El Grup de Jardí està composat per docents del centre de Les Salines que col·laboren en el manteniment i cura dels espais de l'Institut
Després de mesos aturats per qüestions administratives i d'organització, torna a l'acció el Grup de Jardí. Aquest grup està composat per docents de l'Institut (de qualsevol dels cicles que s'imparteixen) que dediquen algunes hores mensuals a col·laborar en el manteniment dels jardins. En el primer dia de treball entre plantes, aquest grup ha desherbat, retallat, plantat, encoixinat i regat... La primavera sempre porta un tou de feina!
Publicat el 15 d'abril de 2026