Heu pensat mai quin personatge de dibuixos animats us agradaria ser? Només cal que recupereu una imatge del vostre personatge favorit, una foto vostra i a la feina!
Si no en teniu cap a mà podeu provar-ho amb el Pocoyó i els "triumfitos" de torn de la [Carpeta de pràctiques].
1. Sobre la imatge real, utilitzant l'eina de selecció lliure o Llas, resseguirem la cara que volem retallar per empegar-la després a sobre del personatge de dibuixos animats. Feu Ctrl + C per copiar-la.
2. Ara sobre la imatge dels dibuixos animats feu Edita |Enganxa com a | Capa nova.
3. Amb l'eina Moure, cliqueu sobre la capa que heu afegit i desplaceu-la fins el lloc desitjat.
4. Per ajustar millor la posició podeu utilitzar l'eina Gira per inclinar la cara cap a la dreta o cap a l'esquerra segons convingui.
5. Amb l'eina Escalar podem ajustar el tamany de la cara fent-la més gran o més petita, segons ens calgui.
6. Finalment l'eina Perspectiva en permetrà deformar la cara per cada extrem fins ajustar-la a l'espai que volem que ocupi, i llestos!
Només heu de repetir els passos per l'altre personatge.