Desitgem tenir un molt bon estiu i molt bones vacances, per totes i tots i per les nostres famílies.
Aquest curs hem treballat molt i ens mereixem unes bones vacances i passar-ho molt bé aquest estiu.
Esperem que us hagi anat molt bé aquest curs i que treieu molt bones notes.
Per fi tenim Festa Major, i ho passarem molt bé amb la nostra família.
A GAUDIR LES VACANCES!!!
Classe de 4t B - Bram de Foc - curs 2020-21
Som la classe de 4t B, ens diem Bram de foc, perquè aquest any el tema de l'escola és el nostre poble, Abrera.
Vam fer una votació per escollir el nom de la classe.
Per qualsevol dubte que tingueu us podeu dirigir a mi a través del següent email:
nvives9@xtec.cat
Divendres de 9h a 10h.