El centre disposa des de fa deu anys d'una Pla d'Acollida del professorat nouvingut. El curs passat vam elaborar un Pla d'Acollida Digital, que es consultar en el següent document.
En el marc del PEDC, s’estableix com un dels objectius prioritaris Augmentar gradualment l’índex de professorat que acredita la competència digital docent entesa com una competència clau del segle XXI.
Tal com indiquen les NOFC, la formació en cultura digital és un aspecte clau del centre. Aquesta formació s'articula, bàsicament, de tres maneres:
Formació Interna de centre sobre algun aspecte relacionat amb la cultural digital.
Publicitat sobre les activitats de Formació que ofereix el Departament d'Educació. Es pot consultar tota l’oferta formativa en el següent enllaç.
Foment de la participació en congressos, seminaris, tallers, fórums.
També estan a disposició dels docents els videotutorials i els enregistraments del cicle de webinars "Claustre obert a la recerca educativa, a l'entorn i a la mirada internacional" al Nodes de Claustre Obert i al canal de Youtube centres en línia.
Quan un/a professor/a deixa el centre, és important que pugui tenir còpia del material que ha desenvolupat. A continuació hi ha enllaçats els documents que expliquen com fer aquest traspàs.