PIM PAM
REPICAM
PIM PAM
REPICAM
Coneixem amb més profunditat, el què és la percussió corporal.
Amb alguns exemples treballem diferents obres amb aquest tipus de percussió.
Creem conjuntament algunes coreografies de percussió corporal.
Treballem una obra musical amb percussió corporal per compartir amb els alumnes de les altres escoles de la comarca.
Competència específica 4: Dissenyar, elaborar i difondre creacions culturals i artístiques col·laboratives, assumint diferents rols, posant en valor el procés, per desenvolupar la creativitat, el sentit de pertinença i arribar a un resultat final.
Composar de forma col·lectiva creacions artístiques treballant en la consecució d’un resultat final que compleixi uns objectius acordats.
Participar activament, coneixent i experimentant diferents rols en el procés de creació, usant elements de diferents llenguatges artístics i mostrant interès i respecte.
Identificació i descripció del caràcter, el compàs i el tempo en audicions en viu o gravades i en les pròpies interpretacions.
Adquisició d’hàbits de comportament i actitud positiva en la percepció de propostes musicals. El silenci com a element i condició indispensable per mantenir l’atenció durant l’audició i la pràctica musical.
Experimentació, exploració creativa de les possibilitats sonores i expressives a través de la interpretació i improvisació corporal en contextos informals i d’aula.
Realització i interpretació d’una creació col·laborativa d’una pràctica musical, identificant i documentant les diferents fases del procés respectant i valorant els diferents rols exercits, el procés i el producte final.
Material de treball:
Treballem els ritmes
Ritmes bàsics 1
Ritmes bàsics 2
Ritmes Bàsics 3
Ritmes bàsics 4
Ritmes bàsics 5
Ritmes bàsics 6
Ritmes bàsics 7
Ritmes bàsics 8
Ritmes bàsics 9
Ritmes bàsics 10
Vídeos de percussió corporal treballats