Mostra destinada a escoles de dansa i altres entitats amb grups de moviment. Diferents punts al llarg de l’eix comercial i de trànsit més popular de la ciutat es convertiran en espai de mostra d’allò que les participants decideixin compartir entorn el moviment. Sortim al carrer i compartim la dansa!
Dia: divendres 25 d’abril
Hora: de 18h a 20h
Lloc: diversos espais de la Riera
Espai pensat per les professionals de l'Escola Municipal de Música de Mataró per a gaudir en família i dirigit a criatures de 0 a 3 anys. El format de la proposta serà un espai lliure i de caràcter lúdic dins del Teatre del Cafè Nou, amb diversos racons que convidin a experimentar a través del moviment, la música i els sentits. 4 sessions de 45 minuts cadascuna, escull-ne una!
Dia: dissabte, 26 d’abril
Hora: sessions a les 9.30h, 10.30h, 11.30h i 12.30h
Lloc: Teatre del Cafè Nou
Aquest any comptem amb BailaQueer per a la ballada social del 29 és dansa. Salsa i Bachata a la plaça de Can Xammar en una jornada de vermut, amb un pack especial "Vermut 29 és Dansa" a càrrec del Bar de copes, vermuteria i espai cultural La Lola. BailaQueer té la voluntat de trencar els estereotips que es repeteixen en molts balls de parella, apostant pel lideratge compartit. Una ballada per a totes les edats, distesa i per a passar-ho d’allò més bé! Aquest espai compta amb dos tallers dinamitzats per Edén Valduciel i Javier Padilla.
Dia: diumenge, 27 d'abril
Hora: de 12h a 14h
Lloc: Plaça de Can Xammar
Liant La Troca és un col·lectiu de dansa integrada creat el 2011 a partir de tallers dirigits per Jordi Cortés. Programem un espectacle que ens parla de la necessitat d’estar en contacte amb els altres i amb un mateix. De com, a través dels diferents sentits, busquem maneres d’establir relacions amb el grup o en parella i també de la necessitat d’estar sol a l’espai o d’esperar que passi alguna cosa. Un món divers on tot pot passar i el públic esdevé còmplice de les seves trobades.
*Aquest espectacle dona peu a l’activitat de moviment dirigida a les escoles de la ciutat (infantil i primària) d’aquesta edició. L’acció convidarà a reflexionar entorn de conceptes com accessibilitat, inclusió, capacitat i integració a les aules.
Dia: dimarts, 29 d'abril
Hora: a les 11h
Lloc: Pista del Parc Central de Mataró (Parc Vell)
La reserva de plaça és només necessària per a les escoles. Inscripcions al següent FORMULARI
Places limitades. * Activitat gratuïta organitzada dins el Cicle 29 és dansa.
Dos personatges busquen transformar places i carrers en escenaris, fent participar als vianants d’esbojarrades danses. Venen carregats d’energia i molt d’humor! A càrrec de Jordi Mas i David Candelich, de la companyia Circ Vermut.
Dia: dimarts, 29 d’abril
Hora: 17:30 a 20:30
Lloc: itinerant pels carrers i places del centre de la ciutat. Inici a la plaça de la Muralla i finalitza al Pati del Cafè Nou.
Sortir a passejar és anar a trobar les coses, fer que aquestes succeeixin. Les Passants són aquells les vides dels quals imaginem en veure'ls al lluny. Van i venen com si només existissin mentre caminen i la resta fos producte de la nostra imaginació. Junts es desplacen a través de l'altre sense anar enlloc. Les Passants vol retre homenatge al passeig, és una oda a la contemplació, a les hores i als anys que passen.
Potser una conversa, un gest, una manera de caminar o un moment d'intimitat ens revelin una mica més sobre la gent que veiem i que de vegades no fa res més que això: passar per les nostres vides.
Les Passants és un duet de dansa contemporània i teatre físic amb format d'estil cinematogràfic on s'encadenen escenes amb jocs visuals i corporals. Experimentem el pas del món a l'escènic, del banal al poètic i del pedestre a la dansa.
Direcció artistica: Patricia Hastewell Puig
Creadors i intèrprets: Patricia Hastewell Puig, Noé Ferey
Composició i interpretació musical: Daniel Munarriz Senosiain
Col·laboradora musical: Irati Goñi Leoz
Disseny vestuari: Gabriela Lotaif, Patricia Hastewell Puig
Producció: Noé Ferey
Dia: dimarts, 29 d’abril
Hora: a partir de les 20.15h
Lloc: Pati del Cafè Nou
Trobada oberta d’artistes locals amb ganes de plasmar el moviment a través del seu llenguatge i en un temps de 29 minuts. La dansa i la música s’improvisen en viu generant, juntament amb artistes plàstics i literaris; un final de festa multidisciplinar on el moviment és generador d'art. Amb la participació especial de l’Escola Municipal de Mataró.
Dia: dimarts 29 d’abril
Hora: a partir de les 20.15h
Lloc: Pati del Cafè Nou
Taller obert a persones interessades en educació, moviment i dansa (mestres, professorat de dansa, monitors/es de lleure, etc.). "Des del cos: estratègies de les arts escèniques per a l'acompanyament socioeducatiu" és una sessió vivencial on reflexionar sobre l'aplicació d'eines de la dansa i les arts escèniques en el context educatiu.
Jornada a càrrec de Median T la Danza, amb Sandra Jurado Rey.
Dia: dimecres, 30 d'abril
Hora: de 18h a 20h
Lloc: Teatre del Cafè Nou, Mataró.
Adreça: Carrer de la Riera, 123
Inscripcions (places limitades):
Personal docent: AQUÍ a través del codi A090391A09 Cos i moviment pel professorat
Personal no docent: Mitjançant el formulari de sol·licitud d’inscripció
* Activitat gratuïta organitzada dins el Cicle 29 és dansa.