Islam foreskriver drap som hevn mot de som motsetter seg Koranen,Allah eller Muhammad

Post date: Dec 7, 2011 1:37:45 PM

I et av mange fasistisk vers i Koranen om å drepe,utrydde og undertrykke [ikke muslimer], finner vi også vers om spesifikt foreskriver drap som hevn mot de som motsetter seg, avviser kritiserer eller på annen måte ønsker å gå andre veier enn islam.

Koranen 5:32; eller [ her ]:

"Av denne grunn foreskrev vi overfor Israels barn at den som dreper et menneske, viss det ikke er pågrunn av hevndrap eller ugagn(avvisning) av Allah i landet er likestilt med å drepe hele menneskeheten og viss noen sparer et liv, så er det som han sparer hele menneskeheten, ..."

For å lure vestlige naive mennesker plukker muslimer ut deler av verset ovenfor som er understreket og pakker det fint inn.

Sitatet "den som dreper et menneske er likestilt med å drepe hele menneskeheten" fra dette Koran verset 5:32 som er plukket ut fra verset i rødt ovenfor, brukes fortsatt ofte for å lure vestlige til å tro at islam er "fredens relgion". Men dette er bare halve verset i feil kontekst(sammenheng). For når man leser hele verset i sin rette sammenheng ovenfor i rødt, så ser man at dette verset er spesifikt rettet mot Jøder og at hevndrap er lov av muslimer dersom noen gjør ugagn mot islam ved å avvise eller motsetter seg islam og Allah. Altså finnes det her unntak for muslimer som har lov til å drepe helt uskyldige mennesker eller [ikke muslimer] som Kristne, Jøder og ateister osv som vil være frie fra islam eller har en annen tro utenfor islam.

Så siden islam og muslimer har lov til å drepe helt uskyldige [ikke muslimer] bare fordi de motsetter seg og avviser islam ,så betyr det at islam nekter alle andre mennesker som er [ikke muslimer] å forsvare seg mot muslimer i en krig. Med andre ord. Islam og muslimer krever at den [ikke- muslimske] fienden lar seg avvepne og slakte ned uten motstand.

Denne selverklærte overlegne opphøydheten henger nøye sammen med at muslimer blir av islam sett på som den overlegne og opphøyde rasen og at det er en velsignelse for muslimer å drepe og utrydde alle [ikke muslimer] for Allah. Målet er klart. Virkemiddlene og plikten er klare og samvittigheten for vektskålen ordner resten når antallet muslimer er på plass.

Dette betyr i klartekst at alle som vil motsette seg,kritisere eller vil være uavhengige frie fra islam blir sett på som en krigserklering mot islam og muslimer. Det er med andre ord i seg selv en krigsærklering mot islam og muslimer dersom man vil leve et uavhengig, fritt eller sækulert liv utenfor islam i et demokrati.

I Koran verset 5:33 som kommer etter Koran verset 5:32 får vi klart og tydelig forklart hvilken straff "frie sækulere mennesker" skal få dersom de prøver motarbeide,kritisere eller stå i veien for islam på noen som helst måte.Enhver som ikke vil underlegge seg islam skal få unngjelde. Dette blir sett på som en krigserklering mot islam og straffen til islam og muslimer er at også de helt uskyldige frie sækulære menneskene skal både bli drept,korsfestet, eller på annen måte bli torturert eller ødelagt, bare fordi de nekter å godta islam og Allah. Som også inneberer at de skal få sine hender og føtter avkappet og utvist fra deres eiendommer og landområder på en måte som nedgraderer og ydmyker dem både i dette livet og livet etter døden.

Koranen 5:33;

"Den eneste straffen(belønningen) for dem som kjemper mot(står i veien) for Allah og hans sendebud[ Muhammad ] og gjør ugagn(alt som ikke hjelper islam) i landet er å bli drept,korsfestet og få deres hender og føtter kuttet av på motsatte sider....."

Vi får da verset i Koranen 5:32 og Koranen 5:33 oversatt slik i sin rette betydning:

"Vi advarte Jødene om at drap som blir begått av muslimer under hevn eller avvisning av Allah er lovlige, mens drap på muslimer blir behandlet som man dreper hele menneskeheten og viss noen sparer et slikt liv, så er det som han sparer hele menneskeheten og viss de ikke følger advarselen så skal de bli drept og kosfestet og ha deres hender og føtter kuttet av på mottsatte sider."

Altså er dette et islamsk og muslimsk frykt undertrykkende tyranni ultimatum lagt over Jødene hvor kunn islam og muslimer skal ha rett til å drepe viss noen motsetter seg islam og "Allah". En hevn som islam og muslimer kunn påføres uskuldige [ikke muslimer] kunn fordi enhver som ikke gagner islam og vil være frie og uavhengige fra islam tyranniet skal utryddes. Altså et envegs ultimatum som har til hensikt å utrydde Jødene og alle som ikke har den samme troen som islam og muslimer har. Derfor er den bakvendte tankegangen at islam og muslimer skal sette seg selv så overlegen og opphøyd over alle andre at viss en [ikke-muslim] eller en Jøde dreper en muslim i selvforsvar så blir blir sett på som verre enn å drepe hele menneskeheten.

Noe som gjør at islam er i konstant krig med frie sækulere mennesker og frie demokratiske demokratier og dreper også dem som prøver å motsette seg, forlate eller hoppe av islam.

Altså, når det snakkes om hevndrap eller hevn fra islam og muslimer så utføres dette på helt uskyldige mennesker bare fordi [ikke muslimer],Jøder eller Kristne,ateister osv har en annen tro en muslimer som i islam blir sett på som en fornærmelse.

Dette bekrefter ytterligere også versene som sier at tidligere muslimer som har forlatt islam,eller som har hoppet av islam og har blitt frie mennesker skal drepes:

https://sites.google.com/site/muslimskbedrag/forlatislam

Se også:

https://www.youtube.com/watch?v=barDTNhEz-4

Så ut fra dette og mange liknende vers ser vi klart og tydelig at islam og muslimer er rasistisk,fascistisk og Nazistsik mot alle andre enn muslimer.

Dette forklarer også ordet "mischief"som er oversatt til Engelsk fra Arabisk i verset og betyr å gjøre ugagn eller skade mot islam. Ugagn eller skade mot islam kan være alt fra avvisning, andre meninger, andre syn på ting, at man ikke aksepterer islam,Muhammad eller Allah eller at man bare er en [ikke muslim].

Dette bekreftes også i Koranen 7.103 eller [ her ].

"Then after them We sent Moses with Our signs to Pharaoh and his chiefs, but they wrongfully rejected them: So see what was the end of those who made "mischief".Oversatt: "Etter at vi så hadde sendt Moses med våre beskjeder til Faraoen og hans ledere, men som de avviste: Så se hva som ble slutten for de som utførte 'mischief'( avvisning)."

Altså ser vi klart og tydelig at 'mischief' betyr avvisning som vi også finner igjen her:

http://wikiislam.net/wiki/Qur %27an,_Hadith_and_Scholars:Mischief

Går man også til et av Islam's største og mest anerkjente kommentatorer av Koranen ved navn "Ibn Kathir" som kommenterer Koranen 5:32 på følgende måte:

https://sites.google.com/site/tafsirmonitor/kathir/005#005.032

Sitat:

"The Ayah(verset) states, whoever kills a soul without justification -- such as in retaliation for murder or for causing mischief on earth -- will be as if he has killed all mankind, because there is no difference between one life and another."

Men litt lenger ned finner vi følgende sitat som bekrefter ytterligere at bare muslimske liv har betydning når et menneske drepes. Alle [ikke muslimer] kan muslimene drepe:

"He who allows himself to shed the blood of a Muslim, is like he who allows shedding the blood of all people. He who forbids shedding the blood of one Muslim, is like he who forbids shedding the blood of all people.'' In addition, Ibn Jurayj said that Al-A`raj said that Mujahid commented on the Ayah,"

(it would be as if he killed all mankind,) "He who kills a believing soul intentionally, Allah makes the Fire of Hell his abode, He will become angry with him, and curse him, and has prepared a tremendous punishment for him, equal to if he had killed all people, his punishment will still be the same.'' Ibn Jurayj said that Mujahid said that the Ayah,

Legg igjen merke til at drap legitimeres som hevn for drap eller som mischief (avvisning av islam) som alle[ ikke muslimer] kvalifiserer til. De liv som skal spares er ekte muslimske liv eller ekte troende muslimer.

[ikke muslimer] blir ikke regnet som mennesker

Legg også merke til at kommentatoren "Ibn Kathir" overskrift på hans kommentarer er, sitat: "Human Beings Should Respect the Sanctity of Other Human Beings". Oversatt: "Mennesker skal repektere ukrenkeligheten til andre mennesker".

Litt lenger ned står det "..because there is no difference between one life and another".

Mange vil derfor bedra seg til å tro at slike utrykk og setninger betyr at islam og muslimer bryr seg om likeverd og ukrenkelighet for andre enn muslimer, selv om Koranen 5:32 og utallige andre vers viser noe helt annet. Ingenting kunne ha vært lengre fra sannheten fordi Koranen Islam,Muhammad og Allah ikke betrakter [ikke muslimer] som mennesker. Fordi mange steder i Koranen blir [Ikke muslimer] beraktet som de verste blant dyr, og skapninger slik som vi ser her:

Koranen 8:55;

"For de verste dyrene i nærver av Allah er de som avviser Ham: De vil ikke tro".

Koranen 8:22;

"For de verste blant dyrene i nærver av Allah er de døve og stumme, - de som ikke forstår."

Koranen 7:179;

"Mange (jinn)sjeler og mennesker har vi tilrettelagt et helvete for, fordi de ikke har hjerter til å forstå, og øyne som de ikke ser med, og ører som de ikke hører med. Disse er mye verre en dyr, fordi de er likegyldige."

I Koranen 98.6;

"De som avviser Islam[Muhammad og Koranen], blant folket fra Boken( Bibelens folk[Kristne og Jøder] ) og polytheister, vil adlyde i helvete. De er de verste blant skapninger".

Les også:

Islam og muslimers hatende kallenavn på [ ikke muslimer ].

https://sites.google.com/site/drammensiden/nyheter/13

Les mer hva islam og muslimer mener om [ikke muslimer] her:

http://wikiislam.net/wiki/Qur %27an,_Hadith_and_Scholars:Characteristics_of_Non-Muslims

https://www.youtube.com/watch?v=barDTNhEz-4

Muslim on live TV: “We Have The Right to Kill Anyone Who Does Not Respect Islam”

https://www.youtube.com/watch?v=Vp_1JvRsCYE