VENGANÇA  


2012, Cerdanyola del Vallès.


El capellà de Sant Martí abans de ser capellà tenia una dona. Uns anys després el van nomenar rector de la parròquia de l'església de Sant Martí. Ell tenia una filla que la tenia amagada de la societat. La nena s’amagava amb la seva mare però la mare tenia una malaltia molt dolenta i va morir. Llavors ell tenia que cuidar a la seva filla amagada.


Un dia normal el pare li va dir a la seva filla:

—Estela et sembla bé si et porto a la fira? —va dir el pare. 

—Sí, sí —va dir la Estela.


Dies abans el pare va pensar que el descobriríem perquè un dia la senyora de la neteja va veure a la nena a l'església amb el seu pare. 


Quan van començar a anar cap a la fira no van agafar el camí:

—Mira filla per aquest camí es va més ràpid —va dir el capellà.

—D'acord. — va dir la filla. 


Quan van arribar, la nena va veure un edifici molt gran:

— Pare on estem? —va dir la nena.


De cop la nena es va girar i no va veure el seu pare, la havia deixat abandonada en aquell orfenat.


11 anys després, al 2023. 


La noia de 18 anys i el seu pare no van assistir al seu aniversari, com si ell no hagués fet senyals de vida. La noia es va passar tot el dia plorant i molt enfadada a la seva habitació fins que es va fer de nit. A les 12 de la nit, la noia es va aixecar per anar a beure aigua al lavabo. Abans d’entrar al lavabo la xicota es va trobar a una silueta de color negre que li va dir:

—Vols venjança? —va dir la silueta.

Com ho saps? qui ets? —va dir la noia.

—T'he estat vigilant durant tota la teva vida —va dir la silueta.

—Llavors vols venjança? —va dir la silueta.

—Sí —va dir la nena.


La silueta es va ficar dins del cos de la xicota. Després la noia endimoniada se'n va anar de l'orfenat perquè ja era major d'edat i els seus tutors la van deixar anar. Va anar caminant per on la havia portat el seu pare recordant l'última vegada que el va veure. Unes hores després va arribar on va néixer a Cerdanyola del Vallès. En un lloc concret de l'església de Sant Martí la noia va amagar-se. Es va esperar fins que l’última llum de l'església s'apagués i llavors va entrar on estava tot fosc però la xicota no s’aturaria fins que trobés al seu “pare". De cop i volta va escoltar un soroll i es va encendre un llum. Era el seu pare amb una creu i va dir:

—Enrere dimoni surt del cos de la meva filla surt del seu cos!! —va dir el capellà.

—No em vas portar a la fira, em vas enganyar i ara moriràs —va dir la noia.

—Filla meva jo no volia fer-ho però tampoc volia perdre el meu treball.

—Em dona igual tu avui moriràs —va dir la filla.

—Filla meva, aaaaah! —va dir el pare.


POM!! El capellà va caure al terra ofegat i mort. El dimoni va sortir del cos de la noia. La filla es dona compte del que ha fet, ha matat el seu pare i ella tota espantada va trucar a la policia.


Al matí següent la policia se'n va emportar a la presó a la noia fins que es va tornar a escapar. Hi ha gent que diu que encara està per Collserola i va tota boja matant gent.