9/10 a les 10.35h
Utilitzeu els recursos apresos al taller per a la confecció de la vostra representació coreogràfica.
Feu un resum dels diferents exercicis de percussió i de veu que hem practicat.
Redacteu una reflexió grupal del que us ha aportat la realització d’aquest taller. La valoració ha de ser general, per part de tots els components i en referència a les sensacions i emocions viscudes al taller, així com les idees i intencions principals de l'educador/a que ens ha visitat.
Organitzeu la posada en escena i la vostra coreografia i contesteu al vostre document individual:
Penseu com seran les entrades i sortides, la vostra disposició a l'escenari i la coordinació de moviments, que han de ser senzills però ben sincronitzats amb la música. Podeu fer un croquis dibuixat.
Escolliu una percussió corporal de base ben marcada que us faciliti el seguiment. Practiqueu-la molt, fins que surti ben sincronitzada.
Utilitzareu altres objectes o material?
IDEES: coreografia bàsquet - Thug Life, música clàssica, Can-Can clap-clap Percussió coorpora
Ja quasi hem arribat al final del projecte, que serà el concert.
Tenim els instruments i hem preparat les peces.
Però ens cal acabar els darrers detalls.
Quan un grup surt a escena, sempre és més elegant anar vestits seguint algun criteri. Aquí no hi ha un criteri únic, podem anar:
amb els mateixos colors
amb un element comú, com ara un barret, una corbata, una armilla,...
amb colors diferents, però que formin una progressió cromàtica
...
Decidiu quin serà el vostre criteri.
Al principi de la vostra actuació haureu de fer una petita presentació del grup i dels instruments que utilitzeu.
Com que improvisar i que les coses quedin bé és molt difícil, escriviu quina presentació fareu i qui la farà.