ACTA DE LA JUNTA SECCIÓ GOLF GIRONA
Dilluns, 14 juliol 2025, reunió telemàtica a les 19,30h
PARTICIPANTS: Manel Pérez, Baltasar Julià, Josep Sabrià, Josep Sullastres, Josep M. Artigas, Xevi Mayola, Miquel Casanova, Miquel Güibas i Josep Busquets
TEMES TRACTATS:
1.- CALENDARI DE GOLF I P&P
En relació al P&P en Manel ens informa que jugarem en els mateixos camps que aquest any i que el calendari està pràcticament tancat. On jugarem més vegades serà a Franciac i Mas Tapioles i on menys a Gualta. Els preus es mantenen en 13€, excepte Tapioles (14€) i Gualta (tarifa en funció de si és temporada baixa o alta). El dinar de Nadal està previst el 12-12 al Mas Tapioles. La Ryder Barcelona-Girona la jugarem a Sant Cebrià, falta concretar la data i el Torneig de l’Amistat amb el Golf Palamós serà el 27-02.
Pel que fa al Golf en Sulla i en Busquets han parlat amb els diferents camps (els mateixos que enguany) per confeccionar el calendari i en pocs dies el tindran fet. Esdeveniments destacats al començament de la temporada: El 6 d’octubre la Copa Catalunya a El Prat i del 12 al 14 d’octubre la Copa Associació que es jugarà als camps del Montanyà i El Prat. Tenint en compte que el 6 hi ha la Copa Catalunya acordem que el 7 d’octubre no jugarem la Jubilet’s al Costa Brava. Començarem a jugar-la el setembre fins el juny, seran 9 tornejos.
2.- SORTIDES P&P
Al viatge a Astúries, que es farà del 28-09 al 2-10, en Manel ens diu que s’hi han apuntat 36 persones, 22 de les quals jugadors. Han omplert l’hotel d’Aldama i 6 s’allotjaran en un altre hotel.
La sortida de primavera serà del 27 al 29 de maig a Andorra. Hi està buscant un altre hotel que millori el Roc Blanc, on varem estar la darrera vegada.
3.- COPA ASSOCIACIÓ A BARCELONA
La data serà del 12 al 14 d’octubre. El diumenge 12 hi haurà el Còctel de Benvinguda, el 13 els de Girona jugarem al Montanyà i el 14 a El Prat. En Busquets informa que la representació de Girona serà de 16 jugadors, 8 a la Copa i 8 a la Copita.
La Copa la jugaran: Eduard Oliveras Jr., Salvador Alemany, Xevi Mayola, Clàudia Planas de Farnés, Eduard Planas de Farnés, Eduard Oliveras, Valentí Vàquez i David Vilanova. I la Copita: Marc Tresserras, Joan Costa, Emili Agustí, Josep Sabrià, Josep Sullastres, Joan Riubrogent, Narcís Pórtulas i Josep Busquets.
Per qui vulgui estalviar-se tornar a casa el dilluns 13, en Busquets buscarà un hotel proper a El Prat, serà a Sabadell o a Terrassa.
4.- CLASSIFICACIÓ PER A LA COPA ASSOCIACIÓ
A proposta d’en Xevi Mayola i Josep Busquets s’aprova modificar la classificació per la Copa. Actualment compten els 5 millors resultats i es classifiquen els 8 primers hcp indistint. A la propera temporada comptaran els 4 millors resultats i es classificaran els 2 primers scratx i els 6 primers hcp indistint. En cas de coincidència scratx-hcp es classificaria el 7è i si cal el 8è handicap.
5.- RENOVACIÓ DE LA JUNTA
En Balta comenta que porta molt de temps a la Junta i que seria bo donar pas a nous membres, amb idees noves, empenta i ganes de fer. Tots li agraïm tants anys d’implicació i de feina ben feta. En Balta, Manel i Busquets proposen en Paco Bastida i en Miquel Masó, tothom hi està d’acord. En Busquets parlarà amb ells.
I sense més temes a tractar donem per acabada la reunió a les 20,50h
ACTA DE LA JUNTA SECCIÓ GOLF GIRONA
Dijous 30 gener 2025, reunió telemàtica a les 19,30h
Assistents: Manel Pérez, Josep Sabrià, Xevi Mayola, Josep M. Artigas, Miquel Güibas, Miquel Casanova, Josep Ll.Eusebio i Josep Busquets.
Ordre del dia:
1.- SORTIDA DE GOLF A BILBAO.- Sulla, Güibas i Busquets han contactat amb diferents camps, hotels i restaurants propers a Bilbao. Tenint en compte la qualitat, el preu i la disponibilitat, els hotels i camps seran:
Dates: del 6 al 11 d’abril
Hotels: del 6 al 10 Gran Bilbao (Bilbao) i la nit del 10 Murrieta (Logronyo)
Camps: Golf Meaztegui (dia 7), Uraburu (8) i Larrabea (10). Els dos primers a Biscaia i el tercer a Àlaba. Dimecres 9, visita turística a concretar.
En Sulla ha preparat un arxiu amb el detall i el pressupost de la sortida. En funció de si escollim habitació doble o individual, si es lloguen o no buggies i carros, el cost previst oscil·larà entre els 550 i els 830€. No estan inclosos els sopars.
Pel bon funcionament de la logística, sortides als camps, dinar plegats, etc. hem acordat limitar a 32 el número de participants. Primer farem arribar la informació als companys de Girona i posteriorment es posarà al grup de WhatsApp del Sèniors Golf.
2.- RYDER P&P BARCELONA-GIRONA.- En Manel informa que es jugarà el 14 de març a FRANCIAC i dinarem a Can General, el preu del menú 25€.
3.- RYDER P&P 2025.- Dies de joc i camps: FRANCIAC (15/03), GUALTA (05/04) i MAS TAPIOLES (10/05). Els 4 capitans són: Xavier Iglesias, Miquel Güibas, Fèlix Peña i Salvador Alemany. La segona setmana de febrer ens podrem preinscriure al wsp “P&P Jubilets”.
4.- RYDER DE GOLF.- La jugarem el mes de març: dimarts 11 al GOLF D’ARO (Parelles Scramble), 18 a PALS (Parelles Fourball) i 25 a TORREMIRONA (Individual). Capitans: Miquel Casanova i Miquel Carbonell.
5.- SORTIDA P&P A TARRAGONA.- Del 28 al 30 de maig. En Manel ens informa que jugarem 2 dies a Panoràmica i a la tornada al Portal del Roc. L’allotjament serà a l’hotel Juanito Platja de La Ràpita, igual que l’any passat, que té una bona ubicació i una cuina excel·lent.
6.- TORNEIG SOCIAL DE GOLF.- En Busquets manifesta que tot i la possibilitat de jugar divendres o dissabte la participació del Social és baixa i la tendència és decreixent, en els darrers tornejos han participat menys de 20 jugadors. Parlem d’alternatives com: jugar dijous per no coincidir amb el P&P, que el partit de dimarts sigui també torneig Social, incentivar d’alguna manera la participació,...però no veiem una opció millor que l’actual. La realitat és que cada vegada hi ha menys participació al golf i més al P&P (l’edat influeix) i que en definitiva participar o no en el social és una decisió de cadascú. Demanem, això sí, que tots valorem més la participació en el Torneig Social, que en definitiva és l’essència i l’origen de la Secció. Acordem mantenir l’opció de poder jugar divendres o dissabte.
7.- POLO DE LA SECCIÓ.- Tots pensem que ja tenim molts polos d’estiu i que no cal comprar-ne un més aquest any pel que decidim que aquesta temporada adquirirem roba d’hivern. Valorarem diferents opcions del catàleg de FOOTJOY: polo d’hivern, pullover o jaqueta. En Busquets ens farà arribar la informació i els preus dels diferents productes i llavors decidirem.
I sense més temes a tractar donem per acabada la reunió a les 20,40h.
REUNIÓ DE LA JUNTA DE LA SECCIÓ GOLF GIRONA
11 gener 2024 a les 19,00h
Assistents: Josep M. Artigas, Miquel Casanova, Miquel Güibas, Baltasar Julià, Xevi Mayola, Manel Pérez, Josep Sabrià, Josep Sullastres i Josep Busquets.
1.- GOLF COSTA BRAVA.-
En Sabrià i en Busquets informen que dimarts passat varen parlar amb el Sr. Pablo Guerrero, nou gerent del Golf Costa Brava. El tema principal va ser com millorar els horaris de les sortides per evitar que algunes siguin massa tard. Li vàrem traslladar que per nosaltres seria clau poder sortir pels tees 1 i 10 simultàniament. Va respondre que hi ha socis que es queixen que els de La Caixa som lents i el club s’està plantejant que nosaltres sortim del tee 1 i els socis del tee 10. Aquesta opció ens va semblar perfecte i en relació a la possible lentitud ens vàrem comprometre a fer un recordatori en aquest sentit, però que el club faci també que el marshall n’estigui pendent i avisi als grups que s’endarrereixin. Com que va agrair-nos que siguem uns molt bons clients vàrem aprofitar per demanar un greenfee gratuït pel guanyador de la Jubilet’s i també del Torneig Social. Ho estudiarà. En farem seguiment de tot plegat.
2.- JUNTS I ENDAVANT.-
El proper dijous 18 en Manel i en Busquets faran l’acte protocol·lari d’entrega del donatiu als responsables de l’associació Junts i Endavant de Banyoles, que té com a finalitat facilitar el lleure, l’esport i la formació a persones amb discapacitat intel·lectual. És l’entitat amb què vàrem col·laborar amb 765€ en el dinar de Nadal.
3.- CALÇOTADA.-
En Manel proposa no fer la calçotada prevista pel 09/02 al P&P del Vendrell. El poc interès que ha demostrat el camp i el mal estat dels greens fan que es prengui aquesta decisió. Es farà el 2 de febrer: jugarem la Jubilats P&P a Franciac i tot seguit calçotada a Can General.
4.- SORTIR DE BARRES VERMELLES AL GOLF D’ARO.-
A proposta d’en Sulla acordem que el proper 23/01 sortirem TOTS de barres vermelles al Golf d’Aro, amb el hcp de joc corresponent. En ser el recorregut més curt i més fàcil pensem que també serà més divertit. Pot ser una bona experiència i una provatura per a qui decideixi sortir de barres blaves o vermelles en futurs partits. Posarem aquesta opció en fer les convocatòries.
5.- RYDER DE GOLF.-
Com que el capità Ll.Costa li ha demanat la “revanxa” al capità Valentí, jugarem la Ryder del mes de març bàsicament amb els mateixos equips. A primers de febrer podrem fer la inscripció i en funció dels inscrits s’ajustaran els equips. Dates: 12/03 Golf d’Aro (Scramble), 19/03 Pals (Fourball) i 26/03 Torremirona (Individual).
6.- RYDER P&P.-
El format seria el mateix dels darrers anys i la jugarem als P&P de Gualta (02/03), Franciac (20/04) i Mas Tapiolas (04/05). Els capitans seran novament J.M.Artigas, M.Güibas, F.Peña i X.Iglesias, que ho varen fer molt bé. Els propers dies podrem fer la inscripció i posteriorment els capitans escolliran el seu equip.
7.- SORTIDA DE GOLF DE PRIMAVERA.-
Serà del 15 al 18 d’abril i la intenció és anar a NIMES. En Sulla ho està gestionant. Jugaríem als camps de Nimes Campagne, Nimes Vacqueroles, La Grande Motte i destinarem un dia a fer turisme. Si finalment no fos possible, l’alternativa seria Navarra.
8.- POLO DE LA SECCIÓ 2024.-
Enguany el comprarem a través de La Soci, que com a Club de Golf el podrà adquirir a preu de majorista. Hem escollit un polo Footjoy molt xulo que sortirà per uns 45€ (PVP 89€). Aquesta temporada celebrem el 25 aniversari de la Secció i hem de fer goig!
9.- ASSISTÈNCIA ALS DINARS DE GOLF.-
En Busquets comenta que darrerament l’assistència als dinars dels dimarts és baixa en general, en alguns dels restaurants més que en altres. Probablement hi hagi companys que opinen que mengen millor en altres llocs. Però, si ens quedem a dinar perquè no prioritzem fer-ho plegats, tal com fèiem abans? No hauríem de donar més importància a la companyonia que a la gastronomia? I si hi ha alternatives millors que els restaurants actuals, doncs perfecte, només és qüestió de plantejar-ho i parlar-ne.
I sense més temes a tractar donem per acabada la reunió a les 20,35h.
REUNIÓ DE LA JUNTA DE LA SECCIÓ DE GOLF GIRONA
Dimecres 20/09/2023 a les 19,30h
Assistents: Josep Sullastres, Manel Pérez, Xevi Mayola, Miquel Casanova, Josep M. Artigas, Miquel Güibas i Josep Busquets
1.- COPA ASSOCIACIÓ
En Josep Busquets informa de la Copa a CANTÀBRIA on, tot i reconeixent la dificultat d’organitzar aquest esdeveniment, va haver-hi mancances tan a nivell de camps, La Junquera curt i de 9 forats, com pel preu de l’hotel que varen proposar (H.Santemar) i altres (classificació final poc acurada, sopar de cloenda a les 22h,...). La Copa però sempre és un gran esdeveniment.
Sí que hem de felicitar-nos per l’excel·lent actuació de la nostra Secció: 3rs. Classificats de la Copa amb 299 punts, 2ns i 3rs individual scratx, 2a parella, 2ns Copita.
La Copa 2024 la jugarem a SEVILLA del 19 al 22 de juny, els dies de joc seran el dijous 20 i el divendres 21. Camps: Club de Golf ZAUDÍN i HATO VERDE Club de Golf. Plantejarem fer el viatge amb AVE, per rapidesa i comoditat: poder sortir de Figueres o Girona i portar les bosses de golf al tren.
En Busquets proposa canviar el mètode de selecció dels nostres 8 jugadors: que siguin els 4 primers scratx i els 4 primers handicap indistint, es tindrien en compte les 4 millors targetes de la temporada i en cas de coincidència d’un mateix jugador s’agafaria el 5è i si cal el 6è hcp... L’objectiu és formar el millor equip possible combinant els millors de les dues modalitats.
En Josep Sullastres creu que és millor mantenir la selecció actual dels 8 primers classificats handicap indistint tenint en compte les 5 millors targetes, d’aquesta manera es premia la participació i també la regularitat en valorar 5 targetes. En Xavier Mayola recorda que les dues Copes les hem guanyat amb aquest mètode de selecció.
D’acord amb l’opinió majoritària mantenim el sistema de selecció actual.
En relació a l’actualització del Reglament de la Copa Associació preveiem que en poques setmanes La Soci el publicarà d’acord amb la votació dels delegats de les Seccions. A més de millorar i ampliar el text original pot haver-hi canvis rellevants, relacionats en l’exigència de presentar un mínim de resultats a la Federació i que els jugadors d’un Secció han de residir en la província o comunitat que representen...
2.- CALENDARI DE GOLF I P&P
Com a novetat d’aquesta temporada i amb la finalitat de facilitar-ne la participació, es podran jugar els 7 tornejos individuals del Social de Golf tan divendres com dissabte. Els dos tornejos de parelles seran només el dissabte. L’experiència del torneig de Torremirona amb 32 inscrits ha estat molt positiva i més encara si tenim en compte que el divendres coincidia amb el P&P al Mas Tapiolas on hi varen participar 21 jugadors.
En Manel informa que enguany hem incorporat nous camps (Papalús i Castelló) al P&P i que la Jubilats la jugarem a Franciac, Papalús, Mas Gurumbau, Castelló i Mas Pagès. Acordem jugar la Ryder P&P Barcelona-Girona 2024 al Mas Tapiolas, valorem que podem dinar al mateix camp.
3.- POLO 2024
Tot i que disposem de molt de temps acordem posar fil a l’agulla i estudiar tres alternatives: continuar amb la marca Joma, preguntar a la Secció de Tarragona on compren els polos i el seu preu (ho farà en Miquel Casanova) i mirar altres marques (en Josep Busquets parlarà amb Golf Square).
4.- SORTIDA P&P A ASTÚRIES (del 15 al 20 d’octubre)
En Manel Pérez ho té tot a punt, serem 28 entre jugadors i acompanyants. Es jugarà als golfs de Llanes i Rasa de Berbes i als P&P de Deva i Aldama, on estarem allotjats. Visites culturals al Centre Art Rupestre i cova de Tito Bustillo i al Lagar. Només falta que l’hotel d’Aldama concreti els preus.
5.- RYDER DE GOLF
Com que enguany a l’octubre hi ha la sortida a Astúries i el dimarts 31 la Copa Catalunya a Reus, jugarem la Ryder el mes de novembre: dimarts 14 a PALS (parelles scramble), 21 PERALADA (parelles fourball) i 28 TORREMIRONA (individual). A mitjans d’ octubre ens hi podrem apuntar i després els capitans (Valentí i Ll.Costa) escolliran els equips. La convocatòria dels partits es farà per La Soci.
6.- INCORPORACIÓ AL SÈNIORS
En Busquets informa de la proposta d’en Lluís Costa per incorporar al Sèniors en Josep Oliva, persona coneguda, ben valorada, resident a Camprodon i que és el president del SEMAR. S’aprova per unanimitat.
7.- DINAR DE NADAL
Acordem fer-lo el divendres 15 de desembre al Mas Tapiolas. Abans haurem jugat el tradicional Torneig Solidari de Parelles Fourball. Caldrà concretar amb quina entitat social col·laborarem aquest any.
I sense més temes a tractar es dona per acabada la reunió a les 20,35h.
REUNIÓ DE LA JUNTA DE LA SECCIÓ DE GOLF GIRONA
Dimecres, 12 d'Abril del 2023 19.30h
Assistents: Josep Sullastres, Manel Pérez, Josep Sabrià, Xevi Mayola, Miquel Güibas, Miquel Casanova i Josep Busquets
SORTIDA A LA RIOJA.- En Sulla informa que hi anirem 32 jugadors i que està tot a punt per la setmana vinent, jugarem per equips al golf Sojuela, per parelles fourball a la Rioja Alta i individuals a Logroño. Tancat el sopar a la societat gastronòmica, la visita a Laguardia i el dinar a la bodega Baigorri.
SORTIDA P&P A ANDORRA.- Del 24 al 26 de maig, en Manel també ho té tot preparat, tan l’hotel Roc Blanc com els camps Xixirela, Cortinada i a la tornada Oller del Mas (Manresa). Hi aniran 17 en total, 13 jugadors.
POLO DE LA SECCIÓ.- Acordem que enguany també tindrem un nou polo de la Secció que estrenarem a la Copa Associació. A més de la marca Joma mirarem altres opcions. Se’n cuidaran en Sebi i en Sulla.
PARTICIPACIÓ ALS TORNEJOS SOCIALS DELS DISSABTES.- És una realitat que cada vegada s’hi apunta menys gent, pensem que bàsicament per motius familiars. Dissabte, per molts companys, no és el dia que tenen més disponible. Ara difícilment arribem a 20 jugadors. Aquest fet perjudica la nostra capacitat de negociació amb els camps i també els ingressos de la Secció i per tant el pressupost de premis i regals de la Festa de final de temporada.
Per intentar corregir aquesta tendència acordem que a la propera temporada els Socials de Golf es puguin jugar tan divendres com dissabte. De moment ho provarem els 4 primers tornejos. Es mantindrà l’opció de jugar a P&P els divendres que coincideixin amb el Social de Golf.
També acordem que la propera Ryder de Golf la convocarem a través de La Soci, tal com fem amb la de P&P.
Així mateix aprovem actualitzar la tarifa de la Jubilats de P&P (13€) a 14€ i la propera temporada fins a 15€.
INCORPORACIÓ DE JUGADORS ALIENS.- D’acord amb el criteri acordat estudiem i aprovem la proposta dels companys Florenci i Ll.Costa d’incorporar al Sèniors, de moment provisionalment, en Josep Serra i Antoni Tondo de Vic, en Josep Villatoro i Josep Jou de Camprodon-Olot.
SOPAR/FESTA FINAL DE TEMPORADA.- Serà el divendres 9 de juny. Després de valorar diverses propostes pensem que la millor opció és el restaurant CAN GENERAL a Aiguaviva. Demanarem disponibilitat i opcions de menús.
COPA ASSOCIACIÓ DE CANTÀBRIA.- Serà del 7 al 10 de setembre. Per anar més tranquils i poder entrenar els camps (Nestares i Santa Marina) plantegem la possibilitat d’allargar-ho un dia i viatjar el dimecres 6, això seria opcional. Alternatives de viatge: amb cotxe particular o amb avió, mirarem preus i horaris.
I sense altres temes a tractar donem per acabada la reunió a les 21h.
ACTA DE LA REUNIÓ DE LA JUNTA DE LA SECCIÓ DE GOLF GIRONA
Dijous 19/01/2023 a les 19,30h
Assistents: Josep Sullastres, Josep Sabrià, Manel Pérez, Josep M.Artigas, Miquel Güibas, Miquel Casanova i Josep Busquets
- ACOMPANYANTS.- Darrerament hi ha hagut comentaris arrel de la incorporació d’algun convidat nou a les “patxangues” dels dimarts. En Busquets diu que la realitat és que hi ha molt poques incorporacions de nous associats a la nostra Secció i que per altra banda alguns dels jugadors habituals ara venen menys o no poden venir, bàsicament per motius de salut o familiars. La tendència és per tant a la baixa. Aquest fet es pot percebre més en el golf que en el P&P i podem veure-ho clarament en la baixa participació als tornejos socials dels dissabtes o a la Copa Associació. Pensem per tant que incorporar amics o familiars al grup és positiu.
El criteri per fer-ho el vàrem aprovar en la reunió de la Junta del 06/07/2022: “Podem incorporar jugadors aliens seguint però un criteri de prudència. Hi ha d’haver o bé parentiu o bé un fort lligam d’amistat amb l’associat o beneficiari que el presenti. Cal que sigui una persona sociable, que s’integri al grup. Estaria limitat a un jugador aliè per associat. Abans d’inscriure’l cal informar a la Junta a través d’en Josep Busquets”.
Aquest criteri és el que s’està aplicant i tots els presents pensem que és el més adequat.
- RYDER P&P.- Pendent de concretar les dates, la jugarem els mesos de març, abril i maig a Gualta, Franciac i Mas Tapioles. Els capitans seran: Josep M. Artigas, Miquel Güibas, Xavier Iglesias i Fèlix Peña. Els propers dies farem la convocatòria per inscriure’ns-hi. S’aprova que es farà el sorteig per establir l’ordre perquè els capitans escolleixin el seu equip, com ja es va fer l’any passat.
-
- RYDER GOLF.- D’acord amb el que es va acordar a la darrera reunió de la Junta la jugarem els dimarts 14, 21 i 28 de març a Golf d’Aro (parelles scramble), Pals (parelles fourball) i Torremirona (individual stableford). Els capitans seran en Valentí Vàzquez i en Lluís Costa. A primers de febrer farem la convocatòria.
-
- SORTIDA DE GOLF A LA RIOJA.- Del 17 al 20 d’abril. S’hi han inscrit 31 jugadors. En Sulla informa del calendari: dilluns 17 jugarem al Golf Sojuela, dimarts a la Rioja Alta, al vespre sopar en una societat gastronòmica, dimecres visita cultural que inclourà un celler, dijous jugarem a Logroño. En M.Güibas ha reservat l’hotel Murrieta de Logroño.
-
- SORTIDA P&P A ANDORRA.- Serà del 24 al 26 de maig. En Manel informa que jugarem als P&P Xixerella i Ordino a Andorra i de tornada a l’Oller del Mas de Manresa. L’hotel probablement serà el Roc Blanc, on ofereixen bones condicions en cas de cancel·lació.
-
- COPA ASSOCIACIÓ A CANTÀBRIA.- La jugarem del 7 al 10 de setembre, els dies de joc seran el 8 i el 9, divendres i dissabte. Els camps: Golf Nestares (Reinosa) i Golf Santa Marina (San Vicente de la Barquera).
- Estudiarem la millor opció per desplaçar-nos: autocar, cotxe o avió. També la possibilitat, per qui vulgui, d’anar-hi el dimecres 6 i així tenir un dia més per conèixer els camps.
I sense altres temes a tractar donem per acabada la reunió a les 20,40h
REUNIÓ DE LA JUNTA DE LA SECCIÓ DE GOLF GIRONA
22 novembre 2022, 19.30h
Assistents: Manel Pérez, Josep Sullastres, Miquel Güibas, Josep M. Artigas, Miquel Casanova, Baltasar Julià, Josep Ll. Eusebio, Xevi Mayola i Josep Busquets.
D’acord amb l’ordre del dia proposat, aquests són els temes a parlar:
- SOCIAL DELS DISSABTES.- Com podem veure tots la participació en els tornejos socials dels dissabtes és força més baixa del que havia estat, probablement perquè tenim més obligacions familiars que els dies feiners. Per incrementar la participació podríem plantejar-nos per la temporada 2023-24 poder jugar-los a més del dissabte un altra dia feiner, com fa la Secc. de Barcelona. Ho valorarem i decidirem a finals d’aquesta temporada.
-
- DINAR DE NADAL.- Acordem fer-lo el divendres 16/12 al Mas Tapioles, si és possible. Abans hi jugarem un torneig de parelles. En Manel se’n cuidarà de parlar amb el camp. Hi haurà regals per a tothom i com vàrem fer l‘any passat col·laborarem amb una entitat social, prioritzant les que no reben ajuts rellevants per part de la Fundació. En Sulla parlarà amb la Núria Domingo per decidir a quina entitat fem l’aportació.
-
- RYDER P&P.- La jugarem els mesos de març, abril i maig com és habitual. Els camps seran Gualta, Franciac i Mas Tapioles. Com que els capitans del 2022 X.Iglesias, Güibas, Artigas i Tous ho varen fer molt bé, els hi demanarem si volen repetir enguany. S’acorda que els capitans puguin escollir el seu equip, com varen fer l’any passat.
-
- RYDER DE GOLF.- Les dates seran els dimarts 14, 21 i 28 de març i els camps Aro, Pals i Torremirona. Les modalitats de joc seran Parelles Scramble, Parelles Fourball i Individual, respectivament. A finals de febrer en hi podrem inscriure i posteriorment els dos capitans escolliran els seus equips.
-
- DINARS DELS DIMARTS.- Creiem que el complement ideal dels dimarts golfístics és dinar plegats després de jugar. Cal trobar però restaurants que agradin i que la relació preu-qualitat sigui correcte. Posem fil a l’agulla en aquest sentit. Ho gestionaran en Manel, Sulla, Valentí i Busquets.
-
- ACOMPANYANTS.- Comentem el tema dels companys que juguen amb nosaltres sense ser associats i que gaudeixen de totes les avantatges. Si bé és veritat que els dimarts i divendres no hi ha diferència en el preu, quan participen en tornejos socials de golf i P&P paguen 6€ més. Així mateix, tot i que la quota anual de la Soci son 45€, rebem una bonificació de 25€ en cada torneig social de golf i 10€ si és P&P amb un topall de 400€ anuals.
-
- SORTIDA DE PRIMAVERA.- Està prevista després de Setmana Santa, seria la setmana del 17/04. La proposta és anar a La Rioja i jugar en 3 camps. Per fer-ho amb més tranquil·litat plantejarem fer-la de 4 dies en lloc de 3 i dedicar un dia a turisme. Mirarem costos, farem diferents propostes , ho plantejarem i si fem quòrum ho tirarem endavant.
-
I sense és temes a tractar es dona per acabada la reunió a les 21,05h.
REUNIÓ TELEMÀTICA DE LA JUNTA DE LA SECCIÓ DE GOLF GIRONA
06/07/2022 a les 19h.
Assisteixen: Josep Sullastres, Manel Pérez, Baltasar Julià, Josep Ll. Eusebio, Miquel Güibas, Miquel Casanova i Josep Busquets.
1.- MODIFICACIÓ REGLAMENT DE LA COPA ASSOCIACIÓ.- En J.Busquets informa que a la Copa d’enguany a Huelva es va fer evident que algunes seccions no presenten els resultats a la Federació quan juguen els seus tornejos, una mala praxis contraria a l’esperit de la competició i que falseja els resultats.
Per aquest motiu algunes Seccions vàrem demanar una reunió extraordinària de delegats abans del sopar de clausura, reunió on 3 Seccions (Almeria, Huelva i Cadis) varen reconèixer que no presentaven resultats però que segons el Reglament de la Copa tampoc tenien cap obligació de fer-ho. Davant d’aquest argument es va aprovar modificar el reglament perquè corregeixi aquesta anomalia, d’acord amb les aportacions que facin les seccions. Ho gestionaran en Joan Plandolit i l’Enric Ferrer (Mallorca).
Amb en Sulla i Sabrià hem estat preparant la proposta de la nostra Secció que recull l’esperit del nou Sistema de Handicap Mundial que pretén que el jugador pugui utilitzar el seu hcp en qualsevol lloc del món i que competeixi de forma justa i igualitaria (regla 1). També diu que això s’aconsegueix revisant el hcp del jugador de forma regular, és a dir presentant els resultats. Entre altres coses proposem:
- Per les seccions: l’obligació de fer un mínim de 3 activitats per temporada (Lleida i Tarragona en fan 1 o 2) i de presentar a la Federació els resultats de totes les competicions que organitzin.
- Pels jugadors: com a mínim hauran d’haver presentat 15 resultats a la Federació els darrers 3 anys, 5 dels quals els darrers 12 mesos.
2.- RECLAMACIÓ BITLLETS AVE.- A través de Viatges Halcon vàrem reclamar a la RENFE la devolució del bitllet Barcelona-Girona o Figueres pel retard en la sortida, quan tornàvem de jugar la Copa Associació. En Sulla ens informa que està confirmada la devolució i la rebrem en pocs dies. Són 13.90€ Girona, 17.90€ Figueres i 35.80€ Josep Surroca que no poder viatjar per malaltia.
3.- CALENDARI DE GOLF I P&P PROPERA TEMPORADA.- Sulla i Busquets informen que està molt perfilat, pendent només de que Peralada confirmi les dates que els hi hem proposat. Els dimarts seguirem jugant a Torremirona, Costa Brava, Aro, Peralada i Pals. Els dissabtes però, no podrem fer-ho al Golf Empordà per qüestió de preu (75€). Els dos tornejos que hi jugàvem els farem a Pals, Aro o Costa Brava.
En Manel Pérez informa que el calendari de P&P està pràcticament tancat, prioritzant que els camps siguin de 18 forats i propers. En X.Iglesias està fent gestions a Gualta per si podem incorporar-lo. La sortida de tardor a les Terres de l’Ebre està prevista del 19 al 21 d’octubre.
4.- HCP INDISTINT.- S’acorda mantenir el criteri de que comptin els 5 millors resultats handicap indistint per participar a la Copa Associació.
5.- CRITERI PER INCORPORAR JUGADORS ALIENS AL GRUP.- Podem incorporar jugadors aliens al grup seguint però un criteri de prudència. Hi ha d’haver o bé parentiu o un fort lligam d’ amistat amb l’associat o beneficiari que el presenti. Cal que sigui una persona sociable, que s’integri al grup. Estaria limitat a un jugador aliè per associat. Abans d’inscriure’l cal informar a la Junta a través d’en Josep Busquets.
6.- JUBILET’S AL COSTA BRAVA.- Solem participar-hi amb un nombre important de jugadors, sovint més de 40. Preparar les sortides és laboriós: peticions de sortir aviat o tard, posar a prop els que venen junts, tenir en compte qui va amb buggy, procurar que els grups siguin homogenis...
I per acabar-ho d’adobar, darrerament s’estan donant casos de jugadors que s’inscriuen per La Soci i volen jugar junt amb altres que s’han inscrit directament al club. Això comporta haver de refer les sortides.
Aprovem per unanimitat que des d’ara això no serà possible, els que vulguin jugar junts s’hauran d’inscriure tots per La Soci o bé tots directament al club. En aquest darrer cas no participaran en la Jubilet’s.
7.- RYDER P&P.- Jugarem la Ryder a la primavera, com ja és habitual. Comentem que s’hi apunten pocs joves i que els jubilats preferirien jugar-la el divendres. En parlarem a la propera reunió de la Junta.
8.- ELECCIÓ RECTORS DE LA SOCI.- Enguany es renova totalment la Junta Rectora i s’havien d’apuntar candidats per cada comarca, en Manel ens informa que malauradament hi ha menys candidats que altres vegades i que algunes comarques perdran la representació perquè no s’ha presentat cap candidat.
I sense més temes a tractar, donem per acabada la reunió a les 20,50h.
REUNIÓ TELEMÀTICA DE LA JUNTA DE LA SECCIÓ GOLF GIRONA
31 març 2022 a les 19,30h
Assistents: Josep Ll. Eusebio, Josep M. Artigas, Josep Sabrià, Josep Sullastres, Manel Pérez, Miquel Casanova, Miquel Güibas, Xevi Mayola i Josep Busquets.
ORDRE DEL DIA:
- Opcions torneig social de Peralada
- Sortida de Golf a Calatayud
- Sortida P&P a Lleida
- Copa Associació de Huelva
1.- TORNEIG SOCIAL DE PERALADA 30/04
A la darrera reunió vàrem aprovar excepcionalment que, en coincidir el nostre Torneig Social amb l’Interclubs de P&P en el qual hi participen alguns companys, es pogués disputar a més del dissabte 30, el divendres 29 o bé el diumenge 01/05. Avui hem acordat a proposta d’en Xevi Mayola que serà el divendres a la tarda.
2.- SORTIDA DE GOLF A CALATAYUD, DEL 19 AL 21 D’ABRIL
En Sulla i en Busquets informen que està tot a punt: serem 21 jugadors i es jugarà al Golf los Lagos i 2 dies al Golf Augusta-Gambito. Estarem allotjats en règim de MP al Meson de la Dolores a Calatayud.
3.- SORTIDA DE P&P A LLEIDA, DEL 1 AL 3 DE JUNY
En Manel Pérez informa que degut a la coincidència amb un torneig al P&P Bellpuig, s’ha canviat l’ordre dels camps i serà: Guissona, Bellpuig i Lleida.
4.- COPA ASSOCIACIÓ DE GOLF A HUELVA
El punt principal de la reunió era informar i preparar la Copa Associació de Golf 2022:
INFORMACIÓ
- COPA ASSOCIACIÓ DE GOLF, HUELVA
- Del 16 al 19 de juny del 2022
- Seccions convidades: 21
- CAMPS:
*Golf Isla Canela Old Course
*Golf Valle Guadiana Links, situats a Ayamonte
- HOTELS:
*Hotel Isla Canela Golf, 50 habitacions, Preu: 85€ h.individual, 95 h.doble
*Hotel Melià Atlàntico, 200 h., Preu: 102€ h.individual, 112€ h.doble
*Tots els esdeveniments es faran a l’Hotel Isla Canela, situat al mateix camp de golf
- INSCRIPCIONS:
*del 24/03 al 15/05 a la web de La Soci: Agenda - 17 juny – XVII Copa Associació
*Preu Associats i Beneficiaris: 120€ (còctel benvinguda, greenfees, dinar als camps, trasllats i sopar de cloenda.
* Acompanyants: (+64€).
* A aquests imports caldrà sumar-hi el cost del viatge i l’hotel.
GESTIONS
- S’aprova que en Sulla demani PRESSUPOST del viatge amb AVE Figueres/Girona a Sevilla i trasllat amb autocar a Ayamonte a Viatges Halcon, tal com vàrem fer l’any passat.
- En previsió de que no hi hagués disponibilitat, informem que hem RESERVAT 17 HABITACIONS individuals per a la nostre Secció a l’hotel Isla Canela, és el més barat, està situat al camp de golf i és on es celebraran tots els esdeveniments (còctel benvinguda, reunions, sopar cloenda). Tots estem d’acord que aquesta és la millor ubicació.
- Recomanem que tothom qui vulgui venir a la Copa S’INSCRIGUI EL MÉS AVIAT POSSIBLE, cal marcar Copa o Copita (ho podrem modificar), Secció Girona i trasllat als camps (Guadiana Links està a 10 km. d’ Isla Canela).
- Quan s’hagi fet la inscripció, INFORMAR-HO al WhatsApp de la Secció Golf Girona: poseu el Nom i si voleu habitació individual o doble.
- S’adjudicaran les habitacions a mida que ens anem inscrivint. Les habitacions són dobles amb ús individual, pel que qui la vulgui compartir no hi haurà cap problema, només ho ha de dir.
- El 16 de maig, una vegada tancat el termini d’inscripció, ajustarem el número d’habitacions i el seu ús (individual o doble).
- També acordem adquirir un nou POLO que estrenarem el primer dia de la Copa, el segon dia portarem el blanc i negre del darrer any. En Sebi ho gestionarà.
A les 20,10h acabem la reunió de la Junta
REUNIÓ JUNTA DE LA SECCIÓ GOLF GIRONA 19/01/2022
Assistents: Baltasar Julià, Josep Ll. Eusebio, Josep Sabrià, Josep Sullastres, Manel Pérez, Miquel Casanova, Miquel Güibas, Xevi Mayola i Josep Busquets.
RYDER P&P
Els mesos de març, abril i maig jugarem la 3ª Ryder, amb un format semblant a les dues anteriors: 4 equips i 3 dies de competició.
Capitans: Xevi Mayola, Josep Tous, Xavier Iglesias i Miquel Güibas.
Calendari: concretar camps i dates, demanar qui s’hi inscriurà, fer la relació d’inscrits per ordre de hcp i finalment la convocatòria oberta pel sorteig i la confecció dels equips.
Com a novetat, a proposta del president s’aprova per majoria que enguany els capitans puguin escollir els jugadors del seu equip. El reglament de la Ryder ho explicarà amb detall.
RYDER GOLF
Està previst jugar-la els dimarts 15, 22 i 29 de març als camps de Peralada, Pals i Torremirona. Modalitats: scramble, fourball i individual Match Play.
Seran 2 equips capitanejats per Lluís Costa i Valentí Vazquez. Coordinador: Josep Sullastres.
S’aprova que al primer torneig tots els jugadors faran un pagament addicional de 10€, que servirà per adquirir el premi pels components de l’equip guanyador.
COPA P&P BARCELONA-GIRONA
Modalitat parelles fourball stableford. La jugarem el 20 de maig al Mas Tapioles. Valorem tan les bones condicions del camp com que podrem dinar bé i al mateix recinte.
COINCIDÈNCIA SOCIAL DE GOLF DE PERALADA I INTERCLUBS P&P
En Xevi Mayola ens informa que el torneig de Peralada del dissabte 30 d’abril coincideix amb l’Interclubs, com que un nombre significatiu de companys juguen aquest torneig s’aprova de manera excepcional que el Social es pugui jugar un altre dia a més del dissabte, probablement el diumenge 1 de maig.
SORTIDA DE GOLF DE PRIMAVERA
Seria del 19 al 21 d’abril. L’opció que estem treballant és fer centre a Calataiud. La intenció era jugar el dia 19 a La Peñaza Golf, però en Sulla ens informa que no és possible perquè fan manteniment dels greens, pel que ho faríem a la segona alternativa: Golf LOS LAGOS. Els dies 20 i 21 jugaríem al Golf AUGUSTA de Calataiud. Informarem quan disposem de tota la informació.
SORTIDA P&P DEL MES DE JUNY
En Manel Pérez ens fa saber que seria els dies 1,2 i 3 de juny i probablement aniríem a LLEIDA, on jugaríem als P&P de Bellpuig, Lleida i Guissona.
COPA ASSOCIACIÓ HUELVA
El delegat de la Secció de Huelva preveu fer-la del 16 al 19 de juny. De moment no disposem de més dades.
I a les 21,20h donem per acabada la reunió.
REUNIÓ JUNTA SECCIÓ GOLF GIRONA 31/05/21
Assistents:
Josep Sullastres, Josep Sabrià, Baltasar Julià, Josep Ll.Eusebio, Xevi Mayola, Miquel Casanova, Miquel Güibas, Josep M.Artigas i Josep Busquets
*La pandèmia ha condicionat totalment la TEMPORADA, tot i això ens congratulem de poder completar el tornejos individuals del Social de golf, la Jubilets i també la Jubilats P&P
Premis 2019/2020 i 2020/2021:
*Amb en Sulla repassem quins seran els PREMIS I TROFEUS corresponents a les diferents competicions de les temporades 19/20 i 20/21, que rebran els guanyadors al sopar de cloenda.
Nous Polos
*Entre les diferents opcions que ens presenta en Sebi escollim el POLO de la Secció, que estrenarem a la Copa Associació. Serà blanc amb el coll i espatlles negre
Sopar fi de Temporada
*Tots pensem que és millor fer-lo a finals d’estiu i després de valorar diferents dates, escollim el DIVENDRES 1 D’OCTUBRE. En Sebi contactarà amb el Restaurant la Arcada de Fares.
COPA ASSOCIACIÓ:
*En Busquets informa que la Secció de Huelva està preparant la COPA ASSOCIACIÓ pels dies 24 i 25 de setembre, si la situació sanitària ho permet. Jugaríem als golfs de BELLAVISTA i LA MONACILLA.
Ens sembla que la millor opció és fer el desplaçament amb AVE fins a Sevilla i autocar a Huelva. Anada dijous 23 i tornada diumenge 26. En Sulla ho mirarà.
D’acord amb la classificació final del handicap indistint, aquest serà el nostre equip: Xevi Mayola, Christian Pagès, Josep Busquets, David Boixader, Josep Tous, Joan Costa, Marc Tresserras i Eduard Planas de Farnés. Suplents: Joan Font, Joan Riubrogent, Valentí Vàzquez.
COPA CATALUNYA
*Tenint en compte les dates previstes de la Copa Associació, acordem canviar la data de la COPA CATALUNYA, prevista inicialment pel dimarts 28/09 i que jugarem finalment el dimecres 27 D’OCTUBRE a TORREMIRONA.
SORTIDES GOLF I ÌTCH & PUTT SECCIÓ GIRONA
*Parlem del VIATGE golfístic de la nostra Secció. Com que al setembre hi ha la Copa Associació i a l’octubre la sortida de la Secc.de Barcelona a Burgos, farem la nostra a la primavera. En quan al P&P està prevista la sortida a les Terres de l’Ebre el mes de novembre.
NOU TOPALL APORTACIONS DE LA SOCI
*El president comenta que a la Junta Rectora de l’Associació de Personal, es va aprovar l’augment del TOPALL de les aportacions de La Soci de 350 a 400€ anuals (de 1 de gener a 31 de desembre, per anys naturals).
PREPAREM LA NOVA TEMPORADA:
*L’objectiu és renovar el conveni amb els camps de GOLF: Torremirona, Peralada, Pals, Aro i Costa Brava. Jugar també a l’Empordà dos tornejos del Social dels dissabtes. Parlar amb els camps per planificar la temporada(Sulla, Valentí, Busquets).
MODIFICACIONS A LES REGLES DE GOLF SECCIÓ GIRONA
- Tornem a establir que el guanyador del Handicap Indistint i també de la JUBILET’S serà amb la suma dels 5 millors resultats.
- Els grups de sortida de les dues darreres proves de Golf i P&P es faran d’acord amb la classificació de Handicap Indistint. Qualsevol excepció serà resolta pel Comitè Organitzador.
- Modificació del premi del Handicap Indistint al darrer torneig de la temporada: el guanyador del darrer torneig es podrà inscriure gratuïtament al primer campionat social de la propera temporada.
PITCH & PUTT
- En Josep M. Artigas ens comenta que amb en Manel Pérez són de la opinió de tenir 3 camps P&P de referència (Franciac, Mas Pagès i Mas Tapioles) tot i que també es jugaria en altres camps, però menys sovint. La JUBILATS la jugaríem en els dos primers. En Josep Sabrià li semblaria millor que la Jubilats es jugués en més camps. Parlarem també amb Gualta quan en Manel estigui recuperat.
- Estem tots d’acord que a la propera temporada jugarem la RYDER P&P a la primavera. Concretarem les dates aquesta tardor.
I després de 1h 45’ de reunió la donem per acabada a les 21,45h
REUNIÓ JUNTA DE LA SECCIÓ DE GOLF GIRONA 09/03/2021
NOU CALENDARI DELS TORNEJOS SOCIALS
Assistents: Baltasar Julià, Josep Ll. Eusebio, Josep M.Artigas, Josep Sabrià, Josep Sullastres, Manel Pérez, Miquel Casanova, Miquel Güibas, Xevi Mayola i Josep Busquets.
La Federació Catalana de Golf d’acord amb la Resolució SLT/612/2021 de 5 de març (DOGC 8358) on es prorroguen i modifiquen les mesures de prevenció de la Covid-19 comunica que es poden celebrar competicions esportives a partir de 16 anys que inclouen les organitzades tant per la FCGolf, com pels clubs i camps de golf de Catalunya. El desenvolupament d’aquestes competicions esportives autoritzades és excepció a la mobilitat comarcal, pel que es permeten els desplaçaments dins i fora de Catalunya.
Com que l’Associació del Personal de la Caixa Golf està inscrit a la Real Federación Española de Golf com a Club sense camp amb en número CB79, podem organitzar tornejos, en Sulla ens informa que conjuntament amb la Secció de Barcelona hem demanat a la Federació Catalana de Golf si nosaltres com a Club, també, podem fer el Certificat de participació en una competició esportiva. La resposta per escrit ha estat que sí podem fer-lo.
Tenint aquesta certesa, acordem que mentre hi hagi el confinament comarcal, la nostra Secció prepararà un Certificat per a cada torneig (Social de golf, Jubilet’s i tornejos dels dimarts) perquè cada jugador se’l pugui imprimir i personalitzar omplint el nom, DNI i número de llicència. El Certificat junt amb el Document d’Autoresponsabilitat i la llicència ens permetrà la lliure mobilitat per assistir als nostres tornejos.
Tal com vàrem acordar a la reunió del 8 de gener que quan es reprengués l’activitat faríem dos tornejos socials i dues Jubilet’s mensuals, aprovem el nou calendari:
SOCIALS DE GOLF
20/03 Empordà Links
27/03 Golf d’Aro
10/04 Peralada
24/04 Pals
08/05 Empordà Forest
29/05 Torremirona
JUBILET’S
30/03 Torremirona
06/04 Costa Brava
20/04 Peralada
04/05 Costa Brava
18/05 Golf d’Aro
01/06 Costa Brava
LES CONVOCATÒRIES DE TOTS AQUESTS CAMPIONATS ES FARAN A TRAVÉS DE LA SOCI.
Si no hi ha noves restriccions, aquesta temporada jugarem 7 Tornejos Socials individuals i 7 Jubilet’s.
En quan a les classificacions d’aquests tornejos i ateses les circumstàncies, acordem:
- Classificacions handicap inferior, superior i scratx dels SOCIALS GOLF: seguiran puntuant les 4 millors
- Classificació handicap indistint dels SOCIALS GOLF (vàlid per a la Copa Associació): puntuaran les 4 millors, en lloc de les 5. Valorem que la concentració dels tornejos pot afectar a la participació.
- A la JUBILET’S puntuaran els 4 millors resultats ens comptes dels 5. Enguany farem 7 proves en lloc de les 9 habituals.
En relació al Pitch&Putt, en Manel Pérez informa que la Federació Catalana de Pitch, contràriament a la de Golf, entén que nosaltres no podem organitzar tornejos pel que en aquests moments no es pot concretar quan jugarem la JUBILATS P&P. Esperem que es resolgui aviat.
Informarem de qualsevol novetat que es produeixi.
REUNIÓ JUNTA DE LA SECCIÓ DE GOLF GIRONA
08/01/2021
REUNIÓ JUNTA SECCIÓ GOLF GIRONA 08-01-2021
Assistents: Baltasar Julià, Josep Ll. Eusebio, Josep M.Artigas, Josep Sabrià, Josep Sullastres, Manel Pérez, Miquel Casanova, Miquel Güibas, Xevi Mayola i Josep Busquets.
- COMPETICIONS OFICIALS,- Les restriccions com a conseqüència de la Covid han comportat l’ajornament de la majoria de proves. Fins avui hem pogut fer 1 torneig SOCIAL de Golf, 1 JUBILET’S, 2 JUBILATS P&P i no es va poder celebrar el de PARELLES a l’octubre.
Com que l’expectativa pel primer trimestre 2021 no és bona, acordem per unanimitat que quan sigui possible:
· Jugarem 2 o 3 JUBILET’S cada mes: la corresponent al Costa Brava més 1 o 2 en altres camps.
· Fer 2 o 3 JUBILATS P&P cada mes.
· Els dissabtes només jugar el SOCIAL de GOLF, si és possible farem 2-3 tornejos al mes.
· Aquesta temporada NO jugarem la RYDER P&P ni els 2 tornejos de PARELLES.
- VIII COPA CATALUNYA,- Enguany l’organitzem nosaltres. Decidim fer-la a TORREMIRONA el 28 de setembre. Ja ho tenim reservat
- SORTIDES GOLF I P&P,- La de golf la farem al setembre-octubre en lloc de la primavera. Les de P&P serien al juny i set-oct, si és possible.
- SOPAR FINAL DE TEMPORADA,- Tot i que no podem concretar la data, mirarem de fer-lo el juny o juliol.
Anirem informant dels canvis i novetats.
REUNIÓ JUNTA DE LA SECCIÓ DE GOLF GIRONA
01/09/2020
REUNIÓ JUNTA SECCIÓ GOLF GIRONA 01-09-2020
Assistents: Baltasar Julià, Josep Ll.Eusebio, Josep Sabrià, Josep Sullastres, Manel Pérez, Miquel Casanova, Miquel Güibas i Josep Busquets.
S’ACORDA LA CONTINUITAT DELS MEMBRES DE LA JUNTA i el manteniment de les tasques actuals.
TANCAMENT TEMPORADA 19/20
El coronavirus ha condicionat totalment el darrer trimestre de la temporada: no s`ha fet la sortida de primavera de golf, tampoc la de P&P, ni la Copa Associació, no es va acabar la Jubilats i vàrem fer un sprint final el juny i juliol per acabar la Jubilet’s, el Social de golf i la Ryder de P&P. El sopar de final de temporada s’ajorna fins que la situació no millori.
NOVA TEMPORADA 20/21
En Sulla i en Manel presenten el calendaris de golf i P&P, en Busquets informa de l’acord amb el golf Peralada que substitueix el del golf Empordà. Hem acordat amb tots els camps mantenir el preu del greenfee dels dimarts a 38€.
Acordem jugar enguany la 3ª RYDER P&P però amb una modificació, es jugaran igualment 4 individuals cada jornada però 2 parelles en lloc de les 3 que havíem fet fins ara. Competiran per tant 8 jugadors per equip en comptes dels 10, això permetrà suavitzar l’efecte de les possibles baixes.
COPA CATALUNYA:
Suposem que hi haurà una alta participació, probablement 85 o 90 jugadors, pel que per agilitar el joc i per prudència sanitària es limita la inscripció a associats i beneficiaris. Finalment, per aquest darrer motiu, no es farà dinar sinó que hi haurà càtering en una carpa a la zona dels forats 1/10.
La classificació del handicap indistint determinarà la composició del nostre equip. Vestirem el polo groc.
ACOMPANYANTS JUBILATS I JUBILET’S.- Als tornejos de la Soci i concretament tant a la Jubilats de P&P com a la Jubilet’s, els acompanyants s’inscriuran per la web de la Soci
TORNEJOS JULIOL A LA REVISTA.- En Joan Beumala de la Revista ens ha demanat informació del torneig del Golf d’Aro i la Ryder P&P que vàrem jugar el juliol, segurament sortirem a la Revista!
En Josep Sabrià recorda la importància del MARCADOR, tots estem d’acord que hem de ser curosos en anotar correctament els resultats i vetllar que es compleixin les normes i si no és així aplicar la penalització corresponent. Els resultats han de ser els correctes i la manera de que ho siguin és tenir cura del que hem esmentat.
REUNIÓ JUNTA DE LA SECCIÓ DE GOLF GIRONA
15/05/2020
Acords:
- Reprendre les activitats de Golf i P&P a partir del dilluns 18, amb el compliment escrupolós de les directrius de la Federació Catalana i Espanyola, els ministeris de Sanitat i Cultura i també els Protocols dels camps.
- Seguirem amb els partits de golf dels dimarts en els camps habituals, als que hi podem afegir la Platja de Pals durant el mes de juny com a mínim.
- Per planificar els partits de P&P dels divendres caldrà tenir en compte que només podrà haver-hi 2 jugadors per partit.
- D’acord amb el que ha disposat la Federació, els camps no passaran els resultats dels tornejos.
- S’ajorna el SOPAR DE FI DE TEMPORADA, fins que les condicions permetin fer-lo.
- TORNEJOS SOCIALS DELS DISSABTES.- Els seguirem disputant en el decurs de juny i juliol. El 30/05 jugarem el de Torremirona i posteriorment el de l’Empordà Forest (ajornat el març) i el de parelles del Golf d’Aro (ajornat l’Abril).
- Es dóna per acabada la JUBILATS CUP de P&P.
- RYDER P&P.- S’ajorna fins que la Federació autoritzi partits de 4 jugadors.
- JUBILET’S.- Com estava previst jugarem el torneig del 2 de juny però també participarem en el del 7 de juliol.
- COPA ASSOCIACIÓ.- La Secció de Huelva decidirà a finals de juny o primers de juliol, si podem fer-la al mes d’ocubre. Si no fos així s’ajornaria al juny del 2021.