La darrera de les sessions de tipus teòric del curs estarà dedicada a presentar el ventall de possibilitats que té un professor de clàssiques a l'hora d'emprar les TIC/TAC a l'aula, tant pel que respecta a un ús passiu (com a jugador), com a un ús actiu (com creador de continguts).
A més a més, es farà especial èmfasi en què fer amb els resultats obtinguts dels diferents jocs que es proposin, de manera que es pugui fer servir per als diversos tipus d'avalucions que pot realitzar un docent (sumativa, quantitativa, qualitativa, etc.).
També us adjuntem un ventall de recursos per a què us els mireu amb calma.
També us adjuntem un parell de webs on trobareu més informació, per començar a endinsar-vos.
https://www.educaryjugar.com/docentes/herramientas-para-badges/
https://www.educaryjugar.com/docentes/ilustrum-aprender-coleccionando-cromos/
En Guillem Cintas és professor a l'Institut Molí de la Vila de Capellades i formador de l'ICE de Clàssiques de la Universitat Rovira i Virgili de Tarragona. Llicenciat en Filologia Clàssica per la UB. Ja fa 5 cursos on ha incorporat diverses activitats lúdiques en la seva pràctica docent, principalment aquelles que tenen a veure amb les TIC/TAC. És membre de l'APLEC, associació de professorat de llengües clàssiques de Catalunya, on ha fet diversos cursos de formació del professorat.