Sant Pere d'Aüira

ESCOLA PIRINEU

Dificultat: fàcil

Tipus de camí: pista i algun corriol

Distància: 12km

Desnivell: 533m

La jornada va començar amb una orientació des de l'escola. El grup de 6è distribuït en grups de quatre tenien un mapa per trobar el punt d'inici de la ruta. Cada 5 minuts sortia un grup.

Quan tots vam arribar al punt d'inici vam començar la ruta i de camí vam anar descobrint l'entorn (fauna i flora), així com la història dels indrets que vam anar trobant, com va ser Sant Cristòfol, el coll de batalla, la rocositat de la zona, les diferents valls que ens envolten. Gràcies Marta per explicar-nos tantes coses!

Quan vam arribar a Sant Pere d'Aüira vam poder entrari veure l'ermita. Un cop a dins la Marta ens va tornar a explicar moltes coses i també ens va informar de l'aplec que cada any es realitza. Després, per grups, ens vam ajuntar per crear un lema sobre l'esforç i l'Educació Física i cada grup va fer el seu mural (podeu veure les fotos).

Després vam dinar i encara vam tenir una estona per jugar al fet i amagar, aprofitant que a la natura tenim diversos amagatalls.

Finalment, vam tornar a l'escola cansats però contents de tota la jornada.

A continuació podeu veure les imatges de la jornada.