De eerste woensdag van oktober staat in onze scholengemeenschap bekend als 'BLOM'-dag. Die dag gaat in onze scholen een pedagogische studiedag door. Om de mogelijkheid te voorzien om deze schooloverstijgend te organiseren, wordt elk jaar dezelfde datum geprikt in alle BLOM-scholen.
De BLOM-dag versterkt onze leerkrachten in hun ICT-vaardigheden, hun kennis over onderwijskundige onderwerpen en geeft hen de kans om te netwerken met collega's van de andere scholen. Een waardevol initiatief!