Satan i Bibelen = Allah i Koranen

Post date: Nov 28, 2011 3:23:02 AM

Jeg erfarer selv nå etter å ha prøvd å snakke om trusselen fra islam med familie og venner at de snur de seg bort og tenker at jeg er ekstrem. Jeg kan selsagt ikke klandre dem. De har selvsagt svært vanskelig for å tro at noe så stort og farlig som dette kan krype inn i deres høyt elskede samfunn uten deres viten og vilje. Nå er det på vei også inn i Norge.

Det hjelper heller ikke å vise til all den kunnskap vi nå har om islam, mer enn noensinne, eller til alle drapa,volden og trusslene som daglig skjer i områder eller land der muslimene har fått etablert seg med store fødselstall. Alle dei klare advarslene i Bibelen eller historien fra dei utallige vitnene fra hele verden.

Hva skulle vel jeg ha å vinne på dette annet enn ettertanke for dei stakkarene som skal leve etter meg i dette. Islam har all verdens tid så, sålangt lever jeg vel neppe.

Men jeg er sikker på at alle dei av våre forfedre som kjempet for vårt land og som viste hva Bibelen advarer mot, no snur seg i grave, sjølv om det også enno finnes dei av oss få som har brukt årevis på å sette oss inn i denne djevelskapen som verken handler om hudfarge eller rasisme, men om verdier,frihet, fascisme og demokrati.

Leser vi Paulus andre brev til korinterne 11:4 i Bibelen blir vi advart mot å bli overtalt, lurt og bedratt av en annen falsk Jesus enn han vi kjenner fra Bibelen. I Matteus 24:24; leser vi om at "falske messiaser og falske profeter skal stå fram og gjøre store tegn og under, for om mulig å føre selv de utvalgte vill.

Bibelen, Paulus’ andre brev til korinterne 4:4;: "For denne verdens gud har blindet de vantro [de som ikke tror på GUD(Jesus)] sinn, så de ikke ser lyset som stråler fram fra evangeliet om Kristi herlighet, han som er Guds bilde."

[ I dette verset forteller GUD(Jesus) oss at han som kaller seg selv "denne verdens gud" er selveste satan(djevelen), også ut fra det vi vet om at satan djevelen er den som prøver å blinde alle mennesker bort fra den eneste ekte GUD(Jesus) sitt budskap og ønsker å overta plassen til GUD(Jesus)].

ISLAM#7

Koranen 1:2, bekrefter at avguden "Allah" kaller seg selv for "denne verdens GUD", sitat:, "Lovet være Allah, gud av denne verden".

Dermed vet vi også direkte fra islams hovedkilde i Koranen, at avguden til muslimer, "Allah" er selve satan(djevelen) fra den allmektige GUD(Jesus), nedskrevet i Bibelen for mer enn 600 år før islam's hovedlærebok Koranen ble diktert.

På frukten skal dere kjenne dem ( Bibelen Matteus 7.16 ):

På fruktene skal dere kjenne dem. Plukker man druer av tornebusker eller fiken av tistler? Et godt tre bærer god frukt, et dårlig tre bærer dårlig frukt. Et godt tre kan ikke gi dårlig frukt, og et dårlig tre kan ikke gi god frukt. Hvert tre som ikke bærer god frukt, blir hogd ned og kastet på ilden[ havner i helvete ]. Derfor skal dere kjenne dem på fruktene.

https://sites.google.com/site/veientilgud/vers/01

Og på fruktene ser vi dem helt våkent,tydelig og klart:

I Verden:

https://sites.google.com/site/muslimskbedrag/resultatv

I Norge:

http://sites.google.com/site/muslimskbedrag/11

Fleire vers hentet fra Bibelen:

Satan i Bibelen = Allah i Koranen

https://www.youtube.com/watch?v=3q6PLZ2-slM

Se også:

Muslimer ydmyker,ærekrenker og nedgraderer Jesus fra GUD til Profet

https://sites.google.com/site/veientilgud/nyheter/13

Men dette er på langt nær alt når det kommer til forbanning og demonifisering av Jøder og Kristne:

I sine daglige 5 obligatoriske bønneperioder forbanner muslimer Jøder og Kristne med hatende bønner ved å be om at de ikke blir som dem:

https://sites.google.com/site/muslimskbedrag/andekrigen/andelighat

Les også:

Hvem er "Allah":

https://sites.google.com/site/muslimskbedrag/avguden-allah

Hvordan betydningen av Bibelens GUD(Jesus) er foralsket i koranen

https://sites.google.com/site/veientilgud/nyheter/9

Hvordan "Allah's" attributter eller kjennetegn er totalt motsatt av Bibelens GUD(Jesus):

http://sites.google.com/site/veientilgud/nyheter/8

Hvordan "Islams" verdier er totalt motsatt av menneskrettighetene:

https://sites.google.com/site/muslimskbedrag/12/06

FORKLARING AV TREENIGHETEN I BIBELEN FOR MUSLIMER:

https://sites.google.com/site/forlatislam/treenigheten

Videre sjekker vi med Bibelen som ble skrevet mellom 2000 og 600 år før islam og ser om disse atributtene eller kjennetegnene stemmer med Islam og "Allah". Når vi gjør dette ser vi igjen at islam stemmer i detalj med hvordan djevelen og hans demoner opptrer åndelig gjennom islam og gir det kraft.

http://www.religioustolerance.org/chr_sat3.htm

For mer utdypning,finnes en gratis bok her:

http://web.archive.org/web/20110920063439/http://www.whenthepiecesfit.org/

Når vi vet de klare harde fakta og bevis ovenfor, kan de av oss som er åndelig våkne, forstå hva det betyr i praksis at muslimer daglig tilber demoner og ber 17 ganger daglig til "Allah" om å ikke bli som Jøder og Kristne gjennom åndelig forbannelse:

https://sites.google.com/site/muslimskbedrag/andekrigen

Vi kan forstå hvorfor åndekrigen til islam daglig dreper slik den har gjort det i over 1400 år og nå får fortsette inn i våre samfunn uten at [ikke åndelige] myndigheter griper inn slik som våre forfedre ville ha gjort og gjorde. Her er resultatene:

I Verden:

https://sites.google.com/site/muslimskbedrag/resultatv

I Norge:

http://sites.google.com/site/muslimskbedrag/11

Leser man Bibelen finner man svar på alt dette og mer. Hele 80% av Bibelen fremsatte profetier er nå fullført til punkt og prikke. De siste 20% skjer nå rett foran øynene for de som ikke stenger GUD(Jesus) ute,altså de som stenger, sannheten, veien og lyset ute. Så viss du vil være forberett ta imot GUD(Jesus) og les Bibelen.

https://sites.google.com/site/veientilgud/nyheter/6

Våkn opp folkens, vær i det minste våken for det som skal komme.For det kommer like sikkert som GUD(Jesus) har sagt at det kommer.

Mennesker som kommer borti slike islamske og muslimske infiserte demon produkter enten frivillig eller ufriviilig er kunn beskyttet mot demoner, viss de har åndelig kontakt med GUD(Jesus) gjennom å ha akseptert GUD(Jesus) som allmektig skaper, at han døde på krossen, og sto opp igjen fra de døde. Når dette er klart ved hjelp av vår frie vilje, vil man få visdom og hjelp fra GUD(Jesus) til å se og være våken for den daglige åndekampen som vi konstant må føre for å holde oss beskyttet fra djevelens demoner ved å konstant kaste djevelen ut ved å stole og tro på GUD's ord og beskyttelse. Viss vi holder oss inne med vår skaper GUD(Jesus) gjennom troen på han vil vi holde oss årvåken, oppdatert og bevist på denne daglige åndekampen. Om vi stoler på GUD's(Jesus) ord vil vi være fullstendig beskytta mot demoner som vil forsøke lede oss på avveier slik at vi glemmer eller benekter GUD(Jesus).

I Bibelens "Paulus’ brev til efeserne" fremsier man dette slik i det som klart kan betegnes som "GUD's rustning" :

Paulus’ brev til efeserne 6:10 - 20:

Til slutt: Bli sterke i Herren, i hans veldige kraft! Ta på Guds fulle rustning, så dere kan stå dere mot djevelens[demoners] listige knep. For vår kamp er ikke mot kjøtt og blod, men mot makter og åndskrefter, mot verdens herskere i dette mørket, mot ondskapens åndehær i himmelrommet. Ta derfor på Guds fulle rustning, så dere kan gjøre motstand på den onde dag og bli stående etter å ha overvunnet alt. Stå da fast! Spenn sannhetens belte rundt livet og kle dere i rettferdighetens brynje, stå klar med fredens evangelium som sko på føttene. Hold alltid troens skjold høyt! Med det kan dere slukke alle den ondes brennende piler. Ta imot frelsens hjelm og Åndens sverd, som er Guds ord. Gjør dette i bønn, og legg alt fram for Gud! Be alltid i Ånden! Våk og hold ut i bønn for alle de hellige, også for meg. Be om at de rette ordene må bli gitt meg når jeg skal tale, så jeg frimodig kan gjøre evangeliets mysterium kjent, det som jeg er sendebud for også mens jeg er i lenker. Be om at jeg ved evangeliet får frimodighet til å tale slik jeg skal.

Les mer om hva åndeligheten betyr for oss her:

https://sites.google.com/site/veientilgud/nyheter/10

Les mer her:

SATAN & THE DEMONS:

https://sites.google.com/site/933583/lec/Satan.pdf

4 Levels of Spiritual Warfare Against Demonic Spirits:

http://www.bible-knowledge.com/spiritual-warfare-demonic-attacks/

Åndelig Krigføring:

http://www.biblestudying.net/topic_spiritual_warfare.html

Protection From Evil:

http://www.openbible.info/topics/protection_from_evil

Can a Christian be Demon Possessed?

http://www.logoschristian.org/possession.html

I dag har mange Nordmen og vestlige glemt at det er vår frivillige åndelighet til GUD(Jesus), som styrer om demoner får styre våre samfunn med ufred,usikkerhet, destabilitet,frykt,krig og annen djevelskap. Vi i Norge har inntil nå vært spart for det verste av dette. Når nå flere og flere Nordmenn de siste 60-70 årene har gått bort fra dette, til tross for våre forfedres 4000 -6000 års erfaringer, så vil vi etterhvert mangle et åndelig forsvar i Norge.

Gjennom halal produkter vil vi også få demoner tilført via kjøtt og andre handelsvarer som vil kvele vår guddomelige åndelighet ved hjelp av demonisk åndelghet, noe som gjør at mennesker

blir ute av stand til å se sannheten, veien og lyset til GUD(Jesus). Demoner vil også kunne tilføre naturkatastrofer,sykdommer osv, der mennesker ikke lenger har åndelig kontakt med GUD(Jesus).

Fordi vi i dag har handelsmenn som ikke lenger ser disse åndelige farene, men lever i en menneskeskapt øknomisk verden, vil de også være med på å selge infisert demon halal kjøtt rundt om til Norske husstander. Og fordi de skal effektivsere, slakter de alt som infisert demon Halal kjøtt og enten unnlater å merke det halal kjøtt eller så er ikke forbrukeren klar over den åndelige faren det er å spise eller inneha slike produkter.

Treeinghtene eller GUD's kraft if form av Jesus og den hellige ånd er farlig for muslimer:

Se også hvordan islams grunnlegger laget regler for hvordan mange ting skal gjentaes tre ganger for å motsi treeingheten i Bibelen, som består av GUD som virker gjennom Jesus og den hellige ånd. Tre egenskaper av GUD for å komme i kontakt med sitt skaperverk. Dette viser igjen at Muhammad var og er et sendebud for Djevelen, siden han forsøker å hindre GUD's budskap og kraft å ta bolig i mennesker.

Del 1:

Christian Prince Everything in Islam is about Trinity 1:

https://www.youtube.com/watch?v=iAJ2nBZPJbY

Del 2:

Christian Prince Everything in Islam is about Trinity 2

https://www.youtube.com/watch?v=nyLVeq7qHdc