El grup de 4t d'ESO A han realitzat pòsters en anglès explicant com resoldre equacions i inequacions. Aquí teniu una mostra d'un pòster. Clicant damunt veureu una presentació amb tot el treball realitzat.
Els alumnes de 3r ESO han realitzat una activitat en anglès sobre les arrels, on havien de construir arrels quadrades i cúbiques amb petits cubs. Aquesta activitat els ha permés entendre millor les arrels i aprendre el vocabulari corresponent amb anglès.
Els alumnes de 3r ESO han realitzat una activitat en francès sobre l'home de vitruvi i el nombre auri, on havien de medir el seu propi cos per veure si complien amb la proporcionalitat divina del nombre auri. Aquesta activitat els ha permès conèixer l'origen de nombre auri i entendre millor les regles de la proporcionalitat aplicades a l'arquitectura, a l'escultura,... i aprendre el vocabulari corresponent amb francès.