Aquest curs escolar 2012- 2013, hem renovat el nostre compromís per continuar treballant juntament amb els nostres alumnes, un objectiu fonamental, la recerca de coneixement com a base de la presa de decissions que contribuiexin a la millora de les societats i del medi ambient col·laborant amb projectes i institucions que tenen com objectiu la protecció del medi ambient i el compromís social.
ACTIVITATS
1. Conferència “La salut i els pobles indígenes.Des de la seva experiència en la defensa del territori, de la seva identitat i autonomia, Maria Ovidia ens proposa alternatives en l’actual context de crisi global.
2. Inspecció del riu Gaià. Projecte Rius. Els alumnes de primer de Salut Ambiental han realitzat dos inspeccions al Riu Gaià, al tram de l’Albereda de Santes Creus.
3. Projecte Malbaratament alimentari, coordinat pels alumnes de 2n de Dietètica, amb la col·laboració d’alumnes d’Anatomia Patològica i CAI:
a. Concurs de fotografia.
b. Exposició i Lip-Dup: “Malbaratament alimentari” Alumnes de CAI i Dietètica
c. Conferencià: Què són els Bancs d’aliments?Per Antoni Garcia, Banc dels Aliments de Reus