Bon dia famílies!
Ja hem arribat a final de curs i les darreres setmanes han estat carregades d’activitats divertides .
Jocs d’aigua al pati de primer cicle
Activitats aules germanes
Sortida al merendero de Son Ferrer
Aqua Splash:els nins i nines de 3 i 4 anys
Teatre per infantil
Exposició del projecte d’aula a les famílies per totes les aules.
Vela i piragua: 3r, 4t, 5è i 6è varen poder gaudir d’un matí a la platja de Portals Nous fent vela o piragua a l’escola de Vela de Portals Nous.
Brutatló: tota l’escola vàrem realitzar una diada de jocs d’aigua i per embrutar-se bé. FOTOS BRUTATLÓ 2024
Podeu gaudir de les fotos dels darrers dies a les corresponents carpetes de fotografies i vídeos de les generacions que pertanyen al vostre grup classe.
Ara a gaudir de l’estiu a agafar forces pel pròxim curs, bon estiu a tothom!
CASTELLÀ
¡Buenos días familias!
Ya hemos llegado a final de curso y las últimas semanas han estado cargadas de actividades divertidas.
Juegos de agua en el patio de primer ciclo
Actividades aulas hermanas
Salida al merendero de Son Ferrer
Aqua Splash: los niños y niñas de 3 y 4 años
Teatro para infantil
Exposición del proyecto de aula a las familias por todas las aulas.
Vela y piragua: 3º, 4º, 5º y 6º pudieron disfrutar de una mañana en la playa de Portals Nous haciendo vela o piragua en la escuela de Vela de Portals Nous.
Brutatlón: toda la escuela realizamos un día de juegos de agua y para ensuciarse bien. FOTOS BRUTATLÓ 2024
Podéis disfrutar de las fotos de los últimos días en las correspondientes carpetas de fotografias y vídeos de las generaciones que pertenecen a vuestro grupo clase.
Ahora a disfrutar del verano a coger fuerzas para el próximo curso, ¡buen verano a todo el mundo!
Bon dia, famílies!
Els nins i nines de Son ferrer de 5 anys i de 6è de primària canvien d'etapa, i per això ho hem volgut celebrar per tot lo alt.
La classe dels bussejadors i pirates, passen a primària amb molta il·lusió de fer-se grans. I els nins i nines de 6è a l'institut, un canvi molt gran que segur que els anirà molt bé!
Dimecres 19 de juny es va celebrar la festa de final d’etapa de 5 anys a l’escola. I els alumnes de 6è d’educació primària varen gaudir de la seva cerimònia de graduació el dimarts 18 de juny a l'auditori de Peguera. A més a més, es varen anar de l’escola aplaudits per tots els seus companys i mestres als passadissos del centre.
Molta sort i enhorabona a tots!
CASTELLÀ
¡Buenos días, familias!
Los niños y niñas de Son Ferrer de 5 años y de 6º de primaria cambian de etapa, y por eso hemos querido celebrarlo por todo lo alto.
La clase de los buceadores y piratas pasan a primaria con mucha ilusión de hacerse mayores. Y los niños y niñas de 6º al instituto, un cambio muy grande que seguro que les irá muy bien!
El miércoles 19 de junio se celebró la fiesta de final d’etapa de 5 años en la escuela. Y los alumnos de 6º de primària pudieron disfrutar de su ceremonia de graduación el martes 18 de junio en el auditorium de Paguera. Además se fueron de la escuela aplaudidos por todos sus compañeros y maestros en los pasillos del centro.
¡Mucha suerte y enhorabuena a todos!
Bon dia famílies!
Al mes de maig els alumnes de 6è varen realitzar el seu viatge d’estudis pel Pirineu i a Port Aventura. Va suposar una experiència molt engrescadora tant plena d’activitats d’aventura i esportives, amb les quals l’alumnat va participar tant de manera individual com en equip. Com per exemple: Paintball infantil, rafting, parc multiaventura i dia al parc temàtic de Port Aventura!!
A més a més, els alumnes de 5 anys han anat de Colònies a s’Olivaret al mes d’abril i varen gaudir de diferents activitats a l’aire lliure.
Vos deixam algunes fotos perquè pugueu gaudir d'aquest moment tan emocionant per ells!
CASTELLÀ
¡Buenos días familias!
En el mes de mayo, los alumnos de 6º realizaron su viaje de estudios por el Pirineo y Port Aventura. Fue una experiencia muy divertida, llena de actividades de aventura y deportivas, con las que el alumnado participó tanto de forma individual como en equipo. Como por ejemplo: Paintball infantil, rafting, parque multiaventura y un día en el parque temático de Port Aventura!!
Además, los alumnos de 5 años han ido de Colonias a s’Olivaret el mes de abril y disfrutaron de diferentes actividades al aire libre.
¡Os dejamos algunas fotos para que disfrutéis de este momento tan emocionante para ellos!
Bon dia famílies,
Els nins i nines de 1r i 2n vos presentem amb molta il·lusió la campanya ecoambiental que hem organitzat:
“SI ESTIMES SON FERRER, NO MÉS VIDRES AL CARRER!"
Amb aquest lema volem recollir tot el vidre possible i depositar-lo al contenidor que tenim davant de l’escola. Per això, vos convidam a dur-lo el dia 7 DE JUNY A LES 12:30h.
Moltes gràcies per la vostra col·laboració!
CASTELLÀ
Buenos días familias,
Los niños y niñas de 1º y 2º os presentamos la campaña ecoambiental que hemos organizado:
“SI ESTIMES SON FERRER, NO MÉS VIDRES AL CARRER!”
Con este lema queremos recoger todo el cristal posible y depositarlo en el contenedor que tenemos delante del colegio. Os invitamos a traerlo el día 7 DE JUNIO A LAS 12:30h.
¡Muchas gracias por vuestra colaboración!
CATALÀ
Bon dia, famílies!
Com ja fa uns anys, hem celebrat el dia del llibre amb contacontes i tallers preparats pels mestres de tota l'escola. Cada infant va triar aquell conte que més li agradava. Els tallers eren diferents a cada conte. Així que hi havia conte motriu, manualitats diferents, collars, producció creativa, recerca del tresor...
Aquí teniu el recull dels contes que hi havia, i fotos dels tallers i contacontes.
CASTELLÀ
¡Buenos días familias!
Como ya hace algunos años, hemos celebrado el día del libro con cuentacuentos y talleres preparados por los maestr@s de toda la escuela. Cada alumno escogió aquel cuento que más le gustaba. Los talleres eran diferentes en cada cuento. Así que había cuento motriz, manualidades diferentes, collares, producciones creativas, búsqueda del tesoro …
Aquí tenéis la recopilación de cuentos que había, y fotos de los talleres y cuentacuentos.
CATALÀ
Bon dia famílies!
Com anam fent des de fa un parell d’anys, enguany ens ha tornat a visitar na Serena amb el seu “ENGLISH PUPPET THEATRE”. Amb aquesta activitat hem pogut fomentar amb l’alumnat la comunicació en llengua anglesa en situacions reals fora de l’aula a partir d’alguns contes tradicionals i de la participació activa amb la intèrpret.
Com ja sabeu, a la nostra escola promovem l’aprenentatge de la llengua anglesa amb una metodologia lúdica on l’alumnat és el principal protagonista. Les dramatitzacions, cançons, pel·lícules i dibuixos, viatges… formen part de la nostra vida i l’escola també hi vol estar present.
Podeu veure les fotos i vídeos d’aquesta activitat. Esperem que hagueu gaudit!
CASTELLÀ
¡Buenos días familias!
Como llevamos haciendo desde hace unos cuantos años, este año nos ha vuelto a visitar Serena con su “ENGLISH PUPPET THEATRE”. Con esta actividad hemos podido fomentar la comunicación en lengua inglesa con el alumnado en situaciones reales fuera del aula a partir de algunos cuentos tradicionales y de su participación activa con la intérprete.
Como ya sabéis, en nuestra escuela promovemos el aprendizaje de la lengua inglesa con una metodología lúdica donde el alumnado es el principal protagonista. Las dramatizaciones, canciones, películas y dibujos, viajes… forman parte de nuestra vida, y la escuela también quiere estar presente.
Podéis ver las fotos y vídeos de esta actividad. ¡Esperamos que hayáis disfrutado!
CATALÀ
Bon dia famílies!
Per aquest trimestre els nins i nines de 5è, ens han ajudat a preparar la cursa solidària en benefici d'Aspanob. Es varen encarregar de preparar els cartells i anar aula per aula a explicar-ho.
El dia de la cursa, per torns, tots els nivells varen córrer amb en Raúl i en Juan Antonio pel circuit que havien preparat. Al llarg del dematí una representant d'Aspanob, va anar a les aules de 5è i 6è, per fer una xerrada.
Després de cada carrera una safata de plàtan, taronges i pomes esperaven a ser menjades per tots els corredors. Varen gaudir molt de córrer i menjar!
Es van recaptar 421 euros per Aspanob!!
Moltes gràcies a tots per la vostra participació!!
CASTELLÀ
¡Buenos días familias!
Este trimestre, los niños y niñas de 5º, nos han ayudado a preparar la carrera solidaria en beneficio de Aspanob. Ellos fueron los encargados de preparar los carteles e ir aula por aula a explicarlo.
El día de la carrera, por turnos, todos los niveles corrieron con Raúl y Juan Antonio por el circuito que habían preparado. A lo largo de la mañana una representante de Aspanob, fue a las aulas de 5º y 6º, para dar una charla.
Después de cada carrera una bandeja de plátanos, naranjas y manzanas esperaban a ser comidas por todos los corredores. ¡Disfrutaron mucho de correr y comer!
¡¡Se recaudaron 421 euros para Aspanob!!
¡¡Muchas gracias a todos por vuestra participación!!
CATALÀ
Bon dia famílies!
Amb motiu de la celebració del Dia Internacional de la Dona, 8 de març, en el nostre centre s’han treballat diferents situacions d’aprenentatge per a fer una exposició sobre diferents dones importants de la història, tan antigues com actuals. Hi ha cursos que han fet murals conjunts i altres han recreat obres d’art.
Aquesta exposició es troba als passadissos del centre, i de la qual han pogut gaudir tots els alumnes i famílies del centre visitant l’exposició a partir del 8 de març amb horaris de 9:00h a 9:30h i de 13:30h a 14:00h.
Tot i que sempre fem activitats sobre la igualtat de gènere durant el dia a dia.
A continuació vos deixam un grapat de fotografíes. Esperem que us agradin!
CASTELLÀ
¡Buenos días familias!
Con motivo de la celebración del Día Internacional de la Mujer, 8 de marzo, en nuestro centro se han trabajado diferentes situaciones de aprendizaje para realizar una exposición sobre diferentes mujeres importantes de la historia, tan antiguas como actuales. Hay cursos que han realizado murales conjuntos y otros han recreado obras de arte.
Esta exposición se encuentra en los pasillos del centro, y de la cual han podido disfrutar todos los alumnos y familias del centro visitando la exposición a partir del 8 de marzo con horarios de 9:00h a 9:30h y de 13:30h a 14: 00h.
No obstante, siempre hacemos actividades sobre la igualdad de género durante el día a día.
A continuación os dejamos unas cuantas fotografías. ¡Esperamos que os guste!
EDUCACIÓ INFANTIL
EDUCACIÓ PRIMÀRIA
CATALÀ
La setmana del 5 al 9 de febrer varem gaudir amb el Rei Carnestoltes!!! Varem tenir una setmana plena de color, transformació i somriures, tot fent tribut a l’art i a artistes 🎭
Per això tots els alumnes esperaven amb ganes les consignes setmanals per anar disfressats i posar-hi molta imaginació. Enguany han estat:
El dilluns 5 de febrer: Cara pintada amb línies formant quadrats i rectangles com pintava l’artista Piet Mondrian.
El dimarts 6 de febrer: Pentinats o elements d’art o artistes dels anys 80.
El dimecres 7 de febrer: Vestits cada un d’un sol color, com les figures dels quadres de Keith Haring.
El dijous 8 de febrer: Fent honor a “El dormitori en Arlés” de l’artista Vincent Van Gogh varem venir tots i totes en pijama.
I el divendres 9 de febrer: disfressa lliure amb temàtica d’ART.
A més a més, el divendres 9 de febrer, varem gaudir de la festa de carnestoltes amb l’espectacle del “Pirata Pirulí” al mòdul esportiu. Mestres i alumnes varem ballar, cantar i jugar durant tot l’espectacle. Ho vàrem passar genial tot junts!!
A continuació vos deixam un parell de fotografies per riure plegats, però recordeu que podeu accedir a totes les fotos de cada grup clicant a la pestanya que hi ha a la plana principal de la web:
CASTELLÀ
¡¡¡La semana del 5 al 9 de febrero disfrutamos con el Rey Carnaval!!! Tuvimos una semana llena de color, transformación y sonrisas, haciendo tributo al arte y a los artistas 🎭
Por eso todos los alumnos esperaban con ganas las consignas semanales para ir disfrazados y ponerle mucha imaginación. Este año han sido:
El lunes 5 de febrero: cara pintada con líneas formando cuadrados y rectángulos como pintaba el artista Piet Mondrian.
El martes 6 de febrero: Peinados o elementos de arte o artistas de los años 80.
El miércoles 7 de febrero: Vestidos cada uno de un solo color, como las figuras de los cuadros de Keith Haring.
El jueves 8 de febrero: Haciendo honor a “El dormitorio en Arlés” de l’artista Vincent Van Gogh vinimos todos y todas en pijama.
Y el viernes 9 de febrero: disfraz libre con temática de ARTE.
Además, el viernes 9 de febrero, disfrutamos de la fiesta de carnaval con el espectáculo del "Pirata Pirulí" en el módulo deportivo. Maestros y alumnos bailamos, cantamos y jugamos durante todo el espectáculo. ¡¡Lo pasamos genial todo juntos!!
A continuación os dejamos algunas de la fotografías para podernos reír juntos, aunque recordad que podéis acceder a todas las fotos de cada grupo clicando en la pestaña que hay en la página inicial de la web:
EDUCACIÓ INFANTIL
EDUCACIÓ PRIMÀRIA
CATALÀ
Hem tornat a realitzar el “Fem dissabte a l’escola!!” El passat dissabte 3 de febrer, de 9:00 a 13:00, les famílies i els mestres varem poder compartir a l’escola una estoneta de cohesió mentre possàvem xula l’escola.
Entre tots varem pintar la segona capa de pintura al passadís d’infantil;així com també els radiadors dels passadís d’infantil; els de la primera planta de primària i els de les aules de 1r EP i 5 anys; i les columnes de l’edifici de primària. També varem posar pilotes de tennis a les cadires d’algunes classes; es varen llevar suros a 3r cicle; es varen penjar suros i muntar prestatgeries a 2n cicle; es va buidar i pintar l’espai científic; es va acabar de col·locar la gespa del pati; es varen forrar llibres de la biblioteca; es van posar miralls als banys del pati; es varen barnissar les rampes del pati d’infantil, etc.
Mentres els més petits varen poder gaudir d’activitats amb monitores, organitzades per l’AMIPA. I a més a més, varem fer un descans perquè l’escola va convidar a tothom a berenar tots junts.
Trobam molt enriquidor, aquests moments d’obrir l’escola, col·laborar i fer feina conjuntament. Per nosaltres és molt important la vostra presència en aquestes activitats pedagògiques i de cohesió que organitzam al centre.
Moltes gràcies a tots/es per la vostra predisposició, col·laboració i participació!!
Vos esperam en pròximes edicions!! ja que es necessiten moltes mans expertes i no expertes per ajudar.
CASTELLÀ
Hemos vuelto a realizar el “¡Hagamos el sábado en la escuela!” El pasado sábado 3 de febrero, de 9:00 a 13:00, las familias y los maestros pudimos compartir en la escuela un ratito de cohesión mientras poníamos chula la escuela.
Entre todos pintamos la segunda capa de pintura en el pasillo de infantil; así como también los radiadores de los pasillos de infantil; los de la primera planta de primaria y los de las aulas de 1º EP y 5 años; y las columnas del edificio de primaria. También pusimos balones de tenis en las sillas de algunas clases; se levantaron corchos en 3r ciclo; se colgaron corchos y montaron estanterías en 2º ciclo; se vació y pintó el espacio científico; se acabó de colocar el césped del patio; se forraron libros de la biblioteca; se pusieron espejos en los baños del patio; se barnizaron las rampas del patio de infantil, etc.
Mientras los más pequeños pudieron disfrutar de actividades con monitores, organizadas por la AMIPA. Además, hicimos un descanso porque la escuela invitó a todo el mundo a merendar todos juntos.
Encontramos muy enriquecedor, estos momentos de abrir la escuela, colaborar y trabajar conjuntamente. Para nosotros es muy importante vuestra presencia en estas actividades pedagógicas y de cohesión que organizamos en el centro.
¡¡Muchas gracias a tod@s por vuestra predisposición, colaboración y participación!!
¡¡Os esperamos en próximas ediciones!! ya que se necesitan muchas manos expertas y no expertas para ayudar.
CATALÀ
Enguany hem tornat a gaudir de la visita dels dimonis a la nostra escola!!
Varem poder celebrar la festa de Sant Antoni preparant amb anterioritat a classe banyes, màscares, glosses, contes…i camisetes per tots i totes. Enguany cada cicle ha customitzat camisetes per celebrar aquesta festa popular de les Illes Balears. I amb la participació de tots els cicles varem muntar dos ninots per cremar al fogueró, un per cada línia (A i B).
També hem preparat una paradeta de Sant Antoni a l’entrada del centre, a la qual tots els cursos han pogut gaudir d’una estona llegint i escoltant contes de Sant Antoni i el dimoni.
I el divendres 19 de gener varem poder gaudir de la visita de la colla de Dimonis de Calvià que ens varen amenitzar la festa amb pirotècnia al pati i ens varen ajudar amb l’encesa del fogueró. Abans varem poder gaudir a classe de la gastronomia típica d’aquestes festes. Els mestres varen preparar un tast de llonganissa i botifarró amb pa torrat al pati de l’escola.
Vos deixam fotos perquè veieu com ho varem passar de bé!!!!
Visca Sant Antoni! 👹 👺
CASTELLÀ
¡¡Este año hemos vuelto a disfrutar de la visita de los demonios a nuestra escuela!!
Pudimos celebrar la fiesta de Sant Antoni preparando con anterioridad en clase cuernos, máscaras, glosses, cuentos…y camisetas para todos y todas. Este año cada ciclo ha customizado camisetas para celebrar esta fiesta popular de las Islas Baleares. Y con la participación de todos los ciclos montamos dos “ninots” para quemar en la hoguera, uno para cada línea (A i B).
También hemos preparado un puesto de Sant Antoni en la entrada del centro, en el que todos los cursos han podido disfrutar de un rato leyendo y escuchando cuentos de Sant Antoni y el demonio.
Y el viernes 19 de enero pudimos disfrutar de la visita del grupo de Demonios de Calvià que nos amenizaron la fiesta con pirotecnia en el patio y nos ayudaron con el encendido de la hoguera. Antes pudimos disfrutar en clase de la gastronomía típica de estas fiestas. Los maestros prepararon una degustación de longaniza y butifarrón con pan tostado en el patio de la escuela.
Os dejamos fotos para que veáis cómo lo pasamos de bien en esta fiesta tan querida en nuestras Islas Baleares.
¡Viva San Antonio! 👹 👺
EDUCACIÓ INFANTIL
EDUCACIÓ PRIMÀRIA
CATALÀ
Hola famílies, ja está aquí el Nadal!!!
A l’escola ho volem cel.lebrar fent activitats especials. A les aules s’han preparats postals, s’han decorat els passadissos, s’ha fet el calendari d’advent amb consignes a fer…
Des dels més petits de 3 anys fins als nins i nines de tercer, han pogut gaudir d’un súper espectacle del Circ Stromboli.
Els alumnes de religió han montat un betlem com a photocall al passadís d’adalt.
Els nins i nines d'infantil han anat a cantar a l’escoleta.
Els alumnes de 3r, 4t i 6è han preparat les nadales per cantar a l’escola als que seran els pròxims alumnes de la nostra escola, els més grans de l’escoleta.
Activitats de Nadal amb l'aula germana.
Xocolatada i patge gràcies a l’ajuda de l’AMIPA.
Donació d’aliments gràcies a les aportacions que han fet les famílies per SOS MAMÁS BALEARS.
Però això no és tot…ara arriba la ESPERADA SORPRESA 🥁🥁🥁
Enguany hem tornat a preparar uns vídeos molt xulos amb cançons de Nadal protagonitzats pels nins i nines de l'escola com a concert de Nadal.
Esperem que els disfruteu en família.
Us desitjam bones festes i un millor 2024! 💫
CASTELLÀ
Hola familias, ¡¡¡ya está aquí la Navidad!!!
En la escuela lo queremos celebrar haciendo actividades especiales. En las aulas se han preparado postales, se han decorado los pasillos, se ha hecho el calendario de adviento con consignas a hacer…
Desde los más pequeños de 3 años hasta los niños y niñas de tercero, han podido disfrutar de un súper espectáculo del Circo Stromboli.
Los alumnos de religión han montado un belén como photocall en el pasillo de arriba.
Los niños y niñas de infantil han ido a cantar a la escoleta.
Los alumnos de 3º, 4º y 6º han preparado los villancicos para cantar en la escuela a los que serán los próximos alumnos de nuestra escuela, los mayores de la escoleta.
Actividades de Navidad con el aula hermana.
Chocolatada y paje gracias a la ayuda del AMIPA.
Donación de alimentos gracias a las aportaciones que han hecho las familias para SOS MAMÁS BALEARS.
Pero eso no es todo… ahora llega la ESPERADA SORPRESA 🥁🥁🥁
Este año hemos vuelto a preparar unos vídeos muy chulos con canciones de Navidad protagonizados por los niños y niñas de la escuela como concierto de Navidad.
Esperamos que los disfrutéis en familia.
¡Os deseamos unas felices fiestas y un mejor 2024! 💫
La llum del fanalet
Ja ve Nadal
Primer ve Nadal
El trineu
El trineu
Per tots Bon Nadal
Per tots Bon Nadal
I need you for Christmas
Per tú unes bones festes
Per tú unes bones festes
Santa's is coming to town
CATALÀ
Hola, famílies!
Enguany hem pogut retomar el Programa d’Aula Ràdio a la nostra escola. Varem sol·licitar aquesta activitat que ofereix l’IMEB des de l’Ajuntament de Calvià i ara vendran a la nostra escola, els dimecres cada 15 dies aproximadament, per realitzar un programa de ràdio.
D’aquesta manera, l'equip de ràdio es desplaça al nostre centre per fer ràdio en directe amb els alumnes de 6è d’Educació Primària. Però la resta de cursos també podrán participar si ho desitgen i ho troben oportú.
A la seva web i xarxes socials ja ha sortit el primer programa gravat. Tot i que també es pot escoltar en directe cada diumenge a la 107.4 FM.
Vos deixam per aquí la web https://radiocalviafm.com/aula-radio/ i la publicació que han fet a les seves xarxes socials referent al nostre primer programa de ràdio d’aquest curs 23-24 https://es-es.facebook.com/RadioCalviaFM.
CASTELLÀ
¡Hola, familias!
Este año hemos podido retomar el Programa de Aula Radio en nuestra escuela. Solicitamos esta actividad que ofrece el IMEB desde el Ajuntament de Calvià y ahora vendrán a nuestra escuela, los miércoles cada 15 días aproximadamente, para realizar un programa de radio.
De esta forma, el equipo de radio se desplaza a nuestro centro para hacer radio en directo con los alumnos de 6º de Educación Primaria. Pero el resto de cursos también podrán participar si lo desean y lo consideran oportuno.
En su web y redes sociales ya ha salido el primer programa grabado. Aunque también se puede escuchar en directo todos los domingos en la 107.4 FM.
Os dejamos por aquí la web https://radiocalviafm.com/aula-radio/ y la publicación que han hecho en sus redes sociales referente a nuestro primer programa de radio de este curso 23-24 https://es-es.facebook.com/RadioCalviaFM.
CATALÀ
Hola, famílies!
Divendres 20 d’octubre vàrem poder tornar a tastar els bunyols !!
Amb motiu de la festivitat de les verges, entre d’altres activitats que es duen a terme dins l’aula per treballar aquesta festivitat, vàrem poder gaudir d’un bon berenar de bunyols.
Tots els nins i nines,han pogut passar per la cuina per veure els ingredients i com la nostra súper cuinera de bunyols, i els seus ajudants feien els bunyols!
Gràcies a na Maria, que ens va fer uns bunyols boníssims per tota l'escola i als alumnes de 6è d’Educació Primària que varen ser els encarregats de preparar les bosses i repartir per les aules. I tots vàrem col·laborar amb 2€ pel viatge d’estudis dels nostres companys de 6è d’E.P.
MOLTES GRÀCIES A TOTS!!!!!
CASTELLÀ
¡Hola, familias!
El viernes 20 de octubre pudimos volver a probar los buñuelos!!
Con motivo de la festividad de las vírgenes, entre otras actividades que se llevan a cabo en el aula para trabajar esta festividad, pudimos disfrutar de una buena merienda de buñuelos.
Todos los niños y niñas, han podido pasar por la cocina para ver los ingredientes y como nuestra súper cocinera de buñuelos, y sus ayudantes hacían los buñuelos!
Gracias a María, que nos hizo unos buñuelos buenísimos por toda la escuela y los alumnos de 6º de Educación Primaria que fueron los encargados de preparar las bolsas y repartir por las aulas. Y todos colaboramos en 2€ para el viaje de estudios de nuestros compañeros de 6º de E.P.
MUCHAS GRACIAS A TODOS!!!!!
CATALÀ
Hola famílies!
Com cada any, als diferents grups d’educació primària, els alumnes han elegit al seu representant com a delegat/ada i subdelegat/ada d’aula mitjançant una votació.
De cada grup-classe s’han presentat alumnes voluntaris per ser candidats/es a delegat/ada de la seva classe, sempre i quan no haguessin estat altres cursos elegits com a delegat/ada.
Per presentar-se com a candidats els alumnes havien de complir una sèrie de característiques per ser un bon delegat/ada, com:
Representar a la classe.
Ser responsable.
Ser bon comunicador/a.
Respectar a tots els companys de l’escola.
Prendre bones decisions per tots/es.
Fer justícia perquè tots puguem participar d’allò que fem a l’escola.
Col·laborar amb l’escola, amb els mestres i amb els companys.
Una vegada elegits els candidats, cada un d’ells va preparar amb el seu equip el seu programa electoral (trien el seu nom del partit al qual representen, fan les seves propostes electorals, elaboren cartells i propaganda...) per després exposar a la resta de la classe.
També vàrem elaborar el nostre “document d’identitat”, necessari per fer la votació a les urnes. Així com les paperetes de cada un dels candidats, per poder votar en haver pensat quin/a era el millor candidat/a com a delegat/ada per la nostra classe.
Finalment amb el recompte de vots per part del president/a i els vocals de les taules electorals els delegats/ades i subdelegats/ades elegits han estat els següents:
CASTELLÀ
¡Hola familias!
Como cada año, en los diferentes grupos de educación primaria, los alumnos han elegido a su representante como delegado/a y subdelegado/a de aula a través de una votación.
De cada grupo-clase se han presentado alumnos voluntarios para ser candidatos/as a delegado/a de su clase, siempre y cuando no hubieran sido elegidos como delegado/a en otros cursos.
Para presentarse como candidatos los alumnos debían cumplir una serie de características para ser un buen delegado/ada, como:
Representar a la clase.
Ser responsable.
Ser buen comunidor/a.
Respetar a todos los niños y niñas del colegio.
Tomar buenas decisiones para todos/as.
Hacer justicia para que todos podamos participar de aquello que hacemos en el colegio.
Colaborar con el colegio, con los maestros y con los compañeros.
Una vez elegidos los candidatos, cada uno de ellos preparó con su equipo su programa electoral (eligen su nombre del partido al cual representan, hacen sus propuestas electorales, elaboran carteles y propaganda…) para después exponerlo al resto de la clase.
También elaboramos nuestro “documento de identidad”, necesario para hacer la votación en las urnas. Así como las papeletas de cada uno de los candidatos, para poder votar después del día de reflexión y habiendo pensado quién era el mejor candidato/a como delegado/ada para nuestra clase.
Finalmente con el recuento de votos por parte del presidente/a y los vocales de las mesas electorales los delegados/as y subdelegados/as elegidos han sido los siguientes:
1r A
Alba Perpiñá
Ingrid Gavrla
1r B
Mario Peña
Rubén Álvarez
2n A
Yenedey Vega
Álvaro Pérez
2n B
Arón del Rio
Leo Franco
3r A
Leo Gómez
Lucía Bolinches
3r B
Ángela Olmo
Marc Febrer
4t A
Mara Arias
Davinia Fernández
4t B
Ian Rosa
Lucía Chong
5è A
Zayra Ortiz
Sandro Blanco
5è B
Adrián Campayo
Mireia Marin
6è A
Bethany Hinton
Pablo González
6è B
Gabriela Cruz
Fran Rodríguez
CATALÀ
Benvinguts i benvingudes al curs escolar 2023-2024!!!
Ja tornam a ser a l’escola i hem arribat amb moltes ganes de veure als nostres companys i companyes.
Enguany continuarem fent activitats com els tallers d’arts, els espais, les aules germanes, el treball per equips cooperatius, els grups interactius, psicomotricitat, els mestres especialistes com anglès i música, les activitats extraescolars, la participació de les famílies a l’aula, les sortides escolars, etc.
Durant els primers dies a la nostra escola sempre realitzam les primeres dinàmiques de cohesió de grup i activitats per conèixer-nos.
A continuació vos deixem algunes imatges dels primers dies de classe.
Vos desitjam un bon curs 2023-24!!
CASTELLÀ
¡¡¡Bienvenidos y bienvenidas al curso escolar 2023-2024!!!
Ya volvemos a estar en la escuela y hemos llegado con muchas ganas de ver a nuestros compañeros y compañeras.
Este año continuaremos haciendo actividades como los talleres de artes, los espacios, las aulas hermanas, el trabajo por equipos cooperativos, los grupos interactivos, psicomotricidad, los maestros especialistas como inglés y música, las actividades extraescolares, la participación de las familias en el aula, las salidas escolares, etc.
Durante los primeros días en nuestro colegio siempre realizamos las primeras dinámicas de cohesión de grupo y actividades para conocernos.
A continuación os dejamos algunas imágenes de los primeros días de clase.
¡¡Os deseamos un buen curso 2023-24!!
Educació Primària
Educació Infantil