Hola! Som la Gala l'Iria i el Kai, un grup d'alumnes de 5è i 6è. Hem creat aquesta pàgina web perquè ens preocupa com fem servir la tecnología i volem que tots els nens i nenes d'aquesta escola aprenguin a protegir-se d'internet:
Em dic Íria, faig 5è de Primària i m’agrada molt tocar el violí i llegir. Un dels meus llibres preferits és “Guardians de la Ciutadella”.
Em dic Gala, faig 6è de Primària i m’encanta jugar a hoquei i futbol. A més, he de dir-vos que sóc molt culé.
Em dic Kai, faig 6è de Primària i soc molt fan dels videojocs. El meu preferit és Zelda (Tears of the Kingdom). També sóc molt culé.