QUÈ ÉS EL MASCLISME?
El masclisme es donar-li superioritat al home i inferioritat a la dona. Aquesta concepció genera relacions de desigualtat, en què l’home pot fer ús una posició de domini o oportunitat sobre la dona, tot justificant comportaments masclistes, actituds sexistes i situacions d’abús de poder.