Anjem Choudary forklarer, hvorfor muslimer hater Kristne og Jøder.

Post date: Nov 8, 2011 12:44:51 AM

En av ideologien islams fremste frontkjempere i England, muslimen Anjem Choudary, bekrefter på et av de mange intervjuene sine som også ligger på YouTube at, sitat: "Som muslim må Jeg hate alt som ikke er islamsk".

Islam indoktrinerer(underviser) muslimer i hat og forakt mot [ ikke-muslimer ]. Disse navngis med et eller flere spesielt nedsettende begreps ord som "Kafirs",vantro eller infidel's . Kafirs eller [ikke muslimer] blir av islam betegnet som urene, (Koranen 09:28), og sammenlignes nedsettende på et nivå med avføring, urin, lik, blod, sæd og svette av urene dyr. Jødene og kristne er foraktet som "aper og griser" (Koranen 5:60). Muslimske kvinnfolk bør ikke håndhilse med Kafir'er fordi det ville gjøre dem urene og dermed gjøre bønnene deres ugyldige. I motsetning til muslimer som bor i muslimsk kontrollerte områder og som betegnes som "Dar al Islam" eller "Det islamske huset", så skal muslimer som bor i [ikke-muslimsk],vestlige demokratiske kontrollerte områder eller land og som betegnes som "Dar al Harb" eller "Krigens Hus" være i en konstant tilstand av krig med Kafirs, fordi, som Koranen lærer muslimer,så beskyldes Jødene for å ha forfalsket mange av sine tekster (Koranen 3:78), og de Kristne beskyldes for å ha glemt mye av sitt budskap (Koranen 5:14). Begge gruppene er derfor ifølge Islam skyldige fordi de ikke valgte islam's såkalte sanne vei som ble opprette hele 600 år etter Kristendommen og 2000 år etter Jødedommen. En Kafir eller [ikke-muslim] er derfor tilgjengelig for å drepes eller lynsjes, muslimer kan beslaglegge hans eiendom, hans kvinnfolk og hans barn som slaver (Bukhari 1: 2: 25).

Ekte muslimer som følger Koranen rett, lærer at en muslim redder både seg selv og [ikke-muslimer] ved å drepe [ikke-muslimer].

Det regnes derfor som en god gjerning for muslimer å drepe [ikke-muslimer].

Anjem Choudary

Islam`s tekster er ikke valgfrie og det er ingen frihet til å ha dårlig samvittighet:" Når en sak er avgjort av Allah og hans budbringer så har den muslimske mannen eller kvinnen ikke noe valg "sier Koranen 33:36. " Ingen kan forandre hans ord" (Koranen 18:27) eller forkaste dem: straffen for det er døden, på samme måte som det er dødsstraff for å forlate islam: "Viss noen endret sin islamske religion, så drep ham ", sa Mohammed (Bukhari 9.84.57). Koranen er fremmet som "sannhet fra evighet til evighet ", forklarer Sam Solomon, tidligere professor i sharia-lov. Ordet Islam betyr "underkastelse" og er en innføring i opphøyet makt gjennom brutal maktmisbruk. "Bruker islam eller bruker islam ikke sine våpen til å tvinge mennesker til å underkaste seg ...?

Ja, "forklarte Osama bin Laden i frontpagemag.com den 28 juni 2011. "Drep de vantro der dere finner dem," kommanderer Koranen 09:05, ligg i bakhold for dem, og følg etter dem i hver en krigsstrategi". Ayatollah Khomeini gjorde det helt klart: "Islam sier: "Drep alle vantro akkurat som de ville drepe dere alle!"

Allahs sendebud sa: "Jeg har blitt beordret til å bekjempe folket inntil de sier: "Ingen har rett til å bli tilbedt, bortsett ifra Allah (Bukhari 1.3.87). "Bekjemp

[ ikke-muslimer ] "sier Koranen 8:39," .... inntil Islam er det eneste regjeringsmakt". Choudary viser begeistring: "Det er et sted for vold i Islam. Det er et sted for jihad(hellig krig) i Islam ... .. Koranen er full av det, du vet, jihad og jihad er den mest omtalte plikt i Koranen ... Ingent tema er nevnt mer enn historiene om kampene i Koranen "(www.islam-watch.org 2 august 2010). Det er ingen straff for en muslim for å drepe en Kafir. I Islam`s sharia lover er handlingen fritatt for straffereasjoner eller hevn ("Reliance av Traveller", en håndbok i Islamske Sharia lover). Når forgangseksempelet Muhammad som Islam betegner som profet for eksempel fikk menn sine hender kuttet av, eller føtter og øyner stukket ut med glødende nagler, så blir det forherliget og fremlagt som et "vakkert eksempel" på hvilken oppførsel eller atferd man skal følge (Koranen 33:21). Muslimer "er barmhjertig mot hverandre, men hensynsløs mot de ikke-troende[ikke-muslimer]"(Koranen 48:29).

"Treet til Islam er vannet med blod", fremhever et barn på internett. Likevel er betydningen av en slik oppfattelse lysår fra i å bli forstått, i en verden som ikke lenger bryr seg om historie,visdom, erfaring, lærdom eller fakta. Selv ikke Bibelen som regnes som en totalt advarende motfaktor med profetier(framtidskunnskap) som aldri før har feilet blir heller ikke tatt alvorlig. Historien gjentar seg selv igjen og igjen.

I over 1400 år, helt siden Mohammed bevist angrep Mekka og ødela alle andre avguds symboler og halshugget kritiske innbyggere der og tvang de til å adlyde, har Islam hatt en gjennombløttet blodig historie som spres med våpenmakt og sverd. Se de gjentatte mønsterne av angrep, nedslakting, undertvingelse,innkreving av "jizya" skatt for å ikke bli lynsjet, tvangs konverteringer, plyndringer, voldtekter, undertrykkelse,forfølgelse,ydmyking og nedverdigelse av nabofolk, en etter en etter hverandre.Område etter område. Rasering og ødeleggelse av deres kirker og templer, og selvopphøying ved å bygge overlegne ideologi moskeer over andre relgioners hellige steder eller i asken av nedbrente og ødelagte byggninger. Det er ikke en historie om fred. Islam er "en ideologisk politisk bevegelse", forklarer Choudary som fremhever at menneskeskapte lover er bannlyst for en muslim". Muslimer kan bare leve under menneskeskapte lover sålenge som de ikke har makt til å overta eller styrte regjeringsmakten. Han forklarer videre, "demokrati, liberalisme, frihet, og så videre ... trenger å ødelegges. "Dette arbeidet er igangsatt, og er en krig Krigen som fortsetter i mange regioner i verden i dag for å etablere islam som det eneste styresettet. Det globale kalifatet. Se bare på Kosovo, Tsjetsjenia, Dagestan,Thailand, Øst Timor, Java, Sumatra, Egypt, Somalia, Darfur, Etiopia, Nigeria, Filippinene, vestlige Kina, faktisk nesten overalt der det er fiendtligheter, eller hva pressen kaller "religiøse spenninger", "sekteriske stridigheter", eller

"Etnisk uro". Gang etter gang er Islam mot resten. "Fred er når Hele verden er muslimer ", forklarte Sayeed Qutb, co-grunnlegger av den muslimske

Broderskap.