Amb l'aplicació PADLET podem posar en comú i de forma col·laborativa els Hobbies dels estudiants en llengua anglesa
Hem fet una volta pel món i alumnes ens mostren com celebren el Nadal al seu país d'origen. Hem aplicat diverses eines TIC i hem estrenat el nostre croma.
Els estudiants d'anglès ens expliquen com és un dia normal de la seva vida en format presentació digital
A Ciències Socials els alumnes han preparat material per mostrar el problema dels camps de refugiats.
Amb l'aplicació Powtoon, els alumnes preparen el seu currículum.
Hi ha diverses formes d'aprendre, com jugant amb l'aplicació QUIZLET o amb el visionat de vídeos editats amb qüestions a respondre, EDPUZZLE
Gravació d'un text teatralitzat en anglès
A Ciències Naturals també es treballen diferents aplicacions com el POWTOON i el CANVA
Els alumnes de GES2 creen la casa dels seus somnis amb programes de disseny com el FLOORPLANER
Participació al projecte Mobile History Maps amb el projecte "La vegetació del Clot", on vam quedar finalistes. Els alumnes de GES van estudiar la vegetació de parcs propers a l'escola, geolocalitzant els exemplars, penjant imatges, àudios descriptius de l'espècie en català, castellà i anglès i també amb una descripció escrita de cada vegetal.
Com se celebra l'1 de novembre (festivitat de Tots Sants) als països d'origen dels nostres alumnes? Escolteu els seus àudios on ens ho expliquen.