Sandra praktika

Hei!

Mina olen Sandra ja käisin koos oma klassiõdede Grete ja Keityga Mallorcal teeninduse praktikat tegemas.

Lendasime Mallorcale kahe lennuga läbi Sveitsi. Kohele jõudes võeti meid vastu kohalike poolt, kes viisid meid meie korterisse, kus me kuu aega elasime.  Algul oli veidi harjumatu kui sõbralikud ja jutukad kõik on.

Esimene päev oli meil sisse elamiseks. Avastasin meie kodulinna ja kohalikku elu. Teisel päeval tutvustati meile meie töökohta ST. Regis Mardavall Mallorca Resort. Kolmas päev tehti meile vabaks, et saaksime Õpetaja Küllikesega saare peal ringi käia, enne kui ta lahkus. Rentisime auto ja käisime erinevates linnades.

Peale seda hakkaski meie tööelu Mallorcal pihta. Tööpäevad olid 8 tundi ja nädalas 5 päeva. Töötasime põhiliselt restoranis Terra, kuid saime ka muudes kohtades oskusi täiendada. Näiteks baaris, toateeninduses, minibaaris ja basseini teeninduses. Meie tööks oli klientide teenindamine (nende lauda juhatamine, vahepeal tellimuste võtmine, abi pakkumine, toidu ja muu vajaliku lauda viimine) , restorani korrashoid, laudade katmine, ettevalmistuste tegemine (salvrätikute voltimine, poleerimine). Hommikuti anti meile töö kätte ja peale hommikusööki vaatasime jooksvalt, kus, mida teha oli vaja. Vahepeal olid väga vaiksed tööpäevad, siis otsisime endale ise mingitki tööd, et aeg kiiremini läheks. Viimane päev tööl oli aga väga kiire. Polnud minutitki, et korra jalgu puhata.

Töökaaslased olid väga sõbralikud ja abivalmid. Nende poole sai alati pöörduda, kui mingi küsimus oli. Algul oli mul isiklult seal probleeme, kuna mul on teistsugune juuksevärv ja needid.

Kokkuvõtteks võin öelda, et Mallorcal oli väga tore ja seal praktikat sooritada oli väga hea kogemus. Aitäh selle võimaluse eest!