Activitat d'Instagram
CELEBRACIÓ DEL DIA 9 D’OCTUBRE EN INSTAGRAM A L’INSTITUT SERPIS.
ELS ALUMNES DE 1r d’ESO CELEBREN EL DIA 9 D’OCTUBRE AMB UNA ACTIVITAT DIDÀCTICA.
Diana Suleiman, València 21/10/2020
Al llarg de la setmana del 9 d’octubre els alumnes de 1r d’ESO de l’Institut Serpis de València celebraren el dia de la Comunitat Valenciana amb una exposició de cartells. Els alumnes havien de portar a classe un paper amb una foto enmig que explicara que és per a ells ser valencià. Els alumnes de 1r G van anar en l'hora de valencià a penjar els cartells per fer una exposició per a què els alumnes i els professors voten el guanyador.
Ganadores Instagram
També participaren alumnes de Batxillerat en format digital
Cristian Rubio, Valencia 6/11/20
El Instituto recuenta los votos para la entrega de premios para el alfabeto campeón y subcampeones. Los ganadores han sido el Alfabeto Japonés como primer puesto, como segundo puesto el Alfabeto Chino y el Código Morse tercer premio.
La exposición de premios en el Concurso de Instagram fue en el hall del Instituto donde se pegaron los carteles candidatos en las columnas del mismo hall. Los alumnos de todo 1º ESO del Instituto votaron a los dibujos/fotos. Los carteles ganadores de ambos concursos pueden verse aquí:
Primer Premio
Segundo Premio
Tercer Premio