ELS ALUMNES DE 3R D'ESO VISITEN LA CÒLONIA VIDAL I LES MINES DE CERCS
El dia 4 de maig els/les alumnes de 3r d’ESO van fer una sortida a la colònia Vidal al matí i a les Mines de Cercs a la tarda.
A la colònia els van fer l’explicació en anglès i els van explicar com havien treballat i viscut els/les treballadors/es i com funcionava la maquinària en l'època. També els van comentar com era la vida dels nens/es.
A la sortida de la tarda els van explicar com havien funcionat les mines, com havia evolucionat el treball a les mines i els van ensenyar la mina on van arribar amb una vagoneta, que és com hi arribaven en l’època. També van aprendre els diferents tipus de carbó i els llums d’oli (fanalets) que s’havien utilitzat.
En conclusió, els/les alumnes concorden que és una sortida per repetir, ja que van poder adquirir molt coneixement.