Mali, a veliki

Učenici 2. a i 2. b razreda zadivili su nas prekrasnim radovima, nastalima za vrijeme nastave na daljinu. Radove smo stavili i na ostale stranice ovoga lista, potražite ih! Pa tko onda kaže da su mali, kad su već tako veliki!

JEZERO U SUHAJI

Postoji jedno malo jezero u selu Suhaja u kojem žive moji baka i djed. Kod jezera se nalazi mala kućica sa stolom i klupom. Okružena je lijepim biljkama i šarenim cvijećem. Posebno je lijepo u proljeće kada se čuje cvrkut ptica i zujanje pčela. Djed kaže da mu je najljepše kada dođe rano ujutro u ribolov, baci udicu u jezero i sluša pjev ptica. I ja sam jednom s djedom išla u ribolov. Uživali smo zajedno. Imala sam svoj štap i udicu koju mi je djed pomogao baciti u vodu. Morala sam biti tiho, jer djed kaže da ribe ne vole galamu i onda ne žele zagristi udicu. Jedva sam izdržala da ne postavim djedu 101 pitanje. Najednom u toj tišini udica se počela micati. Riba je zagrizla. Djed je zajedno sa mnom uzeo štap i naglo povukao. Bila sam presretna. Na udici je visio predivan šaran, moja prva ulovljena riba.

Jana Brnjanec, 2.b

PECANJE NA ČESMI

Bio je sunčan dan. Moja obitelj, prijatelji i ja krenuli smo na pecanje na rijeku Česmu. Ponijeli smo puno štapova. Nakon nekog vremena krenulo je meni prvom gristi. Bio sam uzbuđen i odmah sam vukao. Nadao sam se velikoj ribi, no ulovio sam kornjaču. Nakon nekog vremena ulovili smo svi zajedno puno riba. Lijepo smo se proveli na Česmi i krenuli doma. Bio je to lijep dan.

ŠALJIVA PJESMA

Danas je čudan dan,

Moj pas je usnuo zimski san.

Mačka visi na grani,

a majmun spava na grani.

Na livadi je stvarno veliki red,

to patke skupljaju cvijeće za med.

O ljudi moji velikog li slavlja,

Sve se to događa samo 1. travnja.

Ana Turk, 2.b

1. APRIL

1. april šaljiv je dan,

najbolje da nitko ne izlazi van!

Taj dan cijeli je naopačke,

i miševi mogu naganjati mačke.

Ručak kuhati može tata

Iako mu to nije dio zanata.

Zeznuti nekog toga dana

najbolji je dio plana!

Autorica crteža "Mama": Ana Turk, 2.b

Računalko spašava svijet od corone

Bliži nam se proljeće. Već se osjećaju mirisi cvijeća, trave, drveća, zemlje. Ptice cvrkuću najljepše pjesme. Ali, ovo je nešto drugačije proljeće od svakog do sada.

U naše živote umiješala se neka korona. Nikome nije bilo jasno što je to, od kuda je došla i što želi od nas. Bila je potpuno drugačija od svega što postoji u svijetu.

Računalko je odlučio otkriti što korona želi u našem svijetu, u našim životima. U svom kompjuteru je napravio cijeli program u koji je unosio sve podatke koje je saznao o koroni kako bi pomogao svijetu.

Cijeli svijet je usporio. Život, kakav smo do sada poznavali, stao je. I...ta situacija je pokrenula Računalkov program. Računalko je otkrio što je potrebno cijelom svijetu i po što je došla korona. Otkrio je da je došla promijeniti svijet i cijelu našu planetu Zemlju.

Imao je riješenje!!!! Računalko je vratio u svijet ljubav među svim živim bićima, poštovanje, zahvalnost, podršku, vjeru da dobro uvijek pobjeđuje. Računalko je pronašao ključ za sretniji i bolji svijet.

Korona je napustila našu planetu, jednostavno je nestala i nikada se više neće vratiti među nas.

Leona Pirak, 2.b

Autor crteža: Borna Štrlek, 2.b

Računalko spašava svijet od korone

Računalko je veseli lik koji živi u udžbeniku iz informatike. Veselo skakuće od stranice do stranice i pomaže djeci u učenju. Najviše voli vesele dječje glasove. Jednog dana škola je utihnula i učionice su ostale prazne. Došla je bolest po imenu Korona virus za koju nije bilo lijeka ni cjepiva, a ni heroja koji bi spasio svijet. Sa stranica udžbenika Računalko je gledao tužna dječja lica. Falili su im njihovi prijatelji, učiteljica i škola. Ni smiješne Računalkove slike nisu ih mogle razveseliti. Vrijeme je prolazilo, a ništa se nije mijenjalo. Računalko je odlučio da nešto mora poduzeti. Sjedio je i razmišljao kako pomoći ljudima i kako djeci vratiti osmjeh na lice. Iz čarobne kutije izvukao je svoj super plašt. Uključio je sve hardvere i softvere, programe, alate i sustave i krenuo u misiju. Sad više nije samo Računalko već Računalko super junak koji spašava svijet od corone.

Borna Štrlek, 2.b

Fotografija iz arhiva ERASMUS+ projekta

Računalko spašava svijet od korone

Jednog divnog dana računalko je gledao vijesti i vidio je da je sve više ljudi oboljelih od korone.

Htio je pomoći, obukao je svoje odijelo i masku protiv korone i otišao u grad. U gradu je bilo puno ljudi koji nisu imali maske i nisu poštivali pravila. Djeca su se igrala u parku, a ljudi su bili u kafićima! Računalko ih je savjetovao ostanite doma i nemojte ići nigdje! Stalno perite ruke i držite razmak od 2 metra.

#OSTANITEDOMA

Karlo Karasić, 2.b

Moja tata

Moj tata se zove Dalibor i ima 46 godina. On je srednje visine i sportske građe.

Moj tata ima smeđe živahne oči i uvijek nasmijano lice.

On najviše voli nositi sportsku odjeću i tenisice.

Moj tata je duhovit, veseo, dobar, marljiv i za mene najbolji tata na svijetu.

Borna Štrlek, 2.b

Kako sam postao brat

Bio je lijep dan, a ja sam čekao tatin poziv. Bio sam kod bake i gledao televizor. Odjednom je zazvonio telefon. Tata je javio da će se seka roditi. Bio sam zabrinut za njih, ali sam se ohrabrio i krenuo. Kad smo došli u bolnicu, prvo sam ugledao mamu i potrčao joj u zagrljaj. Mama me odvela do prozora da vidim seku. Kad sam je vidio, bio sam šokiran jer je izgledala ružno i zgužvano. Trebalo je vremena da se naviknem da sam brat. Biti brat je super, a i Lena se proljepšala.

Luka Poslon, 2.b

Proljetna priča

Proljetni je dan. Moj pas Duje i ja krenuli smo u šetnju šumom.

Na ulazu u šumu nas je dočekao cvrkut ptica.

Duje je odmah potrčao za njima kako bi ih ulovio.

Bile su brže od njega. Odletjele su u visoke krošnje drveta prema plavom nebu.

Trčali smo šumom i dobro se umorili. Cvijeće cvjeta, drveće lista, konačno je stiglo proljeće.