Aquí trobaràs el receptari que han creat els alumnes de Cuina i Pastisseria durant la nostra estada!
Un recull de receptes elaborades amb passió, esforç i molta creativitat, inspirades en els sabors i ingredients que hem descobert a Xipre.
T’animes a tastar-los?
Vols fer un tast de l’experiència Erasmus des de la cuina?
Et convidem a visitar la pàgina web amb totes les receptes que han elaborat els nostres companys i companyes de Cuina i Pastisseria durant l’estada a Xipre.
Aquest receptari és molt més que una llista de plats: és el resultat d’un aprenentatge pràctic, compartit i viscut en un entorn nou i enriquidor. Cada recepta explica una part del viatge, reflecteix sabors que hem descobert, ingredients que ens han sorprès i estones a la cuina plenes de treball i il·lusió.
Hi trobaràs des de plats tradicionals inspirats en la gastronomia xipriota fins a creacions pròpies que combinen el que coneixem amb allò que hem après. Una manera deliciosa de connectar amb la cultura local i, alhora, de mostrar el talent i la passió dels nostres alumnes.
Explora les receptes, inspira’t i atreveix-te a provar-les!
Bon profit i bon viatge a través dels fogons!