El "Vola" és un programa de voluntariat, servei a la comunitat i aprenentatge a terreny, organitzat per 5 universitats jesuïtes espanyoles i la universitat Catòlica de Portugal amb les següents característiques:
Universitari....és una activitat per a universitaris que ofereix la teva universitat dins de les seves activitats de formació integral.
Divers… que treu prejudicis i et descobreix la riquesa de la diversitat.
Connectat… que basteix ponts i descobreix realitats.
Valuós… que aporta a les organitzacions, a les persones i a les comunitats.
Reflexiu… que ajuda a entendre dinàmiques globals i a tenir una visió crítica.
Transformador… que qüestiona i et compromet amb perspectiva de justícia.
INTERCULTURAL - INTERDISCIPLINAR - INTENSIU - INTERUNIVERSITARI
Aquest estiu 2026... VOLA!
IMPORTANT. Els botons següents proporcionen les dates clau i obligatòries, informació sobre la formació i la política de finançament del programa a cada universitat.
Consells per presentar una bona sol·licitud
RECORDEU: us presenteu per una plaça al programa VUELA 2026 i NO per a projectes o experiències específiques; el voluntariat consisteix a satisfer les necessitats dels altres. Us garantim que tindreu una experiència increïble.
Quan m'hi puc inscriure? Durant el període que especifiqui cada universitat o escola. No ho deixeu per a l'últim moment. (Vegeu la secció: Itineraris i condicions de finançament més amunt).
On m'hi he d'inscriure? A través dels enllaços de la vostra universitat o escola que hi ha a la part inferior d'aquesta pàgina. Cada universitat té el seu propi enllaç.
Què necessito per inscriure-m'hi? Com a regla general, haureu d'emplenar un formulari, escriure una carta de motivació (cada centre n'especificarà el contingut) i presentar el vostre CV amb una foto actualitzada. Preneu-vos el vostre temps per preparar una bona carta de motivació. No és només una formalitat. Està dissenyada per ajudar-vos en el procés de sol·licitud i per ajudar les universitats en el procés de selecció.
Consulteu els projectes per als quals podríeu ser seleccionats. Hem dissenyat un mapa mental interactiu amb informació bàsica per facilitar-ne la consulta.
5. Descarregueu-vos les preguntes freqüents. Segur que hi trobareu moltes de les preguntes que us feu. Si després de llegir-les encara teniu dubtes, podeu contactar amb els responsables de cada universitat. Trobareu les seves dades de contacte al peu de la pàgina.
Navega pels tipus de propostes que t'interessen i per cada dossier de projecte. Tingues en compte que t'estàs presentant al programa, NO als projectes. No obstant això, en la teva sol·licitud pots indicar les teves preferències, que, per descomptat, tindrem en compte.