Intercanvis escolars de l'assignatura d'alemany entre els instituts IES SINEU i el Schulzentrum Geschwister Scholl de Bremerhaven (4rt d'ESO) i el Gymnasium Blankenese d'Hamburg (1r Batxillerat) durant el curs escolar 2022-2023
Alumnat 4rt d'ESO d'alemany de l'IES SINEU (2022-2023)
Die SchülerInnen aus dem IES Sineu stellen sich vor auf Deutsch.
L'alumnat de l'IES Sineu es presenta en llengua alemanya.
Informació per a la famílies de l'alumnat participant de 4rt d'ESO a l'intercanvi entre el Schulzentrum Geschwister Scholl i l'IES Sineu durant el curs escolar 2022-2023.
Hier findet ihr das kulturelle Programm und das Reisetagebuch unserer Austauschwochen.
Aquí trobareu informació relativa al programa cultural i al diari de viatge de les nostres visites a Alemanya
Hier findet ihr das kulturelle Programm und das Reisetagebuch aus dem Besuch vom SZ Geschwister Scholl in Sineu.
Aquí trobareu el programa cultural i i el diari de viatge de la visita dels alumnes del Schulzentrum Geschwister Scholl de Bremerhaven.
Hier findet ihr Informationen zu unserer Region "Es Pla".
Aquí trobareu informació relativa a la regió del Pla de Mallorca.
Information über die Schule IES SINEU.
Informació general sobre la nostra escola.
En aquest apartat podeu trobar les reflexions de l'alumnat participant a l'intercanvi.
En aquest apartat podeu trobar totes les publicacions i la difusió feta dels intercanvis.
Video über den Austausch mit dem SZ Geschwister Scholl in Bremerhaven - Vídeo de l'intercanvi amb l'institut SZ Geschwister Scholl der Bremerhaven.
Hier ist das IES SINEU - Aquí trobeu l'IES Sineu
Die offizielle Webseite des IES SINEU - Pàgina web oficial de l'IES SINEU
Salvador Alberola - Coordinador del Programa "Sprechen wir Deutsch" a l'IES Sineu
salberola@iessineu.net