Educació Física

L'activitat que us proposo aquesta setmana segur que us agradarà molt! Haureu de fer un recorregut acompanyats d'algun adult.

El Club Excursionista d'Alcover ha marcat un recorregut amb franges blanc-verd com a Sender Local, un camí ja existent que surt al costat mateix del Camp de Futbol Municipal Kiko Casilla, al carrer Mas de Moresc. Aquest puja fins al quilòmetre 2 de la carretera de Mont-ral on travesses la carretera i baixes direcció al Mas de Gassol, allí gires a la dreta i tornes pel rec de la Font Major fins al Convent de les Arts.

En aquest recorregut uns socis del club han habilitat una zona d'escalada per a principiants, tot just a sobre de la Terra Vermella (antic camp de cross) fàcil d'arribar pel mateix sender que s'ha marcat. Són vies molt fàcils i molt segures. Tot i així sempre s'ha d'anar-hi amb gent experimentada i amb els materials necessaris per aquesta pràctica com: casc, arnés, cordes...

*Aquesta setmana cal que retorneu l'activitat. Serà avaluable!

Pels de fora del poble, podeu fer alguna activitat semblant prop d'on viviu vosaltres!

Heu de fer una foto d'algun lloc del recorregut i enviar-ho tot indicant el nom i el cognom de l'alumne/a i el grup-classe a:

edfisica@mdremei.com

Desitjo que gaudiu molt d'aquesta activitat! Ja m'explicareu!

Si per algun motiu no podeu sortir de casa o fer l'activitat marcada envieu un email tot explicant la vostra situació.