A les Normes d'Organització i Funcionament (NOF) del nostre Institut s'ha establert que l'esmorzar s'ha de portar embolicat amb embolcalls reutilitzables, però... perquè?!
Durant un curs acadèmic esmorzem 176 vegades, hem assumit que només esmorzem un cop al dia (malgrat els dos patis) i els alumnes d'enguany que són 402.
Ho expliquem en format póster, elaborat per l'alumnat de Guindàvols en verd el curs 22-23.
El curs 22-23 vam avaluar l'ús d'embolcalls reutilitzables al nostre centre gràcies a la col·laboració de tot l'alumnat i en especial els delegats/des de classe. A continuació podeu veure els resultats d'aquest estudi explicats en un vídeo confeccionat per l'alumnat de l'optativa de 3r de Guindàvols en verd.
El curs 23-24 vam aprendre a confeccionar els nostres propis "Boc'n rolls" i... súper personalitzats!
Aquest curs 24-25, amb l'alumnat de l'optativa Guindàvols en verd hem preparat amb molta il·lusió un taller que hem fet amb tot 1r d'ESO i en una fira a l'hora del pati al "hall" de l'institut. Hem preparat un taller de tela encerada perquè cadascú es confeccioni la seva tela personalitzada per embolicar l'esmorzar.