PRESENTACIÓ:
Som les alumnes de 6é de primària i nosaltres defensem l'igualtat de gènere i com heu vist ens diem: Davinia, Mariona, Sara, Isabella i Elba.
Nosaltres hem escollit l'ODS de la igualtat de gènere perquè volem compartir la nostra opinió. Creiem que és important perquè abans els homes menyspreaven a les dones.
Esperem que us agradi la nostra web i aprofiteu el contingut i l'informació que té i aprengueu més coses de l'igualtat de gènere, ja que nosaltres hem aprofitat fent-la perquè hem descobert moltes coses que abans no sabiem.