Uvodna riječ - Introduzione
Uvodna riječ - Introduzione
Dragi učenici i poštovani roditelji,
Stigao je kraj i ove nastavne godine 2020./2021. Još jedna teška, zahtjevna i jedinstvena godina zbog koje smo se bolje pripremili nego prošle godine, u nadanju da bi možda mogao doći kraj pandemije. Međutim, poseban dan još nije proslavljen: naš Dan škole, najsvečaniji dan u školskoj godini. Ponovno će se i ove godine, zbog globalne pandemije, slaviti na daljinu, kao i prošle.
Unatoč poteškoćama i udaljenostima, imali smo priliku eksperimentirati s novim prilikama i provesti inovativna predavačka iskustva.
Vi učenici ste se, između učenja na daljinu ili predavanja u školi , pokazali sposobnim, punim inicijative i želje za radom. Postigli ste i izvrsne rezultate: sudjelovali ste na raznim natjecanjima i postigli dobre rezultate.
Na ovoj web stranici želimo sažeti dio posla obavljenog tijekom godine.
Iskrena zahvala svakako ide svim učiteljima koji su se, predano i jedinstveno posvetili vašem učenju i pomno brinuli o vašem radu.
Čestitamo svima Dan škole i želimo vam puno uspjeha u budućnosti.
Ravnateljica:
Barbara Buršić-Križanac
Cari alunni e spettabili genitori!
Anche quest'anno scolastico 2020/2021 è volto al termine, un anno difficile, impegnativo, e unico che ci ha visti però più preparati dell'anno scorso, consapevoli che forse la fine della pandemia sarà prossima. Una giornata speciale però non è ancora stata celebrata: la Giornata della nostra scuola, il giorno più solenne in assoluto durante l'anno. Anche quest' edizione, a causa della pandemia globale verrà celebrata a distanza, come lo scorso anno.
Nonostante le difficoltà e i distanziamenti, abbiamo avuto la possibilità di sperimentare nuove opportunità e portare a termine innovative esperienze didattiche. Voi alunni, chi tra didattica a distanza o in presenza vi siete dimostrati capaci, pieni di iniziativa e di voglia di fare. Avete ottenuto anche risultati eccellenti: partecipato a gare o a concorsi vari e vi siete aggiudicati tutti i meriti.
Su questa pagina web vogliamo riassumere in sintesi una parte del lavoro svolto durante l'anno.
Un sentito ringraziamento va sicuramente a tutti gli insegnanti che con dedizione ed unitarietà di intenti si sono dedicati alla cura dei vostri lavori.
Ci congratuliamo con tutti, Vi auguriamo una buona Giornata della scuola e tanto successo per il futuro.
La dirigente della sezione con lingua d'insegnamento italiana
Fabiana Lajić