Les Tecnologies de la Informació i la Comunicació em temps 2.0 han posat a l’abast la possibilitat que diferents agents interatuïn d’un manera molt més horitzontal. Així doncs, la comunicació ja no està només en mans d’uns quants, les xarxes socials i les TIC l’han posat a l’abast de tothom, introduint l’element de la interactivitat, sense deixar de banda les eines de comunicació 1.0 com ara la premsa, la TV.
L’objectiu d’aques Pla de Comunicació, com en d’altres, és organitzar les comunicacions entre els membres de la nostra comunitat educativa, marcant els canals i accions a desenvolupar per generar una comunicació eficient, així com també, el de crear un clima escolar positiu que fomenti l’aprenentatge i la comunicació entre les diferents parts implicades en el procés d’ensenyament-aprenentatge, generant una adient comunicació que ens permeti difondre de manera exitosa la tasca de la nostra escola.
Aquest document pretén garantir que tothom que formi part o que estigui implicat amb l’EOI del Prat, conegui quines són les línies mestres a seguir i els objectius en l’àmbit de la comunicació, així com les estratègies, recursos, canals i accions que s’aniran realitzant. Aquest pla s’’anirà revisant periòdicament per tal d’actualitzar-lo.
Finalment, us presentem un esquema del funcionament de la comunicació digital al nostre centre.