Aquest curs, dedicarem algunes sessions a la nostra educació emocional. A saber com ens sentim, per què ens sentim d'aquesta manera, a posar-li nom...
Avui hem escoltat un conte que es diu "L'elefant encadenat".
Parlar sobre les coses que no fem o aconseguim perquè tirem la tovallola o ens fa por.
Si voleu veure'l us deixem l'enllaç del vídeo.
Després, hem dibuixat el nostre elefant lligat a una estaca. Aquesta estaca representa alguna cosa que volem aconseguir.
Si borrem la corda i ens esforcem, ben segur que ho aconseguirem.
Avui, a l'aula cadascú ha escollit un full de color si ha escrit el seu nom. Després, ens l'hem anat passant i hem escrit una cosa que ens agradava de cadascún dels nostres companys i companyes.
Després, cadascú ha llegit el seu i ens l'hem enganxat a la carpeta per poder veure'l quan volguem.
Avui a l'aula hem fet una activitat d'educació emocional. TenÍem el dibuix d'un arbre on hi havia molts personatges. Aquest arbre represtava la nostra classe i hem hagut d'escollir un personatge que creiem que ens representava.
Després, hem mirat personatge per personatge i em parlat de què creiem que estava fent, perquè ho estava fent, etc.
Quan haguem analitzat cada personatge, haurem de decidir si seguim pensant que el personatge que hem pintat és el que més ens representa o si el volem canviar.
Avui a l'aula ha vingut a fer-nos una sessió d'educació emocinal.
Hem parlat de les nostres emocions, com poder gestionar-les...
Ens ha ensenyat a fer massatges per relaxar-nos.
També ens ha ensenyat una vara de les emocions, l'hem remanat i després ens hem relaxat veient com la purpurina tornava al seu lloc.