9.4.2017 pidetyissä kunnallisvaaleissa Keravalla, kiitän 37 ihmisen antamasta luottamuksesta (1/3 läpäisyyn vaaditusta + toi listalle jossa olin lisäpaikkoja). 38 ääntä (jossa myös omani :D), on näin politiikan ulkopuolelta tulevalle kuuleman mukaan hyvä tulos ensimmäisellä kerralla ehdolla olevalle. Hyviä ehdokkaita pääsi läpi joten toivon mukaan työ kuntalaisten hyväksi jatkuu. Jos olen tulevaisuudessa ehdolla jossakin vaaleissa, ilmoitan siitä fb:ssä, twitterissä ja tällä sivulla. Hyvää kevään jatkoa, lämpimiä kesäpäiviä ja onnea uudelle valtuustolle!
Tuomo