El passat mes de gener es va realitzar la transmissió al claustre dels coneixements adquirits a la mobilitat de Florència. Degut a que la Iolanda Moya va canviar de centre escolar i la Marta Teruel no va poder assistir al centre durant el primer trimestre, la sessió es va realitzar al mes de gener.
A finals de gener es va fer la presentació al claustre de l'escola sobre la mobilitat a Wellington School, a Escòcia.
Es van ensenyar i explicar unes diapositives amb informació i fotografies per donar a conèixer tot allò que vam recollir durant l'estada a l'escola escocesa.
D'aquesta manera, cada mestre/a va poder inspirar-se i reflexionar sobre algunes metodologies, activitats i pràctiques i poder aplicar-ho a la seva pràctica docent.
El passat dilluns dia 25 d'abril, l'Anna Sánchez i la Marta Teruel van realitzar la sessió de formació al claustre amb una presentació de google i els enllaços corresponents a les fotos de les escoles i al diari de viatge.
Va ser una sessió molt interessant i va generar reflexions molt profitoses per al claustre.