Jag blir själv väldigt inspirerad av att lyssna på andras tankar och allra helst när jag tar en promenad samtidigt. Så när jag fått frågan om att vara med i en podd har jag med glädje och ett visst mått av nervositet tackat ja. Här är tre poddar som jag är med i.
Här pratar vi om innanförskap, utanförskap, att passa in och höra till. Och hur microhandlingar och att snäll-tolka kan bidra till hopp.
https://open.spotify.com/show/3WKVi3ymnCXUy6nupuRU1V?si=9650e2d27b984c0c
Vi samtalar om vad mod är, hur man gör mod i små handligar i vardagen och vad som krävs för att vara modig. Och hur mod bygger mod och smittar...
https://open.spotify.com/show/2r39g6QyTiZ9duUaznCfHk?si=b54e1966e4fd43f4
I podden berättar mina kollegor på Add Insight om psykologisk trygghet som verktyg för ledare och team. Jag är med i avsnittet om psykologisk trygghet och mod.
https://open.spotify.com/episode/34gToUFvUh4gqZZUdjZdrz?si=a5292b045b5b47d7