ELS ALUMNES DE 2N DE BATXILLERAT, VISITEN BARCELONA
El dia 18/04/2023 els alumnes de segon de batxillerat van anar a Barcelona. Un cop allà van començar la ruta a la Casa Milà, també coneguda com la Pedrera, un edifici dissenyat per Antoni Gaudí que va ser construït l'any 1906. Aquest edifici històric es troba al Passeig de Gràcia de Barcelona, a la cantonada del carrer de Provença.
Van continuar amb la seva visita anant al Palau de la Música Catalana. Aquest auditori de música va ser declarat Patrimoni Comú de la Humanitat per l'UNESCO, es troba al barri Sant Pere de Barcelona. Aquest majestuós palau va ser dissenyat per Lluís Domènech i Montaner fent així que el 9 de febrer del 1908 sigues el dia de la seva inauguració.
Seguidament, van fer una parada al Parc de l'Escorxador també anomenat com Parc de Joan Miró. Aquest parc consta d'escultures molt importants com La dona i l’ocell, com hem anomenat abans, dissenyada per l'artista Joan Miró. Aquest parc es troba al barri de la Nova Esquerra de l'Eixample de Barcelona. La plaça de toros de les Arenes separa aquest parc de la Plaça Espanya.
Al migdia els alumnes van tenir l'oportunitat de visitar el Pavelló Mies Van der Rohe, conegut com el Pavelló Barcelona. Aquesta gran obra arquitectònica va ser construïda per Mies van der Rohe i Lilly Reich el 1929. Es tracta d'un edifici d'arquitectura moderna amb un disseny simple, però el seu valor és gràcies als marbres i materials luxosos que es van utilitzar per construir-lo.
Per finalitzar, van visitar el Museu d'Art Nacional de Catalunya on van poder observar i aprendre sobre moltes obres d'art, concretament les que formen part del temari de les Proves d'Accés a la Universitat.