Tekst łatwy do czytania:
O badaniu
O badaniu
Powstaje coraz więcej tekstów
dla osób z niepełnosprawnością intelektualną.
Autorzy chcą pisać łatwe teksty.
Ale czasem te teksty są za trudne.
Autorzy nie wiedzą:
jak dobrze pisać łatwe teksty?
Moje badanie pomoże autorom.
Dzięki temu teksty będą łatwiejsze.
Osoby z niepełnosprawnością intelektualną
będą mogły się z nich więcej dowiedzieć.
Badanie już się skończyło.
Niedługo napiszę coś o wynikach badania.
Chcesz mnie o coś zapytać?
Napisz: badanietldcz@gmail.com
Lub zadzwoń: 668 369 969
Dłuższy opis badania znajdziesz w tym pliku: