GRETE PRAKTIKA KOGEMUS

ESIMENE NÄDAL

17.04-23.04

Esimene nädal oli täis uusi kogemusi ja nähtavusi. Kolmandal päeval kui olime juba sisse elanud ja käinud tutvumas meie kodu ümbruskonda käisime meie töökohal tutvumas kus meile näidati ja räägiti kuidas asjad käivad ja lisaks kus ja mida me tegema hakkame. Jõudsime olla esimesel nädalal kolm päeva tööl ja peale esimest päeva tööl, käisime õpetaja Küllikese renditud autoga Mallorca saarel ringi.

Lennukis enne õhkutõusu Šveitsi ja Šveitsi lennujaamas

Mallorcale jõudes käisime meie korteri lähedases American dineris söömas

19.04 Käisime meie praktikakohal tutvumas, koht tundus väga suurelt, võõralt aga kõik oli väga äge. Kõik töötajad võtsid meid lahkelt vastu ja olid väga toredad

20.04 Esimesel päeval hommikubuffee ajaks mind pandi inimeste vastuvõttu, kus minu tööks oli võtta kliendid lahkelt vastu ja juhatada neid nendele sobivasse lauda kust siis nendelt võeti joogi ja söögi tellimusi näiteks kohvi, tee, omlett, pudru jne. Kõike muud sai ise võtta buffet lauast.  Inimeste vastuvõtt oli minujaoks kerge kui selle selgeks sai.

21.04 Oli reisi päev.  Õpetaja Küllike rentis terveks päevaks auto millega me käisime Soller'is, Deia's ja Valldemossa's. Sellel päeval oli väga tore ilm ja kõik kohad kus me käisime olid väga huvitavad.

Selle päeva pildid leiad siit: https://drive.google.com/drive/folders/1oIWW6aEoCqVIKbYQvMU5I0hQGSFRORwT?usp=sharing

Soller'is käisime Barfrio nimelises baari kohvikus söömas hommikust. Sandra võttis cesar salati, Küllike võttis mozarella salati ja mina võtsin mingid juustu pallid friikatega.

TEINE NÄDAL

24.04-30.04

Peale paari puhkepäeva läksime tagasi tööle. 5 päeva jooksul meile näidati palju uusi asju näiteks kust saab külmi jooke ja külmkappide täitmist, kohvimasina puhastust, lõunasöögi ajal teenindamist, kohvide tegemist, laudade katmist.

Saime olla ka toateeninduses kus seekord ei olnud kedagi kes tellis endale tuppa süüa aga me käisime hotelli tubades minibaari kontrollimas ja samal ajal meile näidati hotelli tubasid.

Selline näeb minibaar välja seest. Üks pepsi maksab 8.00€ ja kõrval oli veel väike šampanja pudel mis maksab 15€

Toateeninduses saime ka lõunaks valmistada kärud aga keegi kahjuks midagi ei tellinud.

KOLMAS NÄDAL

01.05-07.05

Maikuus oli rohkem inimesi hommikul siis oli ka rohkem tegemist ja aeg läks kiiremini. Hakkasin ka ise inimestelt võtma hommikul joogi ja söögi tellimusi ja neid viima sest olin saanud kohvi ja muude jookide tegemise rohkem selgemaks.

Tavaline piimakohv

Jääkohv

Hommikuti kui olin vastuvõtus  sain vaiksemal ajal juua värskelt pressitud mahlasid mis olid väga maitsvad. Valikus oli näiteks Arbuus, maasika-apelsin, ananass, punasetee jäätee jne.

Sandralt telliti üks latte ja kaks vee pudelit

Käisime baaris kliendite tellimusi võtmas seega sööke ja jooke viimas. Baaris oli tihti rahulik ja oli vähe kliente. Vaiksemal ajal saime tagaruumis täita snäkke, poleerida, külmkappi täita ja saime proovida cappucinot ja lattet teha.

NELJAS NÄDAL

08.05-14.05

Keityga katsime pulma peole 10 lauda umbes sajale inimesele

Töötajate lõuna oli alati maitsev ja puhkeaeg kestis umbes 30-40min

Siin on näha kahte basseini õues ja üks bassein sees

VIIES NÄDAL

15.05-21.05

Viimasel nädalal oli kergem tegime rohkem iseseisvalt asju ja saime proovida teha mojito jooke. Viimasel tööpäeval oli hommikul väga kiire ja peale lõunat siis kolleegidega oli hüvastijäät.  Pühapäeval oligi juba tagasisõit Eesti poole.

Mina tegin sidruni-piparmündi mojitot

Sandra sai teha maasika maitselist jooki

Keity tegi ananassi jooki

Kokkuvõtteks. Praktikal ja mallorcal oli väga tore, töökaaslased olid lahked ja abivalmid.  Minu lemmik tegevus oli inimeste vastuvõtt see oli uus kogemus ja selle ajal sai ka vaiksemal ajal kolleegiga juttu rääkida ja kõrval käia joomas värskeid mahlasid. Tänan väga meie kooli ja Erasmus+ selle võimaluse eest!